GalantWeb

Cukání motoru

Offline Jindřišák

Ahoj, chci se poradit, než začnu měnit díly. Galoš mi začal pri jízdě cukat, nebo spíš jedu po obchvatu a zničeho nic to cukne a zas šlape dál. Pak se mi jednou ráno, když byla rosa stalo, že sem ho natočil, ale měl nějakej nepravidelnej chod. Šahl jsem na motor, když sem se dival co je a dostal jsem pěknou ranu. Pak sem si všim, že kolem rozdělovače lítaj jiskry přes víčko. Sem ho rozdělal a bylo v něm pěkně vlhko, tak jsem ho vysušil, i trošku očistil jemnym šmirglem, složil a šlapal v pohodě. To občasný cukání zůstalo. No a ted sem se chtěl rozjet z křižovatky a motor zacukal a zůstal jsem stát uprostřed, po sešlápnutí spojky šel zas krásně na volnoběh, zkusil sem se rozjet znova, udělalo to to samy, tak sem mu dal za uši, na dvojku cukal zas a na trojku už se rozjel. Může takový peklo způsovat to víčko? Svíce mam novy a už sem koupil i palec, jen čekám až dojde to víčko. Kabely pamatujou císaře pána.. Jo a ještě mi nejspíš teče olej přes O kroužek a taky u jedné svíce do te dutinky přes víko, ale to by snad nemělo mít vliv.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Pepe

Koupil bych kompletní těsnění víka ventilů, víčko rozdělovače vyměnít a s ním i zmińovaný palec ale i kabely . Pokud nechceš kupovat originál , hledej u Tesla Blatná , vyrábí náhrady asi za 600,-. -_-
« Poslední změna: 13.01.2011 - 16:28:01 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Teď je tma jak v prdeli tak to jdi nakopnout a hned uvidíš na čem seš. Kde jdou jiskry bokem, tam je chyba
Radouš


Offline Jindřišák

Ted to třeba nejiskří nikde, ono je to jak se tomu chce a hlavně jaký je počasí. Objednám ty kabely od tesly, tolik peněz na origo nemám a určo budou lepší než starliny :). To těsnění víka bude muset ještě počkat, ale je to předpokladám ta sada včetně těch koužků, který sou asi kolem těch dutin na svíce. Vyměním to až budou prachy a taky bych rád nastavil vůle ventilů, až vygooglim jak na to :)
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Howler

......stále nabízím motor za dobre penize, leží mi na zemi a je mi ho lito, 126koniků  v suprovém stavu mužu potvrdit. po rozvodech 1000km a já kkt ho vyměníl za 2.0 DOHC. Nechci z něho dělat auto na blbnutí...uvědomte se ;-)..nebo to tak dopadne


Offline Howler

prominte, slavím 22. narozeniny a brečím nad tím enginem  :'( doufam že najde lepšího majitele, který nebude tak rozmazlený jak já  :undecided:


Offline Howler

čaute, tak dnes jsme konečně zprovoznili galanta, ale nebylo by, aby se nevyskytl nejaky problem. Tak začnu od začatku, třeba s tím má někdo skušenosti. Motor tak tak drží na volnobeh, po zahřatí jsme se jeli projed a do 2tis strašné cukaní a zvuk, jak by to jelo na 5válců, nad dva tisíce se to chová už jak 6-ti vál. Měřili jsme tlaky, 5 válců 14 a jeden 12. Svíčky nebyly mokre, všechny stejně očouzené. Chybí nám ohřívač klapky co také vyrovnává volnoběh. Klapka zeštelovaná. Nevíme co s tím.
Díky za každé info :'(


Offline Misak

Resil jsem uplne stejny problem - do 2, 2.5t skoro umiral, 2.5 - 5.5t jel skvele, nad 5.5 zas umiral.
Nikdy jsem to nevyresil, resp. auto bylo natolik schnily, ze jsem ho odstavil, opravil ctyrvalec a jezdil s tim. Kazdopadne Dragon nadhodil zapalovaci modul. Zkus ho kontaktovat, treba to potvrdi.
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)


Offline Jindřišák

Já jen tak přihodím mimo mísu, vyměnil jsem palec a vičko (byli tam ještě origo). Chod motoru se ztišil a zklidnil a i mín hulí. Uvidím, jak se to bude chovat na silnici, ještě jsem zjistíl, že mi foukaj splodiny na studenym motoru mezi svodama a vyfukovým potrubím, jak se zahřeje, tak se to zatáhne, vyměním tesnění, doufám, že není ucpanej vyfuk..
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Jindřišák

Tak mám poznatky z jízdy, z prvu nadšení, motor táhne jako nikdy, krásně za plynem, po 15 km mi však v jednu chvíli začal hodně rychle a jemně cukat, skoro jako vibrace, ale jde to určitě od motoru, pokud mi teda nepřibrzďovala nějaká brzda, už se mi to taky párkrát stalo, můžou tak pozlobit ty ventily nebo kabely?
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Jindřišák

Tak sem si všim, že to cukání dělá po puštění plynu, resp. když udržuju konstantní rychlost ve městě, mam lehce sešláplej plyn a pak ho pustím, tak to zacuká, co mě napadá, doraz škrtící klapky, akorát nevím, jestli zkrátit, nebo prodloužit kontakt.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Pepe

Nech doraz klapky jak je, vyměnil bych palfiltr . V této zimě při -7 stupních LPG nestíhá na vlažném voze splynovat a cukáním se projevuje nedostatek paliva, alespoň u mého vozu . Při přepnutí na benzin motor nemá problém . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
tak teď nevím. Sem myslel že mluví o plynu jako o pedálu akcelerátoru. LPG mě nenapadlo  :-D
Radouš


Offline Jindřišák

Mluvil jsem o plynu jako o pedálu :angel:. Si myslím, že to škube vždy po puštění pedálu, ale třeba jen jednou, když je ale sešláplej malo a pak ho pustím, tak to škubne lehounce třeba 5x, asi to moc řeším no :D
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Pepe

Necuká ti auto vlivem vůle na hřídelích ?????--- spojky, diferáku,atd....   Protože jak sundáš nohu z pedálu , sací potrubí obsahuje zbytky paliva a motor jej spaluje bez tvého přičinění , kapito ? :undecided: :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001