GalantWeb

Těsnění pod hlavou

Offline Jindřišák

Zdravím, potřeboval bych s touto operací poradit, aby šlo všechno alespoň trošku hladce bez větších komplikací. Prvně se chci zeptat, zda má cenu se do toho pouštět. Teče mi z tama olej a za 2 roky se to dost zhoršilo. Auto bych rád používal ještě další 4 roky.. 1. nemám možnost si hlavu nechat nějak srovat, pouze bych vyměnil těsnění. Pokud to má smysl, tak mám na výber nějaká těsnění v mé cenové kategorii. A také bych rád udělal vůle ventilů, jak už radil Radous, protože jsem je zatím nedělal a rozvody už se měnili.

Nipparts 616,-
Victor reinz 752,-
JC auto 358,-
Elring 558,-
Jakoparts 778,-
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
doporučuju Victor reinz z toho co máš na výběr

a kde bydlíš,že nemáš kde nechat srovnat hlavu? Třeba ti poradíme kde to nechat udělat.. musíš pošítat s tím,že když to sundáš,tak že to asi bude nutností.


Offline Jindřišák

No nejde tak ani o to, že bych nenašel firmu, která by to udělala, jak to, že na to nemám peníze, ani nevím, kolik to stojí. Kdybych měl známého, který by to za babku udělal, tak bych toho využil. Nevím právě jak to s tou hlavou je a jestli to není prasečina dělat to bez srovnání hlavy.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Pepe

Prasečina to není ale srovnat hlavu motoru po x letech je povinnost . Já platil  na 4G63 600,- za srovnání .   Brusírna Hovorčovice .  A teď mám brusiče vedle na pracovišti . -_-
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
prasečina to je .. já když z čehokoliv sundávám hlavu, dělám vše..vyčištění,gufera,ventily,orovnání.. cena 4válcové hlavy komplet se 16V je u nás cca 3000kč a je hlava jak nová.

udělej aspon to orovnání, není to fakt drahý..


Offline Rafik

prasečina to je .. já když z čehokoliv sundávám hlavu, dělám vše..vyčištění,gufera,ventily,orovnání.. cena 4válcové hlavy komplet se 16V je u nás cca 3000kč a je hlava jak nová.

udělej aspon to orovnání, není to fakt drahý..

tak to se za 50tis km ozvu, až to budu potřebovat :D
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
 V nouzi se to dá udělat i svépomocí. Velkej šmirgl připevníš na nějakou "opravdu rovnou" desku, na šmirgl položíš hlavu a pohybem hlavy ji obrousíš. Na hlavu netlač. Jen ji šoupej ze strany na stranu. Jestli máš brusnou pastu tak ventily si zabrousíš sám. Se pak ozvi, mi ti poradíme jak na ně. Chce to správnou techniku
Radouš


Offline Jindřišák

Určitě se dá i zjistit, zda hlava rovná je, či ne. Kolik je vůbec tolerance? No tím šmirglem by to problém nebyl, ale budu muset shodit minimálně vačku ne?
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
prosímtě nic nešmirgluj,odnes to na magnetku,která ti tu hlavu srovná tak aby byla rovná. šmirgl je zhovadilost.. a klidně se tu do mne pustte. Magnetka ti vytvoří dokonale rovný povrch a bez rýh. Zabroušení ventilů svépomocí jde. proč ne. ale jeden ventil stojí 50korun...

pokud někdo chce udělat hlavu,klidně mi ji doneste. cena se odvíjí především podle ceny nových gufer. Hlav jsem již udělal 10tky..


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
jestli s tím nemá kam jít tak mu nic jinýho nezbude než ten šmirgl. Tak jsme běžně dělali hlavy na favoritech a škodovkach. Prostě na autech na kterých už tak moc nezáleželo. Taky tomu odpovídala cena opravy která je dost důležitá u bezcenýho auta a nikdy se nevyskytl problém.
Blázne ty máš rady jak můj brácha. Mu říkám že potřebuju aby mi z práce donesl kus hliníkovýho drátu na svařování a on mi řekne ať si seženu celý klubo protože je to lepší.
Radouš


Offline Rafik

no to nevím teda jestli bych se do toho pustil jak do škodovky!!
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Já bych se do toho s klidem pustil znovu. Té opravě věřím. Navíc psal že na to nemá prachy. Vy ste všichni chytří jak frekvence1. Když to dá někomu udělat, tak za to bude chtít peníze. Jenže vem chlup z dlaně když tam není

Odvez to bláznovi, on ví že na to nemáš prostředky a udělá ti to zadarmo. Přece tě to nenechá šmirglovat když je to taková zhovadilost
Radouš


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
pro mě za mě at stím dělá co chce.. já mu jen radím tak,aby to za týden nerozebíral znovu a nešel pro nový těsnění a stejně to nenesl znovu do brusírny.


Offline Pepe

Rovnací lit. desku nemá ale stačí sehnat tabuli skla z akvárka ( 8-10mm) a lapovací pastu. Pastu na sklo a máš to jak magnetku - nemusíš lítat metr, stačí 30 cm a uvidíš po prvních kyvech jak je hlava rovná (křivá) . Technický benzin tě zbaví pasty . :mellow:
« Poslední změna: 09.02.2011 - 21:06:57 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

No, je to tak jak píše Radous. Asi bych to viděl takhle. Zítra to rozdělám, zkouknu to, když to bude zly, tak to zavezu na srovnaní, už vím kde to dělaj, je to asi 40 kiláků, cenu nevím, ale levny to nebude. Když to bude dobrý, vzal bych to tím šmirkem (ted ale kolikatkou). Jinak vodu stačí odpustit na chladiči, nebo musím zahřát motor a počkat, až otevře termostat? A nebo se na to prostě vykašlu a počkám, co udělá čas. Ale je fakt, že už je to auto pro mě jen taková lepší škodovka. Má dost za sebou a budu rád, když ty 4 roky ještě povozí.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
jestli je to sem tam kapka pod autem, kašlal bych na to.

Pepe není to na dlouho s tou pastou?
Radouš


Offline Pepe

Nezahřívej motor, odpusť vodu na chladiči . -_-   Když smirek , tak 1000ovku ať to je jemný , ale jsou to malé plochy smirkového plátna nebo papíru .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

No před technickou sem to utřel a po 300km už byla převodovka celá žlutá. Louže pod autem zatím teda nemám. Dolíval jsem asi 1/4 litru, ale ztratil se dost rychle, první 3000 sem nedolíval nic, a po dalších 2000 už toho čtvrt litru, z toho usuzuju, že se to zhoršuje. Já toho zrovna moc nenajezdím. Taky je možnost, že to necham až na léto, jak jsem měl původně v plánu. Tento semestr budu mít přístup do dílen na škole, takže bych si to možná moh srovnat tam, určitě tam na to něco budou mít. A nebo zkusím ještě jednoho kamoše, kterej by k takovejm věcem měl mít přístup.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
to byla snad nějaká 100 šmirgl. Já tady ještě kus mám. Se kouknu. Těsnění se vymáčklo i do těch rýh po šmirglu a těsnilo to bez problémů. Ono bude asi problém sehnat tak velkej jemnej šmirgl. Je to z nějaký pásový brusky co mývaj v truhlárně
Radouš


Offline Pepe

to byla snad nějaká 100 šmirgl. Já tady ještě kus mám. Se kouknu. Těsnění se vymáčklo i do těch rýh po šmirglu a těsnilo to bez problémů. Ono bude asi problém sehnat tak velkej jemnej šmirgl. Je to z nějaký pásový brusky co mývaj v truhlárně
Wem si 100 kamínků na palec - to není šmirgl ale hoblík .   Na magnetce máš běžnou hrubost povrchu 0,03 a ty na to z hoblíkem  :angel: :-D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001