GalantWeb

nejdou vyblikat chyby z ECU galant 2.0i 106kw

Offline odos

chlapi, propojil jsem piny 10 a 12 v OBD konektoru kusem drátu, zapl zapalování a kontrola check engine nevyblikává žádné chyby. a přitom jsem např. odpojil váhu vzduchu, vstřik, atd... kontrolka mlčí. jinak se normálně rozsvítí a zhasne, takže funguje. dělám to dobře? sem už z toho jelen. měsíc hledám problém


Offline Drak

chybu vyblikas jen LED nebo votmetrem mezi piny 1 a 12.  když spojíš 10 a 12, tak se jednotka prepne na přenos dat.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline odos

chybu vyblikas jen LED nebo votmetrem mezi piny 1 a 12.  když spojíš 10 a 12, tak se jednotka prepne na přenos dat.

potřeba k LED nějaký předřadný odpor? pokud je tam 12V tak je to jasné.


Offline Drak

jo je potřeba, je tam 12V
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline odos

jo je potřeba, je tam 12V

ahoj. vypočítal jsem si rezistor k diodě, zapojil jsem +pól na pin 1 a -pól na pin 12 v OBD konektoru. jenže jak zapnu zapalování na kontrolky, kliká to neustále krátce, jako blikač. dopočítal jsem se 100 bliknutí a řekl jsem si, že je to nějaká blbost. vypnu zapalování a blikne to ještě 7x , cvakne relé u ECU a pak už nebliká, dokud opět nezapnu zapalování. udělal jsem i reset ECU, je to neustále to samé. Nevíte co to je????  jsem v koncích. jdu si zatím dát kafé a zakitovat nárazník.


Offline Pepe

Krátké pravidelné blikání signalizuje --No Problem .  V momentě kdy se tato pravidelnost změní na dlouhé a krátké signály, dá ECU vědět co je za problém . Takže po diagnostické stránce bys na aftě neměl problém . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline odos

Krátké pravidelné blikání signalizuje --No Problem .  V momentě kdy se tato pravidelnost změní na dlouhé a krátké signály, dá ECU vědět co je za problém . Takže po diagnostické stránce bys na aftě neměl problém . :mellow:

aha, tak to bych byl rád. ale nemám teď připojenou lambdu, včera jsem odpojil váhu vzduchu, pak vstřik. je divné, že to nic nenačetlo, když jsem s tím popojížděl.


Offline Pepe

 Jestliže by tyto čidla byli vadné , zapíšou se a jednotka ti ukáže problém . Může být i to, že po připojení čidel se načtou jako nezávadné a tím pádem není co řešit . Problém u čidla lambda sonda ukazuje na celou soustavu sání a výfuk , nejen samotnou lambdu. Proto se doporučuje věčšinu čidel proměřit a zjistit jejich funčnost . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline odos

Jestliže by tyto čidla byli vadné , zapíšou se a jednotka ti ukáže problém . Může být i to, že po připojení čidel se načtou jako nezávadné a tím pádem není co řešit . Problém u čidla lambda sonda ukazuje na celou soustavu sání a výfuk , nejen samotnou lambdu. Proto se doporučuje věčšinu čidel proměřit a zjistit jejich funčnost . :mellow:

diagnostika asi funguje. odpojil jsem čidlo teploty vody. za studeného motoru se to dusilo a střílelo do výfuku, za vlažného to jede i bez něj. chyba se ukázala cca po 3 minutach. pak jsem udělal diagnostiku a vypsalo mi to to čidlo vody (21). takže na ECU se můžu spolehnout, to jsem rád.  DÍKY VŠEM.... jdu hledat problém nevýkonosti v přicpaném výfuku....