GalantWeb

4g63 - kontrolka motoru blikne, zhasne, pak nestartuje.

Offline odos

ahoj. po výměně jen motorové elektriky i ECU na galošovi 1988 na elektriku 1990 po otočení klíčkem kontrolka motoru jen blikne (max 1s) a hned zhasne. pak auto nechce nastartovat. také nefunguje otáčkoměr. dáte rady?


Offline Drak

a koukal jsi na konektorm mezi palubkou a svazkem co jde do jednotky ? ten je trochu jinak zapojenej. měl by to být ten v hnědé barvě
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline odos

a koukal jsi na konektorm mezi palubkou a svazkem co jde do jednotky ? ten je trochu jinak zapojenej. měl by to být ten v hnědé barvě

AHOJ. tak to by byl asi problém otáčkoměru..ok, Ale nechápu, co ta kontrolka motoru, protože někdy se normálně rozsvítí a auto startuje....pak zvyšuje na volnoběh otáčky až do 3500, ale ten volnoběh vyřeší asi klapka k dané elektrice....


Offline odos

ahoj. tak jsem vyměnil komplet klapku ke kabelovému svazku (starší typ za novější) děkuji jednomu z vás za prodej... nekolísají otáčky, krásný volnoběh. Stále mám problém s tím startováním. ta kontrloka motoru pořád zhasíná až když otočím klíčkem napotřetí tak se ecu chytne. (vzdy zapnu klic, rele cvakne, kontrolka blikne a zhasne. vypnu klíč. za cca 5s nějaké relé  zase cvakne.) toto opakuju 3x pak už se rozsvítí kontrolka a jde nastartovat. vadná ECU co říkáte? dělá to od prvního zapojení. to už je druhá sakra. ecu jsem měnil s kabeláží.



Offline Drak

bych vyměnil to relé, kterí posíla do jednotky napětí a cvaká. je hned pod kaslíkem u spolujezdce...taková plechová krabička
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline odos

bych vyměnil to relé, kterí posíla do jednotky napětí a cvaká. je hned pod kaslíkem u spolujezdce...taková plechová krabička

tim relem to teda neni. Ne jen že kontrolka zhasne, ale někdy naopak svítí a nenastartuje.  napotřetí opět naskočí. Takže začal jsem se shánět po jiné ECU z roku 1990-991 proste jak má motor tu novější klapku sání.


Offline Pepe

ahoj. tak jsem vyměnil komplet klapku ke kabelovému svazku (starší typ za novější) děkuji jednomu z vás za prodej... nekolísají otáčky, krásný volnoběh. Stále mám problém s tím startováním. ta kontrloka motoru pořád zhasíná až když otočím klíčkem napotřetí tak se ecu chytne. (vzdy zapnu klic, rele cvakne, kontrolka blikne a zhasne. vypnu klíč. za cca 5s nějaké relé  zase cvakne.) toto opakuju 3x pak už se rozsvítí kontrolka a jde nastartovat. vadná ECU co říkáte? dělá to od prvního zapojení. to už je druhá sakra. ecu jsem měnil s kabeláží.
Normálně bys měl startovat až po tom co proběhne kontrola senzorů a kontrolka ECU zhasne , že . :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline odos

Normálně bys měl startovat až po tom co proběhne kontrola senzorů a kontrolka ECU zhasne , že . :undecided:
někdy blikne, někdy svítí pořád, tak napotřetí se chová normálně. typuju vadná ECU. bych ji opravil, ale nevim co tam muze byt KO..


Offline Pepe

Jak psal Yoda , juknul bych na relata , i do ECU - rozebrat a vadné cesty - vypálené - na tišťáku uvidíš .Ale jestliže chytne napotřetí , chyba nebude v ECU ale po cestě k ní .  :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline odos

Jak psal Yoda , juknul bych na relata , i do ECU - rozebrat a vadné cesty - vypálené - na tišťáku uvidíš .Ale jestliže chytne napotřetí , chyba nebude v ECU ale po cestě k ní .  :undecided:

připadá mi to, jako by se dlouho nabíjel nějaký kondík, nebo byl špatnej nějakej tranzistor v ECU. to hlavní relé jsem měnil. no a když sem ji měl rozebranou, vypadala dobře. ale rozdělám ji znova a důkladně prohlídnu