GalantWeb

Dusí se motor(1.8 85KW)

Offline Roumen

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 7
Zdravím všechny,

nevím jestli už jste to tu někdy řešili, tak mne případně omluvte, že to zas vytahuji.

Problém je takový:
Motor byl bez problému, i když jsem se dostal na dno nádrže. Odjel jsem pryč, přijel po pár dnech, natankoval 6l benzínu u Tesco benzinky(Jejich aditivovaná 95), který jsem tankoval i před tím, než jsem odjel, jenže tentokrát jsem neujel ani 10 km a motor se začal dusit, když jsem razantněji šlápl na plyn. Nějak jsem se docukal na jinou tankovačku(Agip) natankoval dalších 6l jejich benzínu a nalítal 50km v pohodě, potom se ale rozsvítilo hladové oko a motor se zase začal dusit, pak už se dusil i při volnoběhu a byl jsem rád, když se mi podařilo vůbec dojet před barák. Nalil jsem do nádrže Velfobin, napadlo mne, že jsem v tescu místo benzínu natankoval vodou s přídavkem benzínu. Před barákem jsem motor pořád zkoušel nějak nahodit, udržet při životě, ale asi jsem vyplýtval benzín. Nalil jsem teda 10l Shell V-Power Racing a jezdil v pohodě, jenže opět, rozsvítilo se hladové oko a motor se při větším sešlápnutí plynu začal dusit. Po rovině se s tím nějakou dobu jezdit dá, ale jakmile přijde prudší kopec a potřeba více sešlápnout plyn tak se zadusí a je konec.

Jedná se o motor 1.8 85 KW, 7G Galant.
Napadá vás nějaké řešení? Napište prosím, rád bych věděl co dělat. Díky vám všem.


Offline Rafik

Pokud jsi krátce před tím vyjel nádrž až na dno, tak může být palivový filtr ucpaný bordelem. V prvé řadě tedy filtr, v druhé řadě čerpadlo. Mi se to stalo na Escortu po vyjetí nádrže, s rozdílem že už ani nenastartoval.
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Roumen

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 7
Na ten palivový filtr mrknu, to už mne taky napadlo. Zvláštní je, že v poslední době jsem jezdil často na doraz, nejednou, ale nic takového to nedělalo. Navíc, když se tam natankuje novy benzin a nerozsvítí se hladové oko nebo nejedu do kopce, tak je to uplně v pohodě a jede jak drak.


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Už to tady psal Pepe, že, když jezdíš na doraz, nechladí se ti čerpadlo a muže se i přidřít.  :o


Offline Pepe

Nevím proč nenecháte v nádrži půlku a dotankujete k ní další benál , ale vyjíždět ji dosucha (ani neviš jestli tam něco máš, při blikání hladového oka, třeba jsi na suchu )a požadovat po stovce koní výkon - mi hlava nebere . Odejdou ti : čerpadlo, filtr, vstřiky , svíce , starter, řemeny .... tohle vše jsou následky tankování ---denně za 200,------ :o :laugh:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Roumen

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 7
Jo bando ja bych rád tankoval za víc, ale na víc právě nejsou penihe :( V poslední době jsem micce dopřával právě ten Racing od Shell a byla spokojena ale jednou jsem udělal vyjimku a natankoval u Tesca a takhle to dopadlo. Takže to bude tím čerpadlem?


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
Asi je ta signalizace špatmá.. Takže bych jezdil s jistou rezervou v nádrži.. Kdyby bylo špatný cokoliv jiného, bylo by tomu asi jedne kde a co tankuješ.


Offline ada4

Taky si myslím, že to bude spíš čerpadlem...
1995 Galant 2.0 V6-24


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
čerpadlo se projeví poklesem výkonu a cukáním  v oblasti nejvyššího kroutícího momentu ..z počátku a je jedno co tankuješ


Offline Jindřišák

čerpadlo se projeví poklesem výkonu a cukáním  v oblasti nejvyššího kroutícího momentu ..z počátku a je jedno co tankuješ
Ted pro mě padl asi hřebíček na hlavičku. V bazaru galanta vyjížděli na rezervu pravidelně a já to ted občas taky praktikuju, takže vím po čem jít. Přehodím motor a uvidím, zda to bude dělat dál, tak i pumpu, už ji mám nachystanou. Trošku jsem nepochopil, že u galanta je čerpadlo dost nad dnem nádrže, takže tam může být i dobrejch 5 litrů bez problému a čerpadlo už je na suchu. Při nakloněnym autě je to bez diskuse.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Roumen

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 7
To čerpadlo a filtr jsou teď dost finančně bolestivé řešení, ale když to bude třeba :( Ale jak zmínil Jindřišák, když se nádrž nakloní, tak problém nastane. Začne se dusit, jinač s výkonem problém nemám, po rovince táhne jak drak, ale jakmile se dostane do kopečka a rozsvítí se mi hladové oko, začne se dusit a i na jedničku mám co dělat abych se vyškrábal do kopce...Zaráží mne, že se mi to nikdy nestalo a to jsem na dno nádrže dorážel v poslední době často...


Offline Jindřišák

To čerpadlo a filtr jsou teď dost finančně bolestivé řešení, ale když to bude třeba :( Ale jak zmínil Jindřišák, když se nádrž nakloní, tak problém nastane. Začne se dusit, jinač s výkonem problém nemám, po rovince táhne jak drak, ale jakmile se dostane do kopečka a rozsvítí se mi hladové oko, začne se dusit a i na jedničku mám co dělat abych se vyškrábal do kopce...Zaráží mne, že se mi to nikdy nestalo a to jsem na dno nádrže dorážel v poslední době často...

Nic temu nebude, prostě se ti začlo spínat pozdě hladový vočko. Budeš si holt muset nechávat nějakou rezervu. Jak by to nejelo s půlkou nádrže, tak už bych to řešil. V kopci nemůže být koš ponořenej při malém množství benálu.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
čerpadlo vyměn za walbro kit .. stojí okolo 2-3k v USA a auto ožije.. pozor na čínu.. lépe koupit walbro origo