GalantWeb

Evoscan + Vag com kabel

Offline zexell

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 45
  • Mitsubishi LEGNUM VR-4 Type S
Dnes se mi v garazi pri prijemnych - 11 podarilo rozchodit evoscan  s obycejnym vagcom usb kabelem (k-line)
vycteni jednotek a vsechny parametry funguji bez problemu . Soft nestal nic a kabel 10 Euro .Myslim ze levneji to nepujde.
Kdyby to neporusovalo nejaky pravidlo fora a drak nebude mit nic proti tak bych to sem napsal postup teda pokud to tu uz nekde neni  ^_^.....


Offline LivArt

Tak návod jako takovej, to si myslím, že proti nějakým pravidlům nebude (pokud tam nebudeš odkazovat přímo na nějakou placenou variantu EvoScanu zadarmo) :mellow:


Offline Drak

postup propojení 1 a 4 pinu tu ještě popsán není :) Link na soft je znám a když tak se dá vygooglovat.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

Bych se přimlouval za sepsání návodu a vložení do failů Články / Návod. :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline zexell

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 45
  • Mitsubishi LEGNUM VR-4 Type S
Ty draku tak to jsi sem mel uz davno dat ...myslim ze tohle by zajimalo dost lidi ....


Offline Pepe

Placený soft tady je ale jen pár kabelů Openport 1.3  ale šiklo by se nahrát ostatním klukům kteří se o to pokoušely s kabelem Vag.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

to si budu muset sehnat nějakej levnej vag cabel na pokus. S modrozubím adapterem to nefungovalo.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline LivArt

Předpokládám, že pro kulatýho Galanta toto stejně není...?


Offline Drak

na něj by se to muselo vyzkoušet.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

na něj by se to muselo vyzkoušet.
Upgradoval jsem EvoScan na verzi  2.9 a při startu mě zarazila možnost ACTUATOR - vstřiky na 1-2-3-4-5-6 válcích .Draku, to jsi po nich chtěl před 5ti lety . :mellow:
« Poslední změna: 05.02.2012 - 16:53:12 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

jo to jsem jim psal do požadavků...ale v tehle verzi to divně zobrazuje chyby jednotek, takže si budu muset pohrat s rychlostma zběrnice
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

Tak kluci, co nové s kabelem KKL ?????
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

ještě nemam kabel na pokusy...
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)



Offline Drak

no nemaj tam v popisu uvedeno jaký je použit chipset. Musí tam být FTDI...s podporou ISO9141-2. S ELM jsem to nerozchodil ani po propojení pinu 1a 4 v konektoru. Mám objednaný kabel na pokusy za 3 kila a zkusím ho rozchodit aby aspon čet chyby z jednotek.
« Poslední změna: 10.02.2012 - 09:49:50 od Drak »
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Hoody

Tak pak dej vědět, jak testovaní dopadlo ;)
jezdím za LPG ;)


Offline Pepe

Jak už jsem psal , raději koupit origo kabel - ten je 100%ní. Je to o ňákou kačku dražší ale vyplatí se . S pražákama se můžem domluvit na diagu v Letňanech - až se oteplí . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Werewolf66

mno, mam takovej mensi problem s evoscanem....cist data z jednotky jdou, to chodi pekne, ale s vycitanim chyb je mensi problem. Hazi to strasny kvantum chyb, jednou je smazu, a vyskocej zas jiny. Nevim, bud mam auto v uplnym rozkladu, nebo delam neco spatne.....
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Pepe

Trochu si pohraj s nastavením .    MUT lll , zadání ECU i EFI a pak to prubni .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Werewolf66

jedna otazka, jak se Evoscan chova kdyz nevycte zadnou chybu? Ja mam jen hloupou domenku, protoze kdyz loguju data z jednotky, tak to je bez problemu, vsechno funguje atd. ECU ID je E436. Ale kdyz dam vycist DTC tak v logu vyskoci ECU ID 00FF a naskace tam chyba od Lambda sondy az po EGR ventil....
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!