Morfes: Přesně tak jak říkáš. Nedávno jsem slyšel statistiky, že v Německu jsou 2 auta z 5-ti stočený a v čechách 4 z 5-ti...
Jinak DENNI85: Já přesně vím o čem mluvíš, koupil jsem galanta - žraloka ve stejném stavu (možná horším). Pokud se chystáš takový auto koupit, tak nepočítej s tím, že s tím autem budeš jezdit každej den do práce a možná za půl roku se pustíš do oprav, každou chvíli se něco vysype a člověk pořád jenom solí.
Měl jsem uplně stejnou představu jako ty: koupím levně, budu na tom postupně dělat a udělám z toho leštěnku, ale dopadá to tak, že pro jeden problém nestíháš opravovat druhý a ve výsledku to auto pak každou chvíli stojí a čeká na opravu a jenom "ševcuješ" aby to bylo provozu schopné. Takže jestli do toho chceš jít, nejlepší je mít na ruce i ty peníze na opravy a rovnou to po koupi dát pořádně do kupy, jinak se problémy nabalují a opravy se prodražují.
Počítej s tím, že jakmile to dovezeš domů, půjdou hned komplet přední ramena - cca 8 000,- s prací. Toť moje zkušenost, kdy nevinné vrzání od čepů skončilo vylomením kola 3 týdny a ani ne 1000 km po koupi auta.
Motor 2.0 16v mi vyhovuje (možná jen pro to, že jsem nejezdil ve V6
), je spolehlivý a výkon má dostatečný a dá se sním jezdit celkem v pohodě za 8.5l/100km, pokud budeš ultra spořivej dostaneš se na 7,5l, na druhou stranu když mu budeš nakládat, většinou se přes 10l nedostaneš.
S odstupem dvou let bych se na to vybodnul, radši ještě půl roku nebo rok šetřil a dotáhl si Galanta z Německa - jsou v mnohem lepším stavu (už jenom kvůli silnicím) a za docela rozumné ceny.
Zkus trochu probrouzdat mobile.de a poptat se někoho, kdo auta z DE vozí. Nenech se unést prvním autem - já to udělal a už jsem do žraloka narval docela dost peněz (viz garáž).
Každopádně za jiné auto bych to nevyměnil, je to jedno z mála dnešních aut, které má vlastní osobnost a plně mi vyhovuje!