Mě kdosi tvrdil, že speciální ložiska jakou jsou třeba v autech se většinou vyrabí na jedné lince a jen pak prochazí kontrolou kvality, kde se rozdělí a každý dodavatel nakoupí, co mu vyhovuje poměr cena/kvalita, ale nevím co je na tom pravdy. Nicméně ložiska jsou normovaný díly, takže nemůžou pustit uplnej šrot, ale někdy asi něco proklouzne. Pokud nejezdím daleko od domova, tak bych do starlinu taky šel, už kvůli té ceně, přecijen dá o sobě zavčas vědět, když jde do háje, ale už jsem zažil, že ráno starline hučel a večer byla z auta tříkolka. Před měsícem jsme znamymu měnili ložisko za SKF a za měsíc šlo do háje. Špatně nám ho přelisovali.. U nedotaženýho sem se zas setkal s rozpadlou klecí.. osobně dotahuju 2m trubkou a nebyl problem. Není to prostě vždycky jen o značce..