GalantWeb

Vysoké oáčky

Offline Jindřišák

Tak jsem to zas proměřoval. Měřil jsem napětí mezi konektory 2 a 1, 2 je napájení obou ledek, bylo necelých 12V a pro sichr i mezi baterkou a pinem 2, nezměnilo se, napětí mezi 1 a 3+4 je 5,06, tj taky v pořádku. Pak jsem měřil na rozdělovači s nastaveným multimetrem na měření diod+spojení. Tedka pozor, mezi piny 1 a 3+4 bylo spojení průchodné, ale mezi piny 1 a 2 neskočilo nic, zkoušel jsem i odpor a žádné spojení. Pro pochopení přidávám schéma.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Pepe

Není to tak že přerušením kontaktu na Ledce  - pootočením rotoru - dostaneš na 2 napětí ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

Koukni na to video, je to tam popsany. Nicméně nechci to zakřiknout ,ale asi vyřešeno, pomohlo až vyčištění konektoru od toho kondenzatoru. Pak jsem to měl puštěny 15 minut na volnoběh aji sem tomu přidával a chyba se neobjevila. Předtim naskočila okamžitě. A dalši zvláštnost, multimetr už neblbne v blízkosti motoru, jen když ho dam přímo na kabely :-)
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Drak

1 by měla být kostra
2 + 12V přes pojistku

1. a 2 nepropiskneš , na test diod by v jenom směru měly být měřitelné a i by se měly rozsvítit

na 3 a 4 by si měl při otáčení rozdělovače naměřit zem v poloze, kdy ledka svíti na fotodiodu.

každopádně kdyby byl tento prvek nefunkční, tak vůbec nenastartuješ, protože jednotka nebude vědět kdy ma pálit a otevřít vstřik
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Jindřišák

Jj, je to tak, akorát když měříš bez otáčení 3 a 4 se zemí na diody, tak to v jednom směru měřilo. Když ale měříš 1 a 2 bez otáčení, tak to nic ani v jednom směru nenaměří. Bavil jsem se o tom s kamarádem z elktroprumky a říkal, že to je asi normální, prej ten multimetr vyvine asi slaby napěti, aby to prošlo a sežere to nejspíš ta první dioda, proto už jsem to chtěl sundávat abych je proměřil zvlášt.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Pepe

Koukni na to video, je to tam popsany. Nicméně nechci to zakřiknout ,ale asi vyřešeno, pomohlo až vyčištění konektoru od toho kondenzatoru. Pak jsem to měl puštěny 15 minut na volnoběh aji sem tomu přidával a chyba se neobjevila. Předtim naskočila okamžitě. A dalši zvláštnost, multimetr už neblbne v blízkosti motoru, jen když ho dam přímo na kabely :-)
Nooooo, tak tohle byla kdysi nejblbější vada ny Š 105- 120 . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001