GalantWeb

kolísání volnoběžných otáček

Offline geclik69

Zdravím.Potřeboval bych poradit s tímto problemem.Ráno nastartuju auto otáčky cca 1500 po zahřátí motoru klesnou na cca800,ujedu 30km a pri vyřazení rychlosti otáčky pulzují mezi 1100 až1300.Zastavím a otačky vyletí od 2500 až 3200 a nejdou dolu. ](-: V servise provedeno : výměna svíček,vyčištění klapky,nastavení volnoběhu dle navodu na foru a reset jednotky. 3 dny v pohodě a dneska opět to samé.Diagnostika hlásí krokový motorek 0 kroku ,klapka ok,lambda ok,čidla teploty ok,jo ten motorek po nastartování otačky 900 diagnostika hlásí cca 70 kroku,přidám plyn a otačky 2000 a drží motorek 0 kroku.Prosím o radu bo jsem už docela nešťastnej poslední týden lítám mezi servisem a diagnostikou.Předem dík za každý poznatek.Mám 2V6-24 ročník 92-96.



Offline Stillfish

Zdravím všechny a prosím o radu.
Přibližně 1x ze 3 nastartování mi motor nechce držet volnoběžné otačky. Za normálních okolností mi po nastartování motor nahodí asi tak 1600-1800 pm otáček, ty pak postupně se zahřátím motoru klesnou na cca 900pm. Občas se ale stane, že mi po nastartování ručička vyskočí jen někde k jedničce a otáčky se pak motají okolo 600-700pm, když pak pustím klimu, otáčky ještě klesnou :angry:, motor se dusí, ve volnoběhu nejede pořádně ani posilovač a po ujetí krátké vzdálenosti motor chcípne ](-:. Po opětovném pokusu se stane to stejné. Musím zkrátka startovat tolikrát dokud ručička otáček nevyskočí řádně navch, pak vím, že vše bude ok. Nevím si rady, auto servisováno, vyměněny svíčky, vyčištěna klapka, problém přetrvává. Napadlo mě, že by to mohlo být čidlo teploty motoru nebo tak něco. Že motor při špatně identifikováné teplotě dostane chudší směs. Fakt nevím, jsem děsnej amatér :undecided:. Díky za každou radu.
« Poslední změna: 19.11.2011 - 11:05:57 od Stillfish »
Shit happens.

Stylové obaly na mobil: www.obalynamobily.cz


Offline LivArt

Otáčky mi pěkně rozházel nejdřív děravej a pak vařenej vejfuk. Prostě na benzin mi to zezačátku dělalo to, co tu popisuješ. Ale den, dva ježdění a byl klid. Zajímavý, že na plyn je to vždycky v pořádku.


Offline Stillfish

Dělá mi to už delší dobu, vejfuk sem měl předtím taky děravej, teď mám novej a rozdíl jsem v tomto nezaznamenal, bude to něčím jiným :(
Shit happens.

Stylové obaly na mobil: www.obalynamobily.cz


Offline m4rt4s

To čidlo by to mohlo dělat.. Někde v manuálu mám postup jak ho proměřit.;-)
2.0 Wagon Sportedition


Offline Stillfish

Hm, to by se hodilo. Co to máš za manuál? Já ho mám možná taky, ale v azbuce:-D
Shit happens.

Stylové obaly na mobil: www.obalynamobily.cz


Offline Stillfish

Problém stále nevyřešen. Napadá vás někoho ještě něco? Přemýšlel jsem, že to čidlo teploty to možná nebude - to by mi pak blbla i rafika na přístrojovce, ne? a ta je v pohodě. Na co se ještě podívat? Volnoběžný ventil???  :undecided:
Shit happens.

Stylové obaly na mobil: www.obalynamobily.cz


Offline LivArt

Nvm, jak galant, ale carisma GDI má už čidla 2, jedno pro přístrojovku ajedno pro jednotku.


Offline Drak

i galant ma čidla dvě
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Stillfish

Ok. Díky, tak to je pro mě podstatná informace :mellow:.
Shit happens.

Stylové obaly na mobil: www.obalynamobily.cz


Offline Stillfish

Hm, a tak mě napadlo: kde najdu to čidlo pro jednotku?
Shit happens.

Stylové obaly na mobil: www.obalynamobily.cz


Offline Pepe

jeden snímač je na chladiči a druhý u termostatu , jestli se mýlím , tak mě opravte .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

obě čidla jsou v tělese termostatu. jedno má dva kontakty a druhé jeden. To pro čidlo jednotky ma kontakty dva.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)