GalantWeb

E85 kit

Offline rbshooter

proč myslíš že benzín u benzinek typu vena trade a unikorn a spol je o korunu levnější
 protože zákon nařizuje  že musí  být minimálně 5%biosložek ale nikdo tomu prodejci nezakáže aby to namíchal  na 15-20% a tam se dostane brutálně s cenou dolu
proč by jinak ethanol za poslední rok stoupl o 5 korun  na litru
Udělat něco blbuvzdorného je docela nemožné protože BLBCI jsou strašně vynalézaví.


Offline Rafik

Ethanol stoupnul jen proto, že si na něj lidi zvykli a začali ho tankovat. Kvůli ničemu jinému to není.
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline matori

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 1
Ahoj, zdravím všechny příznivce Galanta. Chci se zeptat zda je bezpečné jezdit bez předělávky v poměru 50/50 e85 s natural 95? Mám Galanta 2.0 bezín,1997. Díky:)


Offline Werewolf66

Ahoj, zdravím všechny příznivce Galanta. Chci se zeptat zda je bezpečné jezdit bez předělávky v poměru 50/50 e85 s natural 95? Mám Galanta 2.0 bezín,1997. Díky:)

ja mel jen jeden problem, ze ten lih asi rozpustil usazeniny v nadrzi a ucpalo to palivovej filtr a nejelo to, jinak dobry, jen by se mel hlidat pomer aby se jednotka nemusala porad ucit jinou smes
« Poslední změna: 06.01.2012 - 14:48:50 od Werewolf66 »
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
a jak je to s tou palivovou soustavou,někde jsem četl,že u E85 musí být nerezová..


Offline Pepe

a jak je to s tou palivovou soustavou,někde jsem četl,že u E85 musí být nerezová..
Proč by system měl být nerezový ?  E85 není metanol, ten je silě korozivní a ničí i gumové hadice , atd.... . Dokonce v poměru 50/50 s benzinem slušně čistí -dekarbonuje- spalovací prostory  t.j. sací a výfukové ventily včetně sedel, válce s pístem . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Werewolf66

Proč by system měl být nerezový ?  E85 není metanol, ten je silě korozivní a ničí i gumové hadice , atd.... . Dokonce v poměru 50/50 s benzinem slušně čistí -dekarbonuje- spalovací prostory  t.j. sací a výfukové ventily včetně sedel, válce s pístem . :mellow:

jo, ja a muj palivovy filtr souhlasime :D
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Rafik

Jezdil jsem asi 15tisíc km na směs 50/50, ale když jsem si spočítal cenový rozdíl, tak je úplně minimální kvůli vyšší spotřeby, tak jezdím zas jen na benzin.
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline LivArt

Takže až za dlouhou dobu budu dekarbonizovat, mám přimíchat do benzinu nějaký procento ethanolu a koupit novej palivovej filtr?  :mellow:


Offline Pepe

Takže až za dlouhou dobu budu dekarbonizovat, mám přimíchat do benzinu nějaký procento ethanolu a koupit novej palivovej filtr?  :mellow:
No k tvému pohonnému systemu nevim jak pomoct . Jedině že bys natankoval na jaře 50ti %
směs a při teplém motoru vypnout LPG a udělat 40-50 km na tuto směs . Nový palfiltr není povinností , ale co kdyby se uvolnil sayrayt z nádrže a trubek , tak výměna . Takhle to čistím na svém voze. :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline LivArt

Já mám motor docela čistej i s tím, co už najezdil na plyn, ale do budoucnosti se to třeba může hodit...


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
Proč by system měl být nerezový ?  E85 není metanol, ten je silě korozivní a ničí i gumové hadice , atd.... . Dokonce v poměru 50/50 s benzinem slušně čistí -dekarbonuje- spalovací prostory  t.j. sací a výfukové ventily včetně sedel, válce s pístem . :mellow:

protože E85 má tendenci přitahovat a vázat vodu - kondenzaci.. což může být pak problémem
až budu chtít vyčistit spalovací prostor,tak do sání stříknu vodu
« Poslední změna: 10.01.2012 - 15:16:06 od blazen »


Offline Pepe

A kde tu vodu bude brát ????  ](-:Ona má snad voda volný přístup do palsystemu afta?  :o
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301

Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
S vidinou úspory (dyť mě znáte  :D ) jsem začal jezdit na toto palivo s fábií i s galantem. Samozřejmě jsem celou dobu sledoval šrajtofli i tachometr. Došel jsem k závěru že se nevyplatí ani čistého e85 ani míchanej s benzínem. Čím větší poměr ethanolu, tím větší spotřeba. Nejen že to na čistej ethanol mizerně jede a ráno se před odjezdem musí motor ohřát (jinak prostě neodjedete) ale ještě se sníží dojezd z obvyklých 600km na 400km. Když si to  počtete tak vám vyjde že na ujetou vzdálenost musíte vynaložit stejný obnos peněz. Výhoda Ethanolu tedy spočívá v tom že za stejnou částku na ujetý km dostanete míň komfortu a víc starostí
« Poslední změna: 14.03.2012 - 22:59:39 od Radous »
Radouš


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)

michal95

  • Host
Tak to tady trochu oživím  ^_^ .
Protože cena N95 zase roste, vážně uvažuji o přestavbě na E85. Poprosím ty, kteří na to jezdí nebo ty co s tím mají zkušenost, ať sem napíší svůj názor.

Něco jsem si o tom přečetl a zaujali mně tyhle výhody:
Vyšší oktanové číslo - konkrétně 109 oktanů.
Ekologičnost - při spalování vzniká o 70% méně emisí.
Levný provoz - až o 30% méně nákladů na palivo.
Potom ta cena - přece jenom 26 kč za litr je v pohodě oproti N95. Taková cena je proto, že je to biosložka a nepodléhá spotřební dani.
Čistí motor, nerozežírá hadičky.

Nevýhody:
Vyšší spotřeba - 5-15%  Soused jezdí s hondou na čistej E85 a říkal že, ta zvýšená spotřeba je jenom při startu, protože to potřebuje obohatit směs. Troufám si říct že by se spotřeba mohla zvednout dlouhodobě o 5-6-7% protože je to 85% ethanolu a 15% N95 - ethanol má menší výhřevnost a proto řj. valí do válců o něco více paliva.

Spočítal jsem si úsporu peněz kdybych jezdil na čistej E85 oproti N95.
Při zvýšené spotřebě o 5% - ušetřeno 595 kč na nádrži.
Při zvýšené spotřebě o 10% - ušetřeno 513 kč na nádrži.
Při zvýšené spotřebě o 15% - ušetřeno 429 kč na nádrži.

Díky za názory, reakce a rady  -_-


Offline trucker

  • Hero Member
  • *****
  • japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....
    • mogulracingteam.ic.cz
dívej se, já ten e 84 řeším jen kuli ceně bo prostě tankuju za částku jako je 100kč 150kč když dám za 200kč tak to mám vánoce (není to kuli tomu že málo najedu, je to kuli obsahu peněženky...asi ju mám děravou :D)

s galantem 1,8 je spotřeba kolem 8l...... ranní horší starty, cukání za studena, cukání když tomu šlápneš a než se řj probere.....ale zase se mi to pak zdá malinko živější než na benzín,..... jo a mělo by to pročistit palivové potrubí.... :)

takže asi tak....
IRSKO - toť nyní domov můj :D
japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....


Offline ondraseek

no ja to zkousel tankovat jednou a rekl bych ze to auto jede hur,studeny cuka a spotreba je jeste vetsi nez na benzin takze pokud neni upravenej motor tak se to nevyplati tankovat  -_-
Mitsubishi galant 2.0 16v 100kw +chip na 110kw sport.výfuk,sportovní filtr vložka pipercroos


Offline Werewolf66

Tak to tady trochu oživím  ^_^ .
Protože cena N95 zase roste, vážně uvažuji o přestavbě na E85. Poprosím ty, kteří na to jezdí nebo ty co s tím mají zkušenost, ať sem napíší svůj názor.

Něco jsem si o tom přečetl a zaujali mně tyhle výhody:
Vyšší oktanové číslo - konkrétně 109 oktanů.
Ekologičnost - při spalování vzniká o 70% méně emisí.
Levný provoz - až o 30% méně nákladů na palivo.
Potom ta cena - přece jenom 26 kč za litr je v pohodě oproti N95. Taková cena je proto, že je to biosložka a nepodléhá spotřební dani.
Čistí motor, nerozežírá hadičky.

Nevýhody:
Vyšší spotřeba - 5-15%  Soused jezdí s hondou na čistej E85 a říkal že, ta zvýšená spotřeba je jenom při startu, protože to potřebuje obohatit směs. Troufám si říct že by se spotřeba mohla zvednout dlouhodobě o 5-6-7% protože je to 85% ethanolu a 15% N95 - ethanol má menší výhřevnost a proto řj. valí do válců o něco více paliva.

Spočítal jsem si úsporu peněz kdybych jezdil na čistej E85 oproti N95.
Při zvýšené spotřebě o 5% - ušetřeno 595 kč na nádrži.
Při zvýšené spotřebě o 10% - ušetřeno 513 kč na nádrži.
Při zvýšené spotřebě o 15% - ušetřeno 429 kč na nádrži.

Díky za názory, reakce a rady  -_-

Kamos ma namontovanou "Adaptacni jednotku" na Fieste 1,25 a zatim pohoda, startuje to, jedeto, necuka to...taky o tom premyslim, sice ta jednotka jen prodluzuje delku vstriku ale co uz kdyz,to funguje
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!