Doplňuji info k montáži. Přes svátky bylo jak jinak než teplo a výjimečně jsem si nezapoměl tašku se všema věcma k montáži, takže jsem se do toho zahrabal. A narazil.
1) dutina po původních hodinách není moc velká, chtělo by to v létě vymyslet, jak tam pc a display lépe nastrkat.
2) původní konzola hodin s tlačítky na usazení displaye stačí. Je potřeba jen zbrousit spodní a pravou stranu, kde plošňák displaye přečnívá ven z plastu, trochu zvětšit otvor na zobrazování (pilka, kleště, pilník) a vzadu jsem vytrhal kus plastu, abych kabely lépe protáhl.
3) ECU - v mém případě je to vrchní krabička (rozpoznáno podle počtu konektorů - 4). K jedničce se dalo dostat od řidiče, ale k 80 od spolujezdce.
4) Piny ECU - 1=Injector prvního válce, 80=backup power. Takže jsem se rozjel a rychlost žádná. Nakonec jsem zjistil, že mám stejný piny jako Evo 8 resp. Mivec a tudíž Speed sensor mám brát z pinu 86:
http://www.thegalantcenter.org/showthread.php?40907-Evo-8-ECU-in-94-Galant-Discussionhttp://tacra.blogspot.cz/2011/05/pinout-mivec-ecu.html5) jakmile jsem to přepojil, tak všechno ok. Injection jsem nechal původní, tuším 0.0022 a kola dle pepeho 0.395. Rozdíl od navigace jsou 2 km nahoru, takže to nechám, jak moc je pravdivá spotřeba poznáme při dalších tankováních a kalibracích. První 240km jízda ukázala 7.7l/100km, což by byl dosavadní rekord, ale je pravda, že jsem jel podle údajů z počítače a navíc celou cestu v mlze.
6) celovečerní bolest ve vykloubeném rameni, když jsem se snažil odpojit 4.konektor z ECU
« Poslední změna: 31.12.2013 - 10:17:28 od Misak »
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT
Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)