GalantWeb

Rezonace auta

Offline damiens

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 142
Tak jsem to stáhnul.Podle schématu by mělo stačit za předpokladu,že budou zajištěna všechna kola proti posunutí,povolit kladku, stáhnout řemen z kola na olejovou pumpu,před tím ale zajistit vyvažovačku šroubovákem.(Ten šroub je na bloku pod sáním?)
Vlasta Pardubice+Aš

Galant 2.0 V6 24V 1995


Offline Drak

Citovat
Tak jsem to stáhnul.Podle schématu by mělo stačit za předpokladu,že budou zajištěna všechna kola proti posunutí,povolit kladku, stáhnout řemen z kola na olejovou pumpu,před tím ale zajistit vyvažovačku šroubovákem.(Ten šroub je na bloku pod sáním?)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline damiens

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 142
takže mám otáčet ozubeným kolem čerpadla?Ten šroub je tedy pod sáním nad olejovou vanou?A když tenšroub povolím nevyteče z něho olej?Ptám se takhle polopatě,protože jsem to nikdy neviděl rozdělané.Ty si rozvody děláš sám?čím je nejlepší zajistit kola proti posunutí? Stačí šrouby nebo si musím něco vyrobit?Nebudu to dělat sám ale s mechanikem.Chci být u toho,protože jedna klepačka mi už stačila.:-)
Vlasta Pardubice+Aš

Galant 2.0 V6 24V 1995


Offline Drak

Rozvody si dělám sám, večer se pokusím nafotit vnitřek potoru a čerpadla. Olej ti nevyteče, je to až nad hladinou. Maximalně nějaké kapky. Přípravky jako v manualu nemám. Rozvody jsem dělal na motoru, který byl venku z auta. Byl k tomu lepší přístup a více místa k manevrování :-)  řemen zajistiš kancelářskýma sponkama na (černé s dvěma drátovýma ušima) a kola stáhneš šroubama a kusem plechu.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline damiens

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 142
Ještě se zeptám,když sundám z kola olej.čerpadla řemen a strčím šroubovák do otvoru pro aretaci,ten teda zapadne tak jak má a nastavím time bod,jak moc půjde otáčet s kolem čerpadla,když bude vyvažovačka stále zaaretovaná?
Vlasta Pardubice+Aš

Galant 2.0 V6 24V 1995


Offline Drak

Konečně jsem se dokopal a vyfotil hřídele :-)  
Když se místo šroubu zastrčí šroubovák nebo tyčka, lze kolem pootočit cca o 10 zubů







































« Poslední změna: 13.07.2005 - 09:53:33 od Drak »
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Drak

Citovat
Ještě se zeptám,když sundám z kola olej.čerpadla řemen a strčím šroubovák do otvoru pro aretaci,ten teda zapadne tak jak má a nastavím time bod,jak moc půjde otáčet s kolem čerpadla,když bude vyvažovačka stále zaaretovaná?
Jestli je vyvažovačka pootočená poznáš tak, že nastavíš rozvody na značky a vyšroubuješ kontrolní šroub z bloku motoru. Pokud je vyvažovací hřídel otočená o 180
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline damiens

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 142
Svěřil jsem to známému do servisu.Dal jsem mu výkres a fotky,tak uvidím.Jsem zvědav,jak to dopadne.Zatím moc děkuju.Kdyby to nebylo ono,tak už nevím.
Vlasta Pardubice+Aš

Galant 2.0 V6 24V 1995


Offline damiens

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 142
Tak jsem byl v servisu se podívat na auto.Mechanik mi vola,že by rád věděl,jaké vibrace mě trápily.Přijel jsem tam a předemnou nastavil vyvažovačku do správné polohy.Malý rozvoďák už měl samo namontovaný.(měl jsem ho vyndaný z důvodu špatného nastavení,vibrovalo to i při volnoběhu).Nastartoval jsem auto,a klid.Absolutně v klídku.Něměl teda nasazené řemeny na servo a alternátor,ale tomu bych nepřikládal takový důraz.Při minulé výměně jsem hned po nastartování motoru nekultivovanost.Myslím,že i při jízdě zmizí hukot,který mě doprovázel půl roku.Podle toho co říkal,tak si s vyvažovačkou při zmiňované výměně moc hlavu nelámali. Zatím všem moc děkuju za ochotu a rady.
Vlasta Pardubice+Aš

Galant 2.0 V6 24V 1995


Offline damiens

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 142
Tak jsem včera večer byl pro svého myšáka v servisu.Musím říct,že motůrek běhá jako hodinky.Dal jsem mu pořádně pokouřit.Jen bzučí.Možná,že mi ten kravál bude scházet.Nevím čím to je,ale musel jsem dokonce snížit otáčky na volnoběhu.Za práci jsem platil 600Kč !!! Za fušeřinu,která mi způsobila výše popsané problémy jsem dával 2000Kč!!!!!!!! Dnes vyrážím s rodinou směr Cheb.Jestli mě vztek na "šéfmechanika" z Aše nepřejde,možná si řeknu o vrácení části peněz,které jsem mu na podzim dával,ale asi už bude pozdě.
Vlasta Pardubice+Aš

Galant 2.0 V6 24V 1995


Offline svavra

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 565
    • http://www.sweb.cz/svavra/
já bych řekl, že to bude k ničemu...koruny ti nedá :mellow:  
Galant 4WD 4WS 93 a Galant 4WD 4WS 95
 
Standa - Praha, Cheb, Kozomín - a taky Lancer EVO VII by China


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web

Guest

  • Host

Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web

Offline VMK

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 37
No ja som mal podobny problem, raz sme santili trochu na snehu a ja som prebrzdil motor, roztrhol sa pri tom ten maly remen na prednu vyvazovacku, chvilu to este bezalo a pri tom sa to riadne triaslo, potom asi ten maly skocil pod velky a boli z toho krive ventily....nastastie len to, ale k veci... menili sa ventily , tesnenia a rozvodaky, ale ked som to nastartoval tak som myslel, ze motor vyskoci spod kapoty-rezonancia jak svina, aj ked som mal vsetko na ryskach. Moj Mitsu mechanik sa do toho pustil a presne ako hovori drak...boli to tie vyvazovacky, ktore treba specialne nastavovat. s tymi rozvodakmi je to bordel.....urcite tam ale treba aj ten maly, lebo opacna vyvazovacka je na olejovej pumpe, a robi to bordel ked nejdu obidve
Galant GTI-16V FWD sedan  r.v. pravdepodobne ´89


pepakudr

  • Host
Jelikož je tato diskuse o rezonanci auta,mám taky jeden dotaz.Vlastním Galanta rv.93 ,GLSi 1,8 s motorem 4G93 93kw.Najeto má 130 000km.Koncem léta mi praklo(prorezlo) výfukové potrubí,takže jsem věděl od čeho hluk v autě pochází.Po opravě bylo tichoučký,prostě motor si jen bzučel.Asi po týdnu po nastartování začal rezonovat  a od něho celé auto.Otáčky motoru na to nemají skoro žádný vliv.Teď jsem vyměnil olej,sice je o maličko tišší,ale není to pořád ono.Přečetl jsem tu všechny diskuse o hluku motoru a píše se tam o vyvažovačce a malém rozvodovém řemenu.Tento můj typ,ale malý rozvodový řemen nemá.Na které hřídeli ta vyvažovačka vlastně je?Pak jsem se chtěl ještě zeptat jak zkontrolovat  a jestli by to taky mohlo být silenblokama.Prostě budu rád za každý váš názor a za každou vaší radu.Díky.


Offline Monty

  • VIP Group
  • ****
    • Příspěvků: 119
Mno podle servisky bych už měl taky udělat rozvody. Kladka už taky chrastí. DRAKu nechceš se do toho pustit? P.S. Mám tu samé fušery a v Mitsubishi za to chtějí 12 000,-   :angry:  
(R.I.P. - Galant 4x4 2,5 V6 + xenony)
Audi A8 (podvozek a sedačky S8), obsah 4,2 osmivál, 300 PS, maximální výbava. Zase změna podsvícení na modrou. :-)



Monika

  • Host
tady je ještě s knížky ....abys sis nemyslel že kecám...... ;)  


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
To se to dá udělat takhle s nerozebranym motorem? Tak to bych to zvládnul i sám ne? Dělá mi to odjakživa tak sem to neřešil a do servisu se mi nechtělo...
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)