GalantWeb

Kdo z nás co děláme .... HOBBY a PROFESE...

Offline Majk MG

jo jo koukal jsem no, trucker má výběr  -_-  ta v6 mě láká u té 8 generace protože se v tom  vozím do školy a je to návykové ... ten 2.0 v6 může být taky zajimevej


Offline Howler

naprosto spokojenej s 2.0 v6, jen me pořad trapí hydroštely, minimalně cvakaji na volnoběh, nad 1500otaček je to ševelení. No těch 8l ber jako meziměsto  :-D


Offline Majk MG

Jo ta spotřeba mě netrápí ... je to přeci galant  -_- Zkoušel jsi různé oleje ? Sousedovi dost cvakali hydra (2,5 v6 120 kw) nalil tam Castrol edge 10w-60 a teď je to šepot květin  -_-


Offline Howler

no mel jsem tam plnou syntetiku v podobe Castrol 5w40 a strašně v tom křápalo a co čtu tak todle je taky plna syntetika. Nebylo by vhodnejsi Castrol 10w40?


Offline Jindřišák

U TDčka kulaťáka praská klika, takže lepší vařit hlavu, než měnit motor. Ale jinak galanta spíš v benzínu a raději pokud chceš ušetřit, tak plyn. Jinak doporučuju došetřit a raději koupit rovnou 8G, zbytečně budeš dávat dokupy nadvakrát, teda pokud nechceš jen lít benzín. Stejně už budeš kulatáka v lepším stavu špatně hledat.

Jinak k tomu oleji, 5W40 lít do staršího motoru už je trochu vražda. Zkusil bych 10W40 a jinak výměna. A na nějaký polosyntetiky a syntetiky už bych nehrál, to bylo spíš téma jiné éry. A na nějakej castrol bych se asi taky vykašlal. Kvalita jejich produktů neodpovídá ceně, alespoň podle testů. Přecejen je to jedno. Pokud má auto jako jedinou závadu cvakání hydroštělů, tak je na tom dobře.  :D
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Majk MG

No já budu mít čerstvě řidičák tak bych nechtěl hned rozflákat 8g  :laugh:  ale budu nad tím uvažovat ...možná by šlo 2.0 100 kw 8g. k tomu oleji 10W-40 je polosyntetika . Jde o to že ten castrol edge je plná synt. a je fakt dobrej. Soused to lije do motoru už asi 80 000 km a všechno ok . http://www.castrol.com/castrol/bodycopyarticle.do?categoryId=9038396&contentId=7071208


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
No ty kráso ...ti tam do sebe rejpou  :laugh:   Každopádně bych to viděl na špatnou opravu kliky a špatnou montáž. Protože klika se přebrušuje po 0,25 mm a kdo ví jak to dělal ...jestli vzal hadru a brusnou pastu a pižlal to někde na stole tak to je o ničem. Potom taky ojniční ložiska mají zámky a musíš je správně nastavit. A jak už tam píše je třeba aby to bylo v rovině tzn. klika-->ojnice-->píst na pístním čepu ...to musí být v úhlu 90° jinak potom píst dře do stěny válce a části se  opotřebují nesouměrně ... a vůle klikovky ...tak to se mi ještě nestalo, pár motorů už jsem měl rozdělaných ale ještě jsem neviděl axiální vůli kliky ... mohlo tam být nějáké vymezovátko a v servise to spackali ... kdo ví jak to je  :roll:
Axiální vůle je častý jev. Polohu klikové hřídele drží axiální ložisko v bloku. Které se samozřejmě zničí,když je problém s mazáním. Ta diskuse ohledně te opakované závady vůbec neřeší to, zda někdo měřil oka ojnic a bloku. Jak vypadalo olejové čerpadlo atd.. Všecko je to na těch starých motorech ponatahované a někdy se člověk zarazí nad tím, že motor ještě vůbec fungoval. Neviděl sem jediný servis a znám jich mnoho,kde by se někdo na pokaženém motoru zaobíral měřením rozměrů alespon dílů které souvisí s destrukcí toho motoru. Vybrousit kliku, koupit k ní ložiska a složit, to je málo, hodně málo. Kdo tak činí,at to nechá raději jiným.
U toho značení typu těch olejů si dej pozor. Ty indexy 5w40 nebo 10w60 nemají nic společného s tím,zda je to syntetický a nebo polosyntetický olej.. Konkrétně olej 10w60,který doporučuješ at už od jakéhokoliv výrobce je pro tyhle normální motory k ničemu, nese spíš negativa.. je to pro vysoce zatížený motor,kde by se u jiných olejů nezaručila celistvost olejové vrstvy mezi namáhanými díly... Pokud někomu něco klepe na starém motoru,tak at neviní olej.. Každé hydro i ložisko se jednou unaví a přestane fungovat. Motory jsou suche po odstavení a tření před promazáním než čerpadlo natlačí celý motor olejem je nenávratně poškozuje. Viz ta debata.. Motor je promazán až nějaký čas po tom,co dávno běží.. každý si může koupit budík s čidlama pro tlak oleje a nainstalovat.. a bude čučet,kdy se ta ručička na ten maximální tlak zvedně. Jednou z možností je zkusit použít olej s molybdensulfidem,ale nalil bych to jen do motoru po vyčištění. Ten drží vrstvičku toho sajrajtu na všem po čem stekl a to tření po startu suchého motoru dost minimalizuje. Jeho nevýhodou je,možnost ucpání třeba kanálků,.. tak bych to do špinavého motoru nenalil.



Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Jo, pravda, ale ti 2 na tom foru  se stejně ještě neshodli.




Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
pokud jde o to kovové chrastění při puštěné spojce, může to dělat klidně staré ložisko,které při výměně naúčtovali avšak ho nevyměnili a nebo cokoliv v převodovce. Od ložisek přes hřídele.. těžko říct.
Debata k turbům je zmatená.. Většina jich se bude otáčet až po nastartování motoru.. Půjde i o konkrétní turbo a motor..jestli třeba ty BB turba roztočí už jen samotný nárok na vzduch pro motor je dobrá otázka. Když jsem do něj nepatrně fouknul otočilo se...


Offline pethrd2312

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 16
  • Snažím se :-)
Pracuju jako ostraha ve 4* hotelu...hobby auta,rozebrat slozit,povrtat se v tom,snazit se co nejvic si udelat na aute sam a predevsim stim autem uject co nejvic KM... :)


Offline Pepe

Ksicht mám jak ze solárka ---- navařuji nerez výstelku do tělesa klapky  800 mm průměr 2000 mm délka .   UV záření všude kolem -foto
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001



Offline Werewolf66

Joo, profese svarece, to je docela zajimava ale i narocna prace.
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Dobsonie

  • Alone in the darkness
  • GalantWeb Woman
  • *****
    • Příspěvků: 457
  • Hyghway Patrol Police Queensland
Nejdůležitější je, že vás ta " práce " baví ....
Málo lidí dělá opravdu to, co opravdu chtějí -_-
Dobso...


Offline madmax1

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 3
ja jsem svařeč CO2 elektroda a zkousim Tig...záliba auta motorka (mitsu galant/harley davidson),zbrane(dlouhe kratke),koncerty rock........


Offline Don_Mierda

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 84
Tak mě je 27 jsem z Vyškova něco přes 2roky jsem si lusknul u CNC Laseru a ted cca 5. rok jezdím rally s tema bílejma dodavkama PPL. Jsem majitelem uz 3. galanta a to jsem to auto před časem nechtěl už ani vídet  ](-: Jinak krom mitsu me bavi ještě bicí, HC a horrorcore music :D


Offline Werewolf66

Nejdůležitější je, že vás ta " práce " baví ....
Málo lidí dělá opravdu to, co opravdu chtějí -_-

Tak tak....prace me zatim bavi, i kdyz stat mi to trosku komplikuje :)
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Dobsonie

  • Alone in the darkness
  • GalantWeb Woman
  • *****
    • Příspěvků: 457
  • Hyghway Patrol Police Queensland
Tak tak....prace me zatim bavi, i kdyz stat mi to trosku komplikuje :)
Podle toho co sleduji ve zprávách na netu, tak je asi nejvýší čas vzít klacky do ruky a hrrrrr  na ně !! -_-  Ne, beru zpět ... spíš něco střelného, klacky by nestačili ...
Dobso...