GalantWeb

Malý výkon, burácí od podlahy

Offline Pepe

Tak co, už ty svíce vyčistil ?? Nastav předstih na 5° a pak při běžícím motoru uprav pootočením rozdělovače .  ^_^
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

Zatím se mi neozval, ale svíce koupil nový, rozdělovač by měl byt nastaven snad správě. Uvidíme, jak to ted pofrčí -_-
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Jindřišák

Tak prej svíce ničemu nepomohli, hned jak tam dal nový, tak to začalo blbnout. A prej se mu zdá, že po restartu té jednotky už se to začíná vracet zase tak jak to bylo. Zítra zkusí ještě chyby, jestli to neco nenajde. Ke konci týdne mi to poveze, at se na to mrknu, jestli něco nevykoumu, takže uvítám nějaký tipy na co se mrknout a tak. Bude k dispozici i můj galant 1.8 odkud by jsme případně mohli nějaky díly přezkoušet. Jinak doveze i novou klapku, takže zprovozníme ISC a spravíme ten volnoběh.

EDIT: zřejmě nějaký čidlo ne? Mě napadá ta lambda. Mělo by to být hned poznat, když tu lambdu prohodíme? Já mam u svýho funglovku.
« Poslední změna: 06.03.2011 - 21:52:27 od Jindřišák »
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline rbshooter

skontrolovat rozvody ( ty musej pryč kydž se dělá vodní pumpa  a nekdy přeskočí samy od sebe )
jestli nebylo pohnuto  senzorem  co je na škrtící klapce
 a zkontroluj  regulator tlaku paliva  je to připojeny jen jednou podtlakovou  hadici  a děla to taky tento problem auto potom nechce jet  nebo buraci  a nebo škyta na volnoběh a to že  mas  černy svíčky znamena že  je příliš bohata směs
a pokud je bohata směs  svíčky občas nezapálí
 jestli jste  z olmika dejte vědět občas tam jezdím
jsem z zábřehu
Udělat něco blbuvzdorného je docela nemožné protože BLBCI jsou strašně vynalézaví.


Offline Jindřišák

Tak rekapitulace. Volnoběh pulzuje (1000-500) a na volnoběh se třepe, když otáčky sletěj. To by na jízdu nemělo mít vliv. Po restartu jednotky bylo auto svižny a zmizelo to burácení od vyfuku. Po týdnu ježdění se ted vrací do starejch kolejí, tzn. je líny a zas to burácí, za jizdy mírně škube a navíc se asi objevil chrastivej zvuk z vyfuku, takže se možná rozpadl kat.

Mě se to jeví jako špatný udaje z čidla. Jednotka si je nahraje a pak upraví chod motoru. Z toho bych vyloučil rozvody, TPS pak taky, protože na rychlosti 1,2,3 to točí normálně 6500ot./min. A kdyby nešel regulator tlaku, tak by neměl problém s maximálkou ne? Leda by byl teda stále otevřenej a to by pak zas měl chudou směs ne?
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline rbshooter

ten regulator co mam na mysli ja  je totiž na liště vstřikovačů a je ovladan podtlakovou  hadici  od sání  a funguje tak že  na volnoběh je otevřenej  a propouší palivo zpět do nadrže  a  pokud jedes cca 4 tis otaček ta je uplně zavřen a palivo jde jen do trysek což by vysvětlovalo proč to jede normale  do otáček


udelej test  odpoj podtlakovou hadičku  při volnoběhu co to udělá  a pak se skus t tou odpojenou hadičkou rozjet
za druhe pokud ji odpojis  tak musi  sát
Udělat něco blbuvzdorného je docela nemožné protože BLBCI jsou strašně vynalézaví.


Offline Jindřišák

To by ale nevysvětlovalo, proč pomůže reset jednotky. Navíc paliva tam bude nejspíš dost, když mu černaj svíce.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Pepe

Regulátor má přepadovou hadici , ne podtlakovou, která odvádí přebytečný benzin - nad 3,2 bar - do nádrže . -_- Možná bych nechal změřit tlak paliva, jestli není závada na reg. tlaku .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline rbshooter

Regulátor má přepadovou hadici , ne podtlakovou, která odvádí přebytečný benzin - nad 3,2 bar - do nádrže . -_- Možná bych nechal změřit tlak paliva, jestli není závada na reg. tlaku .

ano přepadová tam je  ale  ovládání je pomocí podtlakové hadice
Udělat něco blbuvzdorného je docela nemožné protože BLBCI jsou strašně vynalézaví.


Offline Pepe

Jo, máš pravdu, hadice k sání tam je , ale že by až tolik ovládal tlak paliva . :angry:   To jen po prohlídce schematu paliva , ne motoru .
« Poslední změna: 07.03.2011 - 22:20:32 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

Tak dnes auto bylo u nas, nebyli jsme ho projet, ale i tak to stačilo. Měnili jsme vahu, měřil jsem čidlo teploty, TPS, odpor kabelu a vše OK. Za studena se točilo znatelně líp. Za tepla v to mělo něco s volnoběhem, třepalo se na 1000ot/min ,a když sem dal ruku k vyfuku, tak to trošku foukalo a sem tam sem cítil silný závany. Při přidání otáček pak bylo strašně hlučný. Čeho jsem si všim, tak to bylo zapojení kabelů na rozdělovači. Bylo ve stejném pořadí jako mam já, ale o jedno posunuté. Tzn od vrchu 1. 2. 4. 3. Zkoušeli jsme dát i to moje pořadí, ale nečekaně to ani neškytlo. Je to u té 4G63 jinak, nebo to tam je špatně? Když pootočím kabely na svíci o 90°, tak rozdělovač jde pootočit jen o 180° ne? A palec teoreticky jen o 120°. Jinak rozdělovač tam byl vizualně stejnej jak z 1.8. Ale stejně to vypadá na elektriku, když to po te opravě cca měsíc jelo.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Jindřišák

Tak jen doplním jak to dopadlo, pošteloval jsem mu rozdělovač a chod motoru se zlepšil, ale nebylo to vončo. Nakonec jsme odhalili chybu v rozvodech. Přeskočilo mu to při parkovaní na jedničku, což mi ovšem neřek, protože mu kamarádi nabulíkovali, že je to normální a nic se nestalo. Dneska to bylo u mechoše a sám potvrdil, že jsou to stopro rozvody (podle pootočení rozdělovače asi o zub). Nemá ovšem čas, takže to bude muset nejmín tyden vydržet. Ještě prej řek, že záleží, zda poskočili o zub vpřed nebo vzad, prej v jednom směru to mohlo líznout ventily. Já si myslel, že to ventily může líznout v obou směrech. :o
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Werewolf66

Caute, dneska sem jel do prahy a krom toho ze budu muset vymenit brzdovku, tak mam pocit ze misak nejede tak jak by mel, na rovince sem z nej vic jak 150km/h nedostal a to si myslim ze na 2litry obsahu a 100kw vykonu neni to prave. Ale motor slape jak hodinky, svicky jsou cihlove hnede, nic cernyho, olej novej, vzduchac taky, nizke otacky taky dobry. Je fakt kdyz sem ho kupoval tak jsem nechal menit rozvody, a pakrat se mi povedlo zastavit bez vyrazeni a motor nasilne chcipnout. ](-:  Je fakt ze tohle je moje prvni auto co ma remenove rozvody, predtim to byl samej retez. To je to az takle " jednoduche " aby preskocil rozvodovej remen?
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Rafik

Ve 150ti to musí ještě jakžtakž pěkně zrychlovat až do 200km/h, mám stejný motor, viz moje video:

<a href="" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win">Mitsubishi Galant EA0 100-200km/h</a>


Já bych to tipl na ucpaný kat...
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Werewolf66

no v patek se uvidi co rekne mechanik.....ale ucpany katalizator je dalsi varianta...uvidim, kazdopadne takle pekne to nejede :'(
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline m4rt4s

Rafik: tak takhle netahá ani moje autí... :o  Na jakých kolech to bylo? :)
2.0 Wagon Sportedition


Offline Rafik

zimáky 14".. Jede to až do 230km/h...

CLS ale jelo třošku líp :)) nebýt omezovače, leze to ještě dál.. A přitom v kabině ticho, klidná jízda...
« Poslední změna: 18.08.2011 - 14:38:22 od Rafik »
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
no tak to potom jo. Na 15" by ti to tak nejelo. Sem si říkal co s tím mám. Takže si nejel 230 ale 200  :-D
Radouš


Offline Rafik

Přesněji 210. To je max. rychlost u 2,0 i podle GPS.
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Werewolf66

hmm, tak problem zda se vyresen, zasranej palivovej filtr....ted to jede lip, navic mi do toho nalil neco na procisteni vstriku.....

a vymenil mi i olej v prevodovce....a panove, radi to jak z tovarny ^^
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!