GalantWeb

Palubní počítadlo

Drak · 619 · 170807

Offline Drak

na stránce 5 a 7 tohoto tématu jsou schémata ecu a i popsáno kam co zapojit
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Misak

jo, vida, ja vedel, ze jsem to nekde videl. Dik Joda
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)


Offline Pepe

0,395 je numero pro VSS , jestli se dobře pamatuji - neboli  395mm je dráha kola za jeden impulz . Ale ví někdo , kolik impulzů jde na rychloměr od převodovky na jednu otáčku kola ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Misak

Panove, vzdavam se. Jak se dostanu k ECU, resp. k pinum 1 a 80 a pripadne jak ji poznam. Koukal jsem od spolujezdce pod palubku jako za panel radia a klimatizace a uplne vzadu jsou 3 jednotky na sobe, predpokladam, ze ecu je ta nejvys, ale nemam tucha, jak se k ni dostat a vzit si z ni signaly.....  ](-:
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)


Offline Drak

musíš k ní ze strany řidiče a je to ta prostřední. Spodní jsou airbagy a horní je převodovka. Vytáhneš jen konektor a z příslušného vodiče zlodějkou vezmeš signál.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Misak

Jo, tak me z workshop manualu prislo, ze to je pristupnejsi od spolujezdce. Tak ja zkusim preparkovat, aby mi nikdo neurval dvere a jeste jednou se do toho zahrabat.
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)


Offline Pepe

A co tady ??? Zapojeno ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Misak

Odpoledne jsem se k tomu uz nedostal. Moc neverim, ze behem vecerni tmy s tim na ulici neco zvladnu, tak to asi musi pockat na sobotu a pak se do toho zas zahrabu.
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)



Offline Pepe

Mám staženo a až bude příležitost , prubnu to .   Díky
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Misak

Doplňuji info k montáži. Přes svátky bylo jak jinak než teplo a výjimečně jsem si nezapoměl tašku se všema věcma k montáži, takže jsem se do toho zahrabal. A narazil.
1) dutina po původních hodinách není moc velká, chtělo by to v létě vymyslet, jak tam pc a display lépe nastrkat.
2) původní konzola hodin s tlačítky na usazení displaye stačí. Je potřeba jen zbrousit spodní a pravou stranu, kde plošňák displaye přečnívá ven z plastu, trochu zvětšit otvor na zobrazování (pilka, kleště, pilník) a vzadu jsem vytrhal kus plastu, abych kabely lépe protáhl.
3) ECU - v mém případě je to vrchní krabička (rozpoznáno podle počtu konektorů - 4). K jedničce se dalo dostat od řidiče, ale k 80 od spolujezdce.
4) Piny ECU - 1=Injector prvního válce, 80=backup power. Takže jsem se rozjel a rychlost žádná. Nakonec jsem zjistil, že mám stejný piny jako Evo 8 resp. Mivec a tudíž Speed sensor mám brát z pinu 86:
http://www.thegalantcenter.org/showthread.php?40907-Evo-8-ECU-in-94-Galant-Discussion
http://tacra.blogspot.cz/2011/05/pinout-mivec-ecu.html
5) jakmile jsem to přepojil, tak všechno ok. Injection jsem nechal původní, tuším 0.0022 a kola dle pepeho 0.395. Rozdíl od navigace jsou 2 km nahoru, takže to nechám, jak moc je pravdivá spotřeba poznáme při dalších tankováních a kalibracích. První 240km jízda ukázala 7.7l/100km, což by byl dosavadní rekord, ale je pravda, že jsem jel podle údajů z počítače a navíc celou cestu v mlze.
6) celovečerní bolest ve vykloubeném rameni, když jsem se snažil odpojit 4.konektor z ECU
« Poslední změna: 31.12.2013 - 10:17:28 od Misak »
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Tak paráda,že se ti to podařilo,mě by se to taky líbilo, jen najít místo jinde a mít to větší displej.


Offline Misak

Velikost displaye chápu, ale proč jinde?

Případně jak je tady asi dvě stránky zpět odkaz na usazeni v tachometru. Jednak to máš o půl metru blíž, takže pocitově větší znaky a navíc v ose pohledu.
« Poslední změna: 31.12.2013 - 10:31:02 od Misak »
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Protože by se větší displej do otvoru po hodinách nevešel.


Offline Pepe

Stejně věčší display nikdo nedělá . Hodnota pro nastavení vstřiků je pro BA- 0,0396 a pro LPG 0,0410  . Ale je to hodnota která mi vychází ze spotřeby - kalibrace .
« Poslední změna: 31.12.2013 - 11:31:58 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
To by fakt nešlo?Přehodit tam větší displej?


Offline Misak

dik pepe, ja to taky nastavim kalibraci. ale uz pri tech defaultnich nastavenich je znat, ze styl jizdy, kteremu jsem rikal "na spotrebu" ve skutecnosti vubec na spotrebu nebyl.
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)


Offline Pepe

To by fakt nešlo?Přehodit tam větší displej?
Umíš naprogramovat display ? :o
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Pepe

Je to jako v navigaci . Každá velikost diplaye má svůj program, kde se popisuje kam která ikona patří .  Ne , tohle neumím , a nechci umět .

Ještě k tomu usazení :"1) dutina po původních hodinách není moc velká, chtělo by to v létě vymyslet, jak tam pc a display lépe nastrkat."
Pc jsem dal pod palubku , nad klimu a rychlost jsem vzal z tišťáku přístrojů .
« Poslední změna: 31.12.2013 - 12:08:18 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001