GalantWeb

galant 4x4 motor 2.0gti 106kW , 1989- netáhne

Offline Pepe

Líné by tohle nemělo být , udělej kontrolu všech brzdičů a pak se uvidí co tam zlobí . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
jo vodu to žralo dřív. motor už je OK. místo koncového výfuku jsem dal jen trubku a pekný zvuk.kupodivu to ani neřve. normálně včera jsem s tím jel a levé přední kolo asi trochu brzdí, protože se z kola uplně hulilo a byl horký disk.
už jednou sem tam měnil desky, asi budou prasátka KO, tak koupím repas sadu a opravím přední brzdy. ale jezdí to líp a líp. bylo toho hodně zanedbaného a to se naskládá. navíc je to 4x4 tak to klade i nějaký odpor. popravdě ani nevím, jak to má jet. srovnávám to s hondou prelude 2.0i 103kW a oproti ní je to líné...
Nezlob se namě ale ve tvém případě bych to auto raději svěřil někomu kdo se vyzná. Když už se ti hulí od kola a klidně s tím jezdíš, počítej s tím že se co nevidět v tej popelnici zabiješ až ti bouchne kolo nebo až dupneš na brzdu a stáhne tě to do struhy nebo do protisměru. Doufám že se zabiješ sám.
Dokud ti to bude brzdit tak ti to nepojede ani kdyby si tam dal nitro.
Ve tvém případě bych v první řadě vyměnil ložisko v kole protože bude KO! Vyměnil destičky a kapalinu protože už je několikrát převařená. Vyměnil špatný čepy protože předpokládám že ti určitě mlátěj tak že je to slyšet na 100m, odborně popravil vejfuk aby ti náhodou někde neupadl, nezapíchl se do silnice a neotočil ti auto i s celou posádkou na střechu. Mému bráchovi se zapích vejfuk do silnice, zadek se nadzvedl 1m do vzduchu a auto se mu zlomilo v zadních sloupkách. Byla to mazda 626. A  pak až bych se vrtal v motoru

Bod pro - Jindřišák  -_-
« Poslední změna: 13.02.2011 - 18:37:57 od Radous »
Radouš


Offline odos

Nezlob se namě ale ve tvém případě bych to auto raději svěřil někomu kdo se vyzná. Když už se ti hulí od kola a klidně s tím jezdíš, počítej s tím že se co nevidět v tej popelnici zabiješ až ti bouchne kolo nebo až dupneš na brzdu a stáhne tě to do struhy nebo do protisměru. Doufám že se zabiješ sám.
Dokud ti to bude brzdit tak ti to nepojede ani kdyby si tam dal nitro.
Ve tvém případě bych v první řadě vyměnil ložisko v kole protože bude KO! Vyměnil destičky a kapalinu protože už je několikrát převařená. Vyměnil špatný čepy protože předpokládám že ti určitě mlátěj tak že je to slyšet na 100m, odborně popravil vejfuk aby ti náhodou někde neupadl, nezapíchl se do silnice a neotočil ti auto i s celou posádkou na střechu. Mému bráchovi se zapích vejfuk do silnice, zadek se nadzvedl 1m do vzduchu a auto se mu zlomilo v zadních sloupkách. Byla to mazda 626. A  pak až bych se vrtal v motoru

Bod pro - Jindřišák  -_-

hele co rýpeš. Od kola se zahulilo až včera,asi zůstalo viset prase. dřív to nedělalo, jen jak sem to koupil, jsem vyměnil destičky a brzdovku.  Ale to s tim, že to nejede nějak dlouhodobě nesouvisí. si myslíš, že sem s tím jezdil nebo co? a co plantáš výfuk? zhnilej rozpadlej tlumič výfuku ve kterém je zkondenzovaná voda nenechám na autě a nevidím důvod, proč by to mělo upadávat. to auto je naprosto v pořádku, jen předchozí majitel na to kašlal. čepy nemlátí, tobě asi jo když na to upozorňuješ.  auto mám asi 2 měsíce a všechno nejde nějak hned. 
já to tu jen řeším, pač s micákama nemám zkušenosti ale auta dělám několik let. tak ti děkuji za trapnou odpověď


Offline odos

Líné by tohle nemělo být , udělej kontrolu všech brzdičů a pak se uvidí co tam zlobí . :mellow:

už jsem obědnal repas sady na přední třmeny. ale brzdama to nebude. normálně to nepřibržďuje. brzdilo by to při vyřazení. Byl bych nejraději, kdyby se v tom někdo projel a porovnal. Jinak začínam uvažovat o turbomotoru. jinak víš co mi vrtá v hlavě? u tohoto motoru nejsou popsané vačky, zda je sací, nebo výfuková. ten pán co mi dělal GO hlavy, jestli je nepřehodil. nebo jsou identické?  na první pohled jsou stejné, měřit jsem je neměřil. a poslední věc je to, že když vytočím motor cca nad 4500ot, začne mi v autě všechno hodně rezonovat, resp i motor. ale motor jinak jede tiše a neklepe, takže kliku vylučuji. můžou být vůle ve vyvažovacích hřídelích? rozvody jsou přesně na značkách. hřídele bych nejraději odpojil, ale ta jedna je poháněna hlavním rozvoďákem.


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Možná jsi tomu s tou trubkou místo tlumiče výfuku nepřilepšil. :laugh:


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
No jestli to máš 2 měsíce a dělal si na tom destičky a teď ti brzdy váznou tak nejsi zrovna vhodnej technickej typ na opravu auta. Brzdy nepřibržďují ze dne na den.
Rozhejbej pístek a oškrabej vodítka brzd. destiček. Destičky musí chodit volně. Desky musíš koupit nový protože budou spálený a budou se drolit a špatně brzdit
Dej na ten laďák rouru z okapu. Vylepší to zvuk i vzhled  :-D
Nemáš náhodou rozpadlej katalizátor? I tím by to mohlo být
Radouš


Offline Drak

na kazdy vacce je vyrazeno oznaceni zhruba v mistech, kde je 6ti hran na stranovy klic. kazda vacka je jina. Jinak auto jede o něco pomaleji nez stejny auto jen s predokolkou. U ctyrkolky kdyz se neco na kole zacne pribrzdovat, tak pres diferaky se to pribrzděj i ostatní kola :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline odos

Možná jsi tomu s tou trubkou místo tlumiče výfuku nepřilepšil. :laugh:
ježiš, že jsem něco s tim výfukem vůbec říkal.  lepší než ucpanej ne? volnější průchod spalin. to auto neni sériovka. nejsou tam sedačky, pul interieru chybi, neni tam už klima,  podvozek i s pružinama tam jsou z EVO9 ,v nárazníkách chybí výztuhy,sportovní volant, sedačka, je to bývalej tréningáč tady jednoho od nás.   já jsem to dostal na vyblbnutí na zimu, tak jsem to trochu poléčil.


Offline odos

No jestli to máš 2 měsíce a dělal si na tom destičky a teď ti brzdy váznou tak nejsi zrovna vhodnej technickej typ na opravu auta. Brzdy nepřibržďují ze dne na den.
Rozhejbej pístek a oškrabej vodítka brzd. destiček. Destičky musí chodit volně. Desky musíš koupit nový protože budou spálený a budou se drolit a špatně brzdit
Dej na ten laďák rouru z okapu. Vylepší to zvuk i vzhled  :-D
Nemáš náhodou rozpadlej katalizátor? I tím by to mohlo být

dobré. ukončeme tuhle diskuzi. desky jsem dal jen 2 starší na špatnou stranu, dřelo to kov na kov. GO brzd jsem nedělal. vodítka jsem očistil . zatlačit to šlo normálně, tak jak člověk mohl vědět, že to nebude chodit. samozdřejmě že to opravím, bát se nemusíš. řeším motor, ne brzdy.  roury z okapu nemám. promiň. kat by také mohl být rozpadlý, také vlnovec jsem viděl uvnitř smrštěný. příští víkend to rozhodím a mrknu na to.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Jé tak to sorry, já myslel že to používáš jako dopravní prostředek  :angel:
Radouš


Offline odos

Jé tak to sorry, já myslel že to používáš jako dopravní prostředek  :angel:

ne to ne. Mám asi 4 auta, ale samé Hondy. např Prelude 2,2 VTi, 147kW, 4WS. a i ta mi na plnej plyn žere max. 15l. Nebo závodní hondu civic 1,6 110kW.  jinak chlapi můžete se mrknout na můj web, třeba tam najdete něco užitečnýho, co vyrábíme... fotogalerie.silponix.cz 
dnes mrknu na ty vstřiky a jestli někdo předtím neprohodil ty vačky.


Offline Drak


Offline Pepe

Že by vysmahli i silenty na Galoša ? :undecided: -_-
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline odos

Že by vysmahli i silenty na Galoša ? :undecided: -_-
kdyby chtěl někdo nějaké silenty, můžem se domluvit. vyrobit se dá cokoliv. záleží na počtu kusů.


Offline odos

AHOJ Chlapi, vím že neustále otravuju, ale asi vím, kde je zakopaný pes. Teda doufám. Jen od vás potřebuji pár info a rad.  Takže ať to shrnu. Jak jsem psal, koupil jsem pojízdného Galanta s kterým dříve dělali bůh ví co. k tomu jsem dostal ještě stejného galanta na ND s dobrým motorem, ale už nepojízdného. Obě auto jsou verze 4x4, 4WS.  Dnes jsem si zaparkoval galoša vedle druhého a bral nějaké díly. Poté jsem si všiml nějakých rozdílností, a to v elektrokabeláži v motorovém prostoru.přebývá mi spousta konektorů, které v tom galošovi na ND vůbec na kabeláži nejsou. Bádal jsem dál a našel jsem rozdílné ECU (viz foto), dokonce ta v pojízdném byla popsána jako "špatná"ale auto jede (ale málo jede a žere, diagnostika OK). Dále jsem prověřoval vstřiky a také měly rozdílné hodnoty (viz foto).  nakonec jsou tam i rozdílné klapky (viz foto) . Jinak bylo vše stejné. teda z venku motor vypadá stejně. interiér exteriér také identický.  mám takový dojem, jako by tam někdo posadil dvouvačkový motor místo jednovačky a nic víc. ale nemůžu soudit, protože ty rozdílnosti neznám. proto vás prosím o pomoc, co k čemu patří, zda to někdo nějak nepároval.


Offline odos

ty foto:
když mi to někdo pomůže vyřešit, aby auto jelo jak má, osobně mu přivezu flašku slivovice :-)


Offline Drak

jednotka MD 153986 je z GTI 4x4 4WS po roce 90 ( po faceliftu) a v autě z roku 88 fungovat bude.
MD 141146 je z roku 88 z téhož auta a podle fotek se v ni někdo hrabal a pracoval s lepidlem :)

rozdíly mezi klapkama jsou taky dány rokem výrobý. Po roce 90 se v motorovém prostoru změnil komplet svazek a i konektory. Rozdíl ve vstřikách je v jejich velikosti 240cc vs 275 cc.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline odos

jednotka MD 153986 je z GTI 4x4 4WS po roce 90 ( po faceliftu) a v autě z roku 88 fungovat bude.
MD 141146 je z roku 88 z téhož auta a podle fotek se v ni někdo hrabal a pracoval s lepidlem :)

rozdíly mezi klapkama jsou taky dány rokem výrobý. Po roce 90 se v motorovém prostoru změnil komplet svazek a i konektory. Rozdíl ve vstřikách je v jejich velikosti 240cc vs 275 cc.

super. takže já pro jistotu přehodím kabelový svazek (pokud to nebude nějak zamotané a budou tam konektory), ECU, vstřiky a klapku a musí to chodit. jen mi chybí na nové elektrice hnědý konektor na palivové liště. teď sem přivezl i novou lambdu, zkontroluji vačky zda nejsou přehozené, pro jistotu potřetí rozvody a aretaci vyvažováků, proměřím snímač klapky. to musí chodit, jinak kovoštrot. zatím díky. ozvu se


Offline tomasssr

super. takže já pro jistotu přehodím kabelový svazek (pokud to nebude nějak zamotané a budou tam konektory), ECU, vstřiky a klapku a musí to chodit. jen mi chybí na nové elektrice hnědý konektor na palivové liště. teď sem přivezl i novou lambdu, zkontroluji vačky zda nejsou přehozené, pro jistotu potřetí rozvody a aretaci vyvažováků, proměřím snímač klapky. to musí chodit, jinak kovoštrot. zatím díky. ozvu se

Však to už musí šlapat a když ne, tak to nevyhazuj, hoď mi to před barák, dikec :D
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw


Offline odos

Však to už musí šlapat a když ne, tak to nevyhazuj, hoď mi to před barák, dikec :D
:-)