GalantWeb

Palubní počítadlo

Drak · 619 · 170544

Offline Werewolf66

je ja sem tele, ja zapomnel fotit, tak to zejtra nafotim aspon kde napichout vstriky. Signal z prevodovky mam sebranej primo z pristrojovky. Samotna jednotka je dana tam kde to vymyslel Drak, super misto
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
je ja sem tele, ja zapomnel fotit, tak to zejtra nafotim aspon kde napichout vstriky. Signal z prevodovky mam sebranej primo z pristrojovky. Samotna jednotka je dana tam kde to vymyslel Drak, super misto


 jo jo jo....sebekritika je krásná věc....(jako bych nic neřek).. :-D :-D :-D :-D ](-: ](-: ](-: ](-:
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline jorgin

Ideální bude ty fotečky doplnit textem, jako např modro-bílý kablík na černý, zelený kablík na bílý atd. prostě polopaticky pro nás, co do té elektrikařiny moc neděláme  -_- Jestli můžu poprosit  :angry:


Offline Werewolf66

No, on je problem ze ja mam motor 2.0 4 valec a byl bych hodne prekvapeny kdyby 2.5 6ti valec mel stejnej kabelovej svazek. Napojeni rychlomeru je jednoduche, kdyz vyndas budiky, tak zezadu je rychlomer prisroubovanej 4ma sroubkama k vodivim cestam. A jeden ten sroubek ma popisku SI a cesta z nej jde primo na konektor, nikde se nevetvi. Tak bud vemes ocko a prisroubujes ho primo pod ten sroubek SI nebo za konektorem se napojis primo (takle sem to udelal ja)

fotka napojeni u ridici jednotky. Ten bilo cernej jde k pocitaci a zlutej je 3 vstrikovac
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!



Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Skvělá fotodokumentace, chvílema matrix, jenom nechápu, když už ty hodiny zavřel a měl v nich jenom ty bílý kabely, jak se tam dostaly ty červený?


Offline Drak

to je kouzlo...nejspiš si vzpomněl na 3 tlačítka a zapomněl fotit když to podruhý rozdělával :D
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline jorgin

To vypadá, že ty 3 tlačítka zdvojoval, jednak, že jsou napojený na ty původní od hodin a další si vyvedl u toho vyhřívání sedaček...docela povedené řešení, ještě bych prodloužil to USB a vyvedl bych ho taky tam někde, aby to bylo pohodlné pro připojení PC...


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
takže pro lenochy ,tam ty červený nejsou potřeba?


Offline Werewolf66

docela troskar, by stacilo jedno to UTPcko do hodin. 2 pary na tlacitka a bud jeden par na bzucak nebo bez bzucaku natahnout krmeni pro pocitac. Ja to mam napojeny na puvodni konektor od hodin. jinak umisteni tech trech tlacitek je pekny, taky o tom uvazuju, ale zas jak casto do toho pocitace polezu za jizdy. A nevim proc tahat to usbcko takle blbe,to se mi moc nepaci abych otevrel popelnika a vybafla na me modra chobotnice s USBckem na konci :)....to jak to vymyslel drak je mnohem elegantnejsi,otevru kastlik a tou mezerou se krasne dostanu ke konektru na pocitaci. A jediny co sem sundaval byla bocnice tunelu a kastlik :D, zadny rozebirani pulky interieu. Ale nadruhou stranu nemusel tahat zadny kabeli, jen to tam pripajel a mel hotovo.
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline jorgin

Ale nafocené to má pěkně  :angry:, to mu nelze upřít....krom toho, umístění těch 3 tlačítek vymyslel dost dobře, to se musí nechat....to USBčko bych umístil víc po ruce, v tom popelníku je to blbost...


Offline morfes

chlapi tak jak to funguje? spokojeni? Nějak se nemáte k tomu to komentovat :)
Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V - r.v. 2000, 120kW, Poděbrady - Střední Čechy


Offline Werewolf66

Tak ja testuji, zatim nemam vyjetou ani jednu nadrz, takze nevim jak moc to keca a nekeca :)....ale jinak mazec, vsichni se ptaj jestli to je original, jak to je pekne umisteny za tim kourovim sklem. Ale u draka je nejaky ticho, to bude nejakej masakr
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Drak

Zatím kalibtuju spotřebu a ujeté kilometry. AFR funguje a ještě musím sehnat čidlo tlaku, který bude spolupracovat. Nejhorší bylo natahání teplotních čidel...hlavně toho venkovního až do předního nárazníku :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline jorgin

Můžu dotaz, možná trochu mimo, nešlo použít to originální čidlo venkovní teploty a napíchnout se na něj někde u ovladače klimy? Nebylo by to jednodušší než tahat nový kabel? :undecided:


Offline Werewolf66

ne, to by neslo, protoze ten pocitac pouziva zbernicove snimace teploty, kdezto origo teplotni cidlo je jenom termistor...
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline jorgin

Tak to je o5 vyšší dívčí :laugh: ... no, jen jsem se zeptal jako laik  :D


Offline t.j.silence

Táto téma ma zatiaľ uchvátila ako ine ešte nie. No johny_b je frajer. To je jasne. Asi predajca. Dlho som tu nebol, ale už aj objednávam. Ešte že mam PayPal 100 rokov. Dúfam že vám to funguje pekne. Možno budem mať pár otázok. Takéto veci mi idú. Zdar.
Mitsubishi Galant 2000 2,5L V6 24V 163HP


Offline m4rt4s

Werewolf66: Jenom otázka: na 2.0/100kW to nedělá žádné problémy? Funkčnost OK?  Díííky
2.0 Wagon Sportedition


Offline Werewolf66

Werewolf66: Jenom otázka: na 2.0/100kW to nedělá žádné problémy? Funkčnost OK?  Díííky

vsechno v pohode, doporucuji :) ale zatim nemuzu moc radit co se tyce nastaveni spotreby, az dojedu nadrz tak budu vedet vic
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!