GalantWeb

Vysoké oáčky

Offline Pepe

taky mam stale problem s volnobehem, za tepla 1300 ot/min, když dojíždím ke křižovatce tak než zastavím tak se zvednou na 2tis ot/min. Mimojiné mi to za studena dost škube, než se auto zahřeje...díky za radu
Základní nastavení otáček máš vysoké-   ideál je 650  . U vozů Mitsubishi je normální že při dojezdu ke křižovatce nebo jakkoliv je vyřazeno a auto v pohybu, jede motor na vyšší otáčky a po zastavení klesnou na nastavenou hodnotu- těch 650 ot/min  co už jsem psal . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
no 650 je tak na hraně a pro V6... raději bych nechal malinko vyšší.. auto bude klidnější


Offline Pepe

taky mam stale problem s volnobehem, za tepla 1300 ot/min, když dojíždím ke křižovatce tak než zastavím tak se zvednou na 2tis ot/min. Mimojiné mi to za studena dost škube, než se auto zahřeje...díky za radu
Pro tvůj motor mám jen jednu radu  - zkus sehnat jinou klapku ,nebo její spodek - což je bypass.
 Jinak volnoběh u motoru 6A12 je 700+_ 100 ot./min.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Howler

pravě jak jsem čistil klapku tak ten bypass pod klapkou mi nešel rozdělat takže tuším, že bude stale zajebanej od plynu, na ktery kdysi jel, je to možné aby byla tam ta chyba? je to to poslední co jsem ještě nezjištoval..


Offline Pepe

Jestli byl LPG přiveden před klapku - což je debilita :roll: -nedivím se že máš problémy . LPG totiž narušuje ropné produkty , ale do bypassu se neměl vůbec dostat . :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Howler

Jj byl tam směšovač před klapkou a nehorazně zajebané sání, no jak jsem říkal, do toho bypassu jsem se nemohl dostat...


Offline Pepe

Vemu siky a musí šrouby povolit , vyšroubovat i samotný krokový motor a čistit .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

Tak z rozdělovače na baterku 1ohm a z altiku na rozdělovač 2 ohmy. Pak jsem zkusil nastartovat a pohejbat s kabeláží, jestli motor třeba nevynechá a nic. Ale co mi bylo divny, že po nastartovaní běhali na multimetru stašný čísla, aniž by se něčeho dotýkal v blízkosti rozdělovače a baterky :o. Jinak konektor od toho senzoru je asi 6ti pin ne? Tam mám kontakty čistý, tak fakt nevím :(
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Je tam vysoký napětí a asi ti ruší  měřák.


Offline Pepe

Je tam vysoký napětí a asi ti ruší  měřák.
Nastartuj ve tmě a zvedni kapotu. Jestli tam máš světlušky , vyměň kabely ke svícím . -_- :D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

No ve tmě nijak nesvítěj nebo tak, aspon sem si toho nevšim. Ale prostě mě napadlo, jestli to nemohlo ovlivnit to čidlo, když to ovlivnilo ten multimetr.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Pepe

Ne,ne, to čidlo je uvnitř rozdělovače a ovlivnit nejde . Zatím nevín co ti blbne v motoru . Zahulíme , podumáme . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

No kdyby tě nebo kohokoli jinyho něco napadlo, budu vděčnej. Snad vadný to čidlo nebude, když motor jede. Ono to fakt vypadá, jako by bylo něco s kabeláží. Jenže já stejně nepoznám, zda to těma kabelama je, protože check engine se nerozsvítí. Jen pak vyblikám tu chybu. A když ten motor cukal, tak to při nízkejch otáčkách taky nebylo znát, jen když sem mu trošku přišláp. To mi pak na volnoběh nevynechá i když ten kontakt špatnej bude.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Jindřišák

Koukal jsem ještě na mitsu forum a evoman tam někomu radil na tuhle chybu, at si zkontroluje rozvodak, zda je na značkách. Když budu chtít zkontrolovat značky, tak budou muset asi oba klinaky dolu co?
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Jindřišák

Tak ta kostra je do toho snímače přiváděna drátem. Ono si stačí přečíst ten postup z workshopu a proměření je lehky jak facka. Dneska se vracím z Brna, tak to zkusím. Jinak, dá něčím nahradit ten kondenzátor na rozdělovači? Mám z něj špatnej pocit, když sem hejbal s těma konektorama, tak jak jsem zahejbal s tím od kondíku, tak otáčky trošku klesly, ale už se nevrátili, bylo to na trošku schládlým motoru, tak nevím, jestli se neuzavřel třeba jen obtok.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Jindřišák

Tak jsme možná doma. Měřil jsem vstupní napětí do rozdělovače a ok, pak jsem měřil kostru a pruchodná byla, ale odpor byl 300ohmu (když jsem to měřil kohmech, tak rovnou 0,9). Tak co myslíte? Je to velkej odpor? Nebo bych případně poprosil někoho s 1.8 zda by mi mohl proměřit jeho hodnoty pro srovnání.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Jindřišák

Nebo nemáte schéma motorové kabeláže? Já mam jen světel a takovejch blbostí to mi je k ničemu. Potřebuju vědět, kde je to ukostřeny, abych to omrknu, jak na tom ten kontakt je.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Drak


Offline Jindřišák

Drak nezklame, díky -_- Mrknu na to, až to postahuju, jde to trochu pomalej :-D
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Jindřišák

Tak CPS a TOC sou svítivý diody zapojeny v serii, a proti nim fotodiody zapojená každá zvlášt. Asi to vypadá tak, že bude něco s fotodiodou, nebo je to zasrany :-( kdyby nešla Ledka TOC, nebude snímat ani CPS :( Když shoří Ledka, tak se stane neprůchodnou?

Tady sem našel něco na ukazku: http://www.youtube.com/watch?v=RuIislTGOwA&feature=player_embedded
« Poslední změna: 03.03.2011 - 02:36:43 od Jindřišák »
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.