GalantWeb

Vysoké oáčky

Offline Jindřišák

Draku promin, oprava. Šel jsem to seřidit podle návodu jak to ma bejt, pak sem odpojil draty a motor začal reagovat na točení volantem, v základu sem tam měl 850, když otočím volantem, zhoupne se na 800 a pak skočí na 1000. Pak jsem vypl motor, otočil klíčkem do acc a odpojil ISC, nastartoval, otáčky začali pulzovat a začlo to cvakání který sem přisuzoval ISC, ale cvaká to relátko do kterýho vedou podtlaky, konkrétně s červenou hadičkou.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Drak

to je odvětrání nádrže přes aktivní uhlí.

Nevím přesně jak reaguje jednotka na odpojený ISC, může to mít i projev jaký popisuješ
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

Těsnění vypadá takhle.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

Draku promin, oprava. Šel jsem to seřidit podle návodu jak to ma bejt, pak sem odpojil draty a motor začal reagovat na točení volantem, v základu sem tam měl 850, když otočím volantem, zhoupne se na 800 a pak skočí na 1000. Pak jsem vypl motor, otočil klíčkem do acc a odpojil ISC, nastartoval, otáčky začali pulzovat a začlo to cvakání který sem přisuzoval ISC, ale cvaká to relátko do kterýho vedou podtlaky, konkrétně s červenou hadičkou.
Hele kemo, přečti si návod na nastavení volnoběhu a pak si přečti těch pár vět a co jsi vnich popsal . Proč jsi odpojil ISC a čučíš na ovládací selenoid EGR - cvakat musí , až později nebude cvakat . Podívej se do schématu sání a zjistíš co , proč, jak . :undecided:
Měls to (ISC) rozebrané do posledního kolečka ? je jedno jak ho sestavíš, po zapnutí klíčku se do polohy zaparkuje sám, je to dané Hallovým snímačem a teplotou .
« Poslední změna: 18.02.2011 - 21:25:39 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

Jednoduše, myslel jsem, že po ukostření hnědyho a propojení pinu mi stále ISC reguluje volnoběh, proto jsem jej odpojil, pak jsem slyšel to cvakání zas a všim sem si, že to dělá ten podtlakovej ventil. Cvaká mi ten ventil vždy při malém přidání otáček. A ještě něco, včera jsem ujel asi 20km, pak auto asi 3 hodky stalo a pak po 15km začalo strašně škubat, odpojil jsem tedy napájení toho ventilu, nastartoval, a jel, ještě si 2x trošku škublo a pak jelo dobře.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Jindřišák

Ještě něco, otáčky přestaly pulzovat s odpojeným ISC až po odpojení podtlakovyho ventilu. Jinak, ta nadrž s aktivním uhlím je nejspíš pod baterkou že? Vedou mi tam dvě trubky a jsou silně zkorodované. Jinak příčinu toho škubání bych měl hledat asi nejdřív v souvislosti nastavením toho volnoběhu co? Nebo spíš celé klapky.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Pepe

Podívej se na schéma kam vedou hadičky . Jak čtu že přestaly skákat po odpojení podtlak. ventilu - někde po cestě přisává luft. Možná že prorezly ty trubice k aktiv. filtru .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

To vypadá dost reálně, pokud je teda ta červená hadice vyvedena za klapku, nevím, jak se k tomu dostanu, asi sundat baterku a pak ten plech na kterým drží a měl bych mít přístup ne? Zkusím to příští tyden rozdělat, jinak čím ty trubky případně nahradit? Ani nevím, jestli jsou to trubky k tomu, ale asi jo.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Howler

mysli ten canister, co je pod baterkou, tak bys měl sundat naraznik


Offline Jindřišák

Na auto jsem neměl zatím čas, ale dneska zase pořadně škubalo, hlavně s plynem, čím víc sem přidal, tím silněji škublo. Ventil mam zatím odpojenej. Otáčky na volnoběh dost klesly. Co ted? Bojím se, aby zas neprdlo to těsnění v klapce a jinak si s tím nevím absolutně rady..
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Pepe

Nemáš problém s palivem? :undecided:  Filtr , čerpadlo ?  Jestli je napojen ISC a snímač , který snímá polohu klapky , může být problém v dodávce paliva . Nejdřív ale eliminuj přisávání vzduchu jinudy než klapkou.   ISC  kužel můžeš rozebrat a začistit plochy které mají těsnit po uzavření - zahřátí motoru . :(
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

No palivovej filtr jsem neměnil a taky už mě to napadlo. Ono to cuká jak kdy, někdy jedu v pohodě a jindy skáču jak autoškola. ISC je zapojen a TPS taky. Zapojím i ten ventil (měřil jsem jeho odpor, ma mít 36-44ohmu a ja naměřil 88). Ja nevím, můžu zkusit stáhnout tu hadičku s podtlakem, kdyby přes ni náhodou šel vzduch. Ten ISC kužel je čistej, s tím jsem si docela vyhral, čistil jsem to těma tyčinkama na uši dobrejch pár hodin. Zítra nastavit znovu volnoběh, protože se zhoršil a už nereaguje zas na točení volantem (napadlo mě, jestli tam je dost kapaliny, mám ji těsně nad ryskou min). Fakt už nevím, ale je divny, že to neděla furt, ale prostě jen chvíli. Třeba najedu 30km a pak někde 500m škube a pak zas dobrý. :(
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Jindřišák

Tak mám asi jasno. Zkoušel jsem první podtlakovou hadici, jestli jde je volná nebo jde nasát. Nasát šlo volně a cítil jsem benzínový výpary. Servo jsem taky vyřešil, byl to zarostlej kontakt. No a do třetice. Vyblíkal jsem chyby a vyhodilo mi to 55 a 23. Pak jsem udělal reset ECU (pro jistotu, protože jsem měl odpojeny to ISC a ten podtlakovej ventil). Nastartoval, nechal to 5 minut běžet, vypl, vyblikal a znova 23. Co s tím? Co je to za čidlo a kde ho najdu? :-(
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
podle překladače...Kód 23 No.1 válce TOC (vačkové hřídele pozice) senzoru
....http://www.galantweb.com/index.php?topic=2669.0
« Poslední změna: 25.02.2011 - 17:31:59 od robb »


Offline Jindřišák

Podle chytré knížky mám udělal tohle. Nicméně nevím, kde najdu konektor B13 a asi to stejně neproměřím, protože je na to potřeba nějakej spešl pajšl. Pokud jsem to pochopil, je to čidlo, který dává pokyn jednotce ke vstříku, ale nechapu proč někdy fuguje a někdy ne. Jo, a mam pocit, že se mi ta chyba objevila už kdysi, ale pak to zmizlo.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Pepe

 Motor je SOHC nebo DOHC . SOHC má rozdělovač a snímač polohy vačky je součástí , u DOHC je bezdotykové zapalování a snímač vačky je na konci sací vačkové hřídele . Mžná špatný kontakt v konektoru ale může být špatné uzemněný motor a startér . :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

Je to SOHC normál s rozdělovačem. Na rozdělovači jsou 3 konektory. Jeden nějakej 6pin pak 2pin a třetí je nějakej drátek s válečkem. Můžu je zkusit sundat a prošplíchnout, ale nevím no. Jinak jak poznám, že je špatně užeměnej motor? Ale moc se mi to nezdá. Škoda, že kamoš před měsícem měnil rozdělovač na galošovi, protože neházel jiskru, bych si z toho mohl vzít ten snímač, pokud by to teda šlo, ale asi už ho vyhodil :(
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
sorry ale nemohl sem si pomoct ...(prošplíchnout)  :anz: :anz: :-D dobrý.....
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline Howler

taky mam stale problem s volnobehem, za tepla 1300 ot/min, když dojíždím ke křižovatce tak než zastavím tak se zvednou na 2tis ot/min. Mimojiné mi to za studena dost škube, než se auto zahřeje...díky za radu


Offline Pepe

Je to SOHC normál s rozdělovačem. Na rozdělovači jsou 3 konektory. Jeden nějakej 6pin pak 2pin a třetí je nějakej drátek s válečkem. Můžu je zkusit sundat a prošplíchnout, ale nevím no. Jinak jak poznám, že je špatně užeměnej motor? Ale moc se mi to nezdá. Škoda, že kamoš před měsícem měnil rozdělovač na galošovi, protože neházel jiskru, bych si z toho mohl vzít ten snímač, pokud by to teda šlo, ale asi už ho vyhodil :(
Vem si Avomet , měřák na V,A,Ohm , ....   a nastav na měření odporu. Pak stačí měřící špičky zabodnout - jednu na motor a druhou na kastli nebo baterku -pol. -_-   Ten drátek s válečkem je kondenzátor , jestli je probitý , zlobí zapalování .
« Poslední změna: 26.02.2011 - 18:56:56 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001