GalantWeb

Rozměr potrubí

Offline Howler

Zdravím, tak jsem se dal do výměny celého výfuku, ale nemužu se nikde dočíct, zda vnitřní průměr katu má byt totožný s průměrem potrubí, u mě cca 60mm. Chci tam dat sportovní kat od Magnaflow a uvidím co to bude dělat. Ještě nevím zda vyměnit i origo rezonator, co je hned za katem za nějaky sportovní-průchodnější. Ve workshopu jsem si všiml, že i před koncovým tlumičem je taky něco podbného rezonatoru ale menší o dost. Tlumič chci zatím nechat origo V6.Dík za každou radu


Offline Drak

průměr trubky výfuku a průměr trubky na koncích katu by měl být stejný. To další je na vlastnostech rezonatorů a tlumičů aby k sobě pasovaly a mělo to nějaký smysl. Výfuk se dá spočítat, jen potřebuješ specifikace všech komponent a hlavně potřebuješ vědět jak to japončík navrhl a s čím počítal :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)

Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
dej tam kus trubky a hotovo.


 přesně od posledního tlumiče nerez 80mm a máš klid a zvuk jak víno....
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)

 přesně od posledního tlumiče nerez 80mm a máš klid a zvuk jak víno....
sem myslel misto catu kus trubky. Stejne je tam na hovno
Radouš


Offline LivArt


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
sem myslel misto catu kus trubky. Stejne je tam na hovno

 katalyzator je jen brzda výfukových plynu... ano někdo namítne že to musí tlakovat ... řekl bych že je to zanedbatelný....
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
a projde to pak emisema?


 když na to máš správnýho známýho tak ano...
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline Drak

no dejsi tam jen trubku a když už, tak nejmíň 80mm a asi tak třetinu koní zabiješ :) Ten, kdo to konstruoval už s katem počítal, tak i s odporem tlumiče a rezonatoru. A na to naladil jak saní, tak i mapu v jednotce. Rouru si můžeš dovolit u přeplňovanýho motoru, kde se to prostě tlakem ve valci naplní.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
výfuk se nedá spočítat, výrobci se většinou drží specifikací a nějakých tabulkových hodnot,které vyplynou většinou z výzkumu a testů. Proto je 99% kitů které koupíš stejných. Použij průměru stejného potrubí ,stejných tlumičů a bude ti to fungovat jak má, co ovlivní průtok plynů je design - tvar toho výfuku - kompletu. Matroš použij nerez,příruby taky nerez a máš klid. Když budeš měnit příliš rychlost výplachu stane se to ,co napsal drak.. nepojede to


Offline Howler

bohužel na nerez nemám, tak to budu řešit se seriovým, tudiš koupim kat 60mm a rezonátor taktéž 60mm. Doufejme že to žadny pekla dělat nebude. Ještě nevím jak s tím koncovým tlumičem, jestli ano či ne. A když už tak asi Remus..
« Poslední změna: 08.07.2011 - 09:49:38 od Howler »


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Z vlastních zkušeností vím že auto projde emisema bez catu, bez problémú a bez známých. Taky z vlastních zkušeností vím že když vyndám cat a dám tam vlnovec nebo kus trubky, tak se výkon zvedne a kolikrát dost znatelně. Vždycky sem to takhle dělal protože nikomu se nechce dávat 3 až 10 tis za novej a do dnešního dne si nikdo nestěžoval.
Radouš


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
nerez trubky stojí pár korun. koleno cca 250kč/ks cca a to jsem kupoval leštěný 60mm tl.1,5 ..

bez katu to jet líp může.. myšák má jednu lambdu?


Offline Drak

no počet lamd se měníl podle roku a motoru
do roku 96 měli jen jednu
od 97 do cca 99 před a za katem - 2 lamdy
no a poslední V6 jich měly čtyři kousky protože maj kat ve svodech a na každý větvi dvě.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
no dejsi tam jen trubku a když už, tak nejmíň 80mm a asi tak třetinu koní zabiješ :) Ten, kdo to konstruoval už s katem počítal, tak i s odporem tlumiče a rezonatoru. A na to naladil jak saní, tak i mapu v jednotce. Rouru si můžeš dovolit u přeplňovanýho motoru, kde se to prostě tlakem ve valci naplní.


 no jestli sem to nečekal.... ](-: ](-: ](-:
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline Howler

tak zatím co mi padl do oka Kat tak tento http://www.extravyfuk.eu/doplnky/univerzalne-katalyzatory/sportove/
není zrovna levný, ale se 60mm průměrem snad jediný sportovní a ocelový. Na stejne strance jsem našel klasický Kat s hustotou kanalů 400cpsi a ten sportovní má 100cpsi tak v tom bádám. Rezonátorů je habakuk, jen nevim jak s delkou.



Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline Drak

pohliníkovaná ocel...???? co je to za materiál proboha...???
Pohlinikovaná ocel je snad standartní material na vyfuky...jinak by ti do roka tak zrezivěl, že bys ho moh akorát zamíst na lopatku :D
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)