GalantWeb

Renovace galíka

Offline Drak

A co přestavba žraločka na VR-4 ? dělal někdo zvás? Jen by mě zajímalo jak to vyjde po stránce finanční, zda není levnější koupit rovnou VR-4 ku z Německa za 150 tis. ? Práce to věc druhá... tu nepočítejme   ^_^

v německu jsou většinou s pravostraným řízením nepředělaný. Nemaj tam problém přihlásit auto s volantem na jiné straně jako tady :)  Jinak finančně počítej cenu VR4 plus dalšího normálního auta na díly. Pak už jen cena práce přímo uměrná vlastním m schopnostem a odvaze :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Jan5

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 76
tak už pomalu plánuju.... potřebuju poradit do čeho se spíš pustit. Jestli dotáhnout tu VR4, nebo jestli to nepujde i jinou cestou. Poshánět veškeré potřebné díly Motor, převodovka, brzdy ....z vr4 a narvat to s úpravama do normal. galoša 2.5 V6.? Co vy na to.. Asi bude, oříšek dát do kupy vše potřebné. a taky nevím kam na ty díly. Možná Německo, polsko.... Nevím jestli je na vr4 totožne uloženi motoru, mozna by bylo potřeba převařit nejaké úchyty, stejně tak výfukový potrubí. Co se týče nákladů, mohlo by to bez práce přijít levněji.. :roll: no nevím co vy na to?


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Z vr4 asi budeš potřebovat podlahu...tunel na zad.náhon.


Offline Drak

no levněj tě příde kompletní VR4 protože tam je všechno jinak a musel bys kupovat třeba zadní AYC pumpu, jinou nadrž, druhý čerpadlo do nadržejinou zadní napravnici a ke všem těm věcem je ještě hromada maličkosti na kterých bys třeba stal a čekal až je seženeš. Do karoserie udělat jinak štefty na přichycení. komplet vyrubat středovej tunel a to je tuhá a nosná čast a řezat do ni a nastavovat ji plechama u auta s většim výkonem je risk, se to pak může všelijak kroutit v zatačkách.  Na pčestavbu spotřebuješ skoro půlku druhýho auta. Zbydou ti jen plechy, převodovka, motor , podvozek. Čelní sklo se ti druhy bude hodit, protože ti stejně aspon jedno praskne při vyřezávání :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Drak

par fotek s řezaní :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Werewolf66

pani, to me vzdycky zajimalo, jetli maj udelany prolisy na diry na obou stranach stejne....a pak jen vykrouzej pravou nebo levou stranu jak potrebujou...a voni nemaj, pekna prace :)
« Poslední změna: 24.06.2011 - 22:27:54 od Werewolf66 »
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Jan5

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 76
 :laugh: no teda jak tak slyším co by s tím bylo sraní, tak raději šetřím dál a koupim až hotový produkt  :laugh:


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
to ale nejsou všechny draku... ještě musíš mít další....
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline Drak

fotek je hromada, třeba všechny konektory a nebo kam kterej šroub patří :D
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
fotek je hromada, třeba všechny konektory a nebo kam kterej šroub patří :D

já myslel ty odemě... tehdá pod tou plachtou sem tam jen nahlíd....bylo jich asi deset ani nevim.... fotil sem jen ty spoje a tu rouru ....
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)