GalantWeb

Odpojenie Imobilizéru

Offline gambler82

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 24
Čavte chcem sa spýtať či je možné odpojiť imobilezér na Galente rv. 98 2.0i


Offline Pepe

Důvod ??? :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

imobilizer je trvale spojen s jednotkou motoru a odpojit jde, když se jednotka přeprogramuje.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
důvod bude asi náhradní klíč. Taky mám jen jeden  ](-:
Radouš


Offline Pepe

I náhradu lze vyrobit a načipovat . -_-

三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline LivArt

Problém je, že klíč s čipem je třeba za tisíc korun, bez čipu za stovku. :mellow:


Offline Pepe

Je pouze na majiteli , co mu bude stačit . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
právě jde o těch 1000kč za blbej klíč. jedině asi vyndat čip, nalepit na snímací kroužek a nechat to tak
Radouš


Offline Drak

stačí klíč bez čipu a na kroužek dát origo klíč. Antena kolem zámku pobere i čip kousek dál
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline gambler82

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 24
Dôvod je ten že mi blbne riadiaca jednotka a mam druhu len potrebujem odpojiť imo. aby som naštartoval auto. Preprogramovať sa neda bol som aj v Mitsubishi servise predavaju len komplet riadiaca+imo+kluče alebo ak bi mal niekto schemu zapojenia imobilizéru na galanta rv 98 a rv 00 lebo tu riadicu čo mam tak ta je aj s imo aj s klučom len je tam už iny imobilizér a nepasuje mi to na konektory


Offline Drak


Offline gambler82

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 24
no pozeral som to a moc tim schémam nerozumiem neviete mi poradiť či sa to da vôbec spraviť či mi to bude fungovať ak použijem imo s 00 do 98 jasne že aj s rj len ide o tie konektory že ako to napojiť


Offline Drak

no jestli to bude fungovat netuším, protože je to uplně jinak zapojený
první dvě schemata jsou od roku 97 do 99 a druhé od 99 do 01
V obou případech mezi sebou jednotky komunikují po jednom kabelu jako po sběrnici, ale jestli je komunikační protokol stejný nevím
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline gambler82

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 24
Dik moc skusim to nejak poriešiť a uvidím


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Tak klíčem bez čipu nelze nastartovat a to jsem s origo klíčem mával vsude mozne kolem antény a nic. Tak nevím na co mi budou dva klíče bez čipu. Asi na hovno  :D
Radouš


Offline Pepe

Tak klíčem bez čipu nelze nastartovat a to jsem s origo klíčem mával vsude mozne kolem antény a nic. Tak nevím na co mi budou dva klíče bez čipu. Asi na hovno  :D
](-:Řízni do plastu a přendej čip , né .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
](-:Řízni do plastu a přendej čip , né .
ale to budu mít pořád jej jeden funkční klíč. Potřebuju dva
Radouš


Offline Pepe

ale to budu mít pořád jej jeden funkční klíč. Potřebuju dva
Tak si koupíš originál, néé ? :angel:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
No to je nápad :roll:ad :-D ](-: ](-:
jenže já ho budu za dva roky vrakovat a nechci do toho vrazet zbytečně peníze
Radouš


Offline Drak

tak si zajet do mitsu servisu at ti imobilizer odmaže z jednotky. zabere mu to 15 minut :D  origo klíč s čipem je za 2 tis :D
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)