GalantWeb

4g63 SOHC zpetny ventil

Offline marfyk

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 6
Zdravim, dnes se mi zastavil muj mysak Galant 2,0 r.v. 1992. Auto po nastratovani bezi tak 5-10 sec a zdechne, sel sem po privodu benzinu, do vstriku je tlak ok, ale na konci vstriku je jakysi ventil kudy se ma palivo vracet do nadrze, a tam je nejspis zadrhel. Muze mi nekdo pls osvetlit jak to ma presne fungovat, cim je to ovladany? Mam takovy pocit ze nejakym podtlakem na male hadicce, zkusil sem ten ventil vymenit z jineho auta ale beze zmeny.
Za postrehy diky.


Offline Pepe

Má držet tlak 3,5 bar a přetlak pustí do nádrže . Po nastartrování to režíruje podtlak na klapce . -_-
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

spíš než ten ventil ti bude jednotka vypínat čerpadlo a nebo rovnou vstřiky. Zkus si poslechnout jestli čerpadlo v nadrži běží i po nastartování.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

Bych vyndal jednotku (ECU) a juknul  na kondíky . :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline marfyk

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 6
cerpadlo bezi kdyz startuju, s odpojenou hadici v lahvy tak strika jak dabel, kdyz odpojim hadici za vstrikama tak z ni ani kapka. na tu ECU mrknu zitra, jen pro upresneni mela by byt u spolujezdce pod kaslikem, a jak je to asi velky? ty kondiky prohlednu neco mi snad uvizlo v hlave ze skoly ;)

Prozatim diky vsem za pomoc pri hledani.


Offline Drak

je u spolujezdce vedle kaslíku na spodku A sloupku.

No a jestli při běžícím čerpadle a nenastartovaným motoru v hadici za vstřikama nic neteče, tak nejspíš je bud kouslej regulator a nebo čerpadlo nemá potřebný tlak. No a při nefunkčním regulatoru a dobrým čerpadleby motor normálně šel.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)