Jak píšu někde v úvodu, na STK jsem narazil na technika, kterej na tom hledal hnidy, sotva jsem tam vjel - očumoval mi kola, jestli jsou standardní (jsou), přitom se stejnejma jsem tam byl minule a nikdo po nich ani nevzdechl, a tak... Brzdy mi dokonce pochválil, ale když to prohlížel zespodu, tak mi ukazoval na nějakej nosník a něco vzadu (většina koroze je u zadních kol) a že by se to muselo vyvařit a kdesi cosi...
Do protokolu napsal tohle:
"oba zadní prahy zevnitř
pravý přední nosník
oba zadní lemy
zadní nárazník" (tím možná myslel ten plech pod nárazníkem - ten spoiler)
Když se podíváš na fotky co tady mám v "garáži" (nahoře je link), tak na té fotce zezadu je něco vidět - fotky spodku jaksi nemám ;-)
Podle mého názoru by se to muselo opravdu vyvařit, aby bylo vidět, že ta místa někdo opravoval, a pak to protáhnout nejlíp přes nějakého spřáteleného technika, který nebude hledat důvody, proč to nepustit, ale spíš naopak ;-) Jo, a emise jsou v pohodě, ty už to má!