GalantWeb

galant 4x4 motor 2.0gti 106kW , 1989- netáhne

Offline odos

prosím o radu jak u mého galanta vyblikat chyby z ECU, jak a kde je přečíst, kde najít ECU, jak se provádí reset ECU. v manuálu jsem nic nenašel, jsou tam spíše mechanické zásahy. auto žere 20-25l na 100km a motor netáhne. rozvody by mely být přesně, po výměně se to kontrolovalo.měnila se váha vzduchu, čistila klapka, měnilo těsnění pod hlavou + GO hlavy. mám to teprve měsíc. díky za rady



Offline Pepe

 Nech změřit tlaky ve válcích . :angry:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

Nemůže to být lambda nebo vstříky? :o Ta váha je dobrá? 25/100 je teda slušnej extrém.
« Poslední změna: 10.02.2011 - 22:55:06 od Jindřišák »
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.



Offline odos

Nemůže to být lambda nebo vstříky? :o Ta váha je dobrá? 25/100 je teda slušnej extrém.

váhu jsem měnil, pak reset, beze změn. kdyby vstřiky, myslím, že by to tolik nežralo. svíčky mají hezkou světle hnědou barvu. pálí dobře, ale pro jistotu koupím nové NGK (jsou tam bosh)
dnes jsem natankoval do úplně suché nádrže 13l , odpojil jsem Lambda sondu, odpojil baterku na 2 min (reset) při zaplém klíči, nastartoval, nechal min. běžet a uvidíme. si myslím, že bez lambdy by to mělo jen na tovární nastavení a minimálně 100km bych měl na ten benál najet při slušné jízdě. ještě dotaz, které čidlo vody je na ECU? Mám tam u termostatu 2 čidla jednodrátové, dvoudrátové dole, svoudrátové z vrchu(šedý konektor) a nějaký teplotní spínač podtlaků - ten je odpojený.


Offline Drak

od ecu je dvoudrátové čidlo...no a horší to je stím odpojeným podlakem, kterým se reguluje egr a obtok klapky
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline odos

od ecu je dvoudrátové čidlo...no a horší to je stím odpojeným podlakem, kterým se reguluje egr a obtok klapky

draku, nejde mi vyblikat chyby ECU. EGR mám odpojený. obtok klapky se reguluje podtlakem? hmm, tak to určitě není zapojený. máš schéma podtlaků?  ty čidla na vodu jsem měřil. jedno (vrchní)  má tenké vývody a druhé (spodní) tlusté vývody. to vrchní hlásí zkrat, 0,3 ohm. to samé náhradní čidlo. vyfotím to a hodím sem


Offline Drak

schema zapojeni podtlaků
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline odos


Offline odos

schema zapojeni podtlaků

ahojte.. čidlo teploty vody jsem našel (je to to spodní dvoudrátové), proměřil a porovnal s náhradním čidlem. bylo OK, hodnoty odpovídaly tabulce. problém je s vyblikáním chyb z ECU. bliká to neustále krátce. až sem se dopočítal přez 100 bliknutí, tak jsem si řekl, že je to nějaká blbost .


Offline Pepe

 Zkus změřit tak paliva na liště vstřiků, má mít max 3bary - na této hodnotě otvírá a přepouští zbytkový tlak - palivo- zpět do nádrže . Jestli tam je vyšší tlak , tzak pak vše teče do motoru a pro by tolik žral . Závada bude na cestě paliva - tlak-- ECU jak vidíš závadu navykazuje . Aco vstřiky - jsou origo nebo je někdo měnil  . Podle VIN se dá zjistit co tam má být . :laugh:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline odos

Zkus změřit tak paliva na liště vstřiků, má mít max 3bary - na této hodnotě otvírá a přepouští zbytkový tlak - palivo- zpět do nádrže . Jestli tam je vyšší tlak , tzak pak vše teče do motoru a pro by tolik žral . Závada bude na cestě paliva - tlak-- ECU jak vidíš závadu navykazuje . Aco vstřiky - jsou origo nebo je někdo měnil  . Podle VIN se dá zjistit co tam má být . :laugh:

 ok, prověřím, jinak mám ještě náhradní lištu se vstřikama z náhradního motoru, tak si vstřiky nechám vyčistit ultrazvukem. děláme to na Hondách a je to poznat... měly by být na vstřikách nějaké čísla???


Offline Pepe

Číselné značení nebo barevné já nevim, do tohoto motoru se nejvíc hrabal Drak .  Drakuúúúúúúúúúúúú,poraď .


 Něco jsem našel v manuálu :  pro DOHC   N240H  Non Turbo
                                                              B450L  for Turbo      Galant/eclips,
                                                              B390L        Turbo      Eclips   
« Poslední změna: 12.02.2011 - 17:46:15 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline odos

thermo-valve (teplotní spínač podtlaků)  na tom mám ulomený jeden konec. ale i tak jsem jej zkusil dát do mražáku a pak do horké vody. stále je propustný.. asi stejně nefunguje. je moc důležitý? co se stane, když podtlaky zaslepím?


Offline Pepe

« Poslední změna: 12.02.2011 - 21:28:41 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline odos

http://www.auto-parts.spb.ru/cat/mi/mi2.mycat?SelPrt&t=/RW4fIMVuHxwFbh8v0/QRcxU4VquTLU2H324fPNLuf79Vd6DHTpfon0V_X79NbgI35khTpXhInzMJ8Lm8EZrqH0PuZbnFbx/YADbLAV/yMmR5bft3e0LCJRn2HeSfKpV2JRIxCwfj_/xk/0XCVfFfuMVBNr_iWd203V0OkWs/HYoXra283tIGzd36AbjajPF34mQNPuwyUj9&sgr=ymUnGcllJxnsZScZiD9PIPskfj_ZPHrPVuYnGcttJ3lKRSc4UnymeL1BdJzDYPpwAlU=



 Měl by být za studena zavřený, ne ? Ten řídí otvírání EGR ventilu . Jukni na ten odkaz a dej si to oblíbených, najdeš čísla dílů......  :mellow: Další foto je podobný motor z Eclipse.


moc díky. ten podtlakový spínač nakonec funguje, ale je urvaný. Uzavře až při vařící vodě. za studena je propustný a podtlaky obtékají klapku. Jakmile se uzavře, tak v zelené hadičce se vytvoří podtlak a otevře EGR. ale vyřadil jsem všechny podtlaky a je to v pohodě. konečně mám stabilnější otáčky na volnoběh.
uřezal jsem poslední díl výfuku a je plný vody. dříve to žralo vodu, proto se dělalo to těsnění pod hlavou. tak uvidíme jak to pojede.


Offline Jindřišák

Mě tak ještě napadlo, nepřibržduje ti nějaká brzda?
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Mě tak ještě napadlo, nepřibržduje ti nějaká brzda?
To je správná otázka a jestli se to nachlastalo vody, může být i něco s motorem
Radouš


Offline odos

To je správná otázka a jestli se to nachlastalo vody, může být i něco s motorem

jo vodu to žralo dřív. motor už je OK. místo koncového výfuku jsem dal jen trubku a pekný zvuk.kupodivu to ani neřve. normálně včera jsem s tím jel a levé přední kolo asi trochu brzdí, protože se z kola uplně hulilo a byl horký disk.
už jednou sem tam měnil desky, asi budou prasátka KO, tak koupím repas sadu a opravím přední brzdy. ale jezdí to líp a líp. bylo toho hodně zanedbaného a to se naskládá. navíc je to 4x4 tak to klade i nějaký odpor. popravdě ani nevím, jak to má jet. srovnávám to s hondou prelude 2.0i 103kW a oproti ní je to líné...