Doktoři,už jsem tu psal v jednom příspěvku,že mi při 3000 ot/min rezonuje auto.Děje se jen při jízdě.Překročím 3100 ot. a je klid.Měnil jsem spojku,vše při starém.Pokud auto zvednu heverem na zadní tzn.hever vložím pod ochrannou lištu pod mototem a zvednu,jedu jako po silnici akorát s přední nápravou ve vzduchu,je vše OK.Motor v neutrálu vytočím na 5000ot a taky je vše OK.Silentbloky jsou OK.Akorát ten z přední strany motoru u chladiče má držení mírně vyhnuté,to je v pořádku?S motorem jsem nikdy nehýbal.Mluvil jsem s mechanikem ze zn.servisu a ten vyloučil jakoukoliv souvislost třeba s ložiskem v převodovce,protože problém se děje jak na jedničku,dvojku....pětku.Ale pokud jsou kola na zemi.Nebo když se auto na nějaké nerovnosti zhoupne a jakoby se nadlehčí,zdá se mi to být vše v klidu.Je to rezonace jako když je silný vítr přímo proti čelnímu sklu.Mám vyndaný řemen na vyvažovačce,ale mechanik z výše zmiňovaného sevisu tomu nedává velký význam.Měnil jsem rozvody v loni a malá rozvoďák byl prasklý a spadlý v krytu.Mechanik dal oba nové a auto bylo jak vibrátor.Ruce mě od volantu brněli a to jsem musel vydržet 360 km z Aše do Pardubic.Všimnul jsem si však že ty vibrace ve 3000 ot.byli cítit i s funkční-nefunkční vyvažovačkou. Máte někdo zkušenosti s vyřazenou vyvažovačkou? Nebo řešil někdo podobný problém?Nebo můžou to být nějaké problémy spojene s výfukem? Děravý není.