GalantWeb

problém s motorem

Offline tribes

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 18
zdravím , určitě se tady ten problém někdy řešil ale nenašel jsem nikde řešení...
mam galant glsi rv. 1989 mám tento problém

<a href="" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win">video-2012-04-01-18-08-49.avi</a>


<a href="" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win">video 2012 04 01 18 09 52</a>


<a href="" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win">video 2012 04 01 18 10 47</a>


začne to dělal přibližně po 4 km , no prestě jak se trochu zahřeje , vubec nevím čím by to mohlo být  a je to nepravidelné , minulý týden jsem vyčistil rozdělovač, svíčky,  na chvíli jsem odpojil baterku ,  prohlédl , uvolnil ,vyčistil a dotáhl jsem vyšechny kabele a nic to nedělal po týdnu z ničeho nic a zas ...  prosím o radu ... předem díky


Offline Drak

to cvakání po zapnutí zapalování vychází od kud? Je to hlavně slyšet na druhém videu.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Jindřišák

Na prvním videu na konci to vypadá, jako by hrabal motorek v klapce :laugh:
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Pepe

Celý zvukový záznam mi přijde jako by byla díra ve výfuku a to klepání - spíš mi to připadá jako puls varovných světel . :angry:
Může jít i o krokmotor na klapce.
« Poslední změna: 04.04.2012 - 20:36:45 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline tribes

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 18
cvakání nejspíše vychází z řídící jednotky , vpravo dole od místa řidiče... klapka co vím tak nebyla nikdy čištěna , je možné že je to tím ? je náročné ji vyčistit, teda spíš zvládnu to sám ? jinak výfuk je místy děravý , na to hodlám zapracovat


Offline Jindřišák

Vadný relé pumpy/řj? Co jinýho by tam mohlo cvakat? ^_^
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Drak

v těchto místech je relé pro jednotku a benzínovou pumpů.. Jako test by šlo udělat po zahřítí motoru to, že napojíš benzínovou pumpu přímo na + od baterky. Na příčce v motoru je na to specialně vyvedený konektor. Tím se otestuje jestli cvaká relé od pumpy a nebo relé od jednotky.

Klapku není složité vyčistit, hlavně se nesmí sahat a ani jinak manipulovat s nastavením šroubů a dorazů. Podle míry zanesení ti na to stačí bud benzín nebo něco silnějšího jako čistič karburátorů ve spreji. Ten umí i pod tlakem profouknout různé kanálky obtoků v klapce.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
Pokial je to relé čerpadla , tak pri otočení klúča do polohy ACC by si mal počuť zároveň s cvakaním aj spomínané čerpadlo . Je tomu tak ? Ano . Tak postup ako písal drak . Nie . hladať aké rele cvaka .Vystopuj čo to cvaká...ak je to rele ...premerať trasu POD ZATAZOU (žiarovka aspoň 21w)  Mne sa raz stalo to isté , al nie na Micine. Mal som vadnu kostru k riadiacej jednotke .
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji


Offline Drak

Palivové čerpadlo spustí až v momentu startování. Jen rozsvítit kontrolky nestačí.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline tribes

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 18
díky za účas :-), měl jsem ted moc práce, zítra na tom budu pracovat ... zjistím které relé cvaká... , skusím i ten test akorát nevím který je to konektor, nevíte který je to přesně (skusim mrknou do manualu)


Offline Jindřišák

Měl bys mít na příčce taková černá relátka, do kterých vedou hadičky. Nekde za nima by měli být zastrčený 3 konektroy. Černej, hnědej a modrej. Jsou zalepený do sebe a celkem schovaný. Měl by to být ten černej -_-
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline tribes

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 18
ty dráty jsem našel, teda pokud to byly ony , tři u sebe , akorát mají barvu cernou, hnedou a modrou  a kazdý ma nějaký barevný pruh , ale jine jsem nenašel , zahřál jsem auto , jak chciplo tak začalo cvakat , byl celkem klid tak bylo i slyšet jak v nadrži se spouští čerpalo, ale když jsem propojil ten černý s plusem u baterky , tak se nic nedělo , stále cvaká a motor stále chcípá...
nevím jsetli je to podstatné, ale v zimě to nedělalo , až ted jak se oteplilo tak to začalo


Offline Jindřišák

Má to immobilizér? Když to cvaká tak se spouští a vypíná pumpa? A když ji dáš napřímo, tak vrčí furt a stejně nechytá? Asi bych rozhodil středovej panel, našel ty relátka a zkusil je vyměnit za nějaky z vrakáče. A zkoušel si to startovat a podržet při tom trošku plyn?
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline tribes

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 18
imobilizér to myslím má ... , ano spouští se a vypína pumpa, a když to dám na přímo tak se nic neděje , stále se spouští a vypína, buť to není ten drát nebo nevím , skoušel jsem i s plynem ale stejně to po chvilce chcipne


Offline Jindřišák

Ty dráty vypadají nějak takhle. Je to ale ten černej. Pokud to na ten drát nereaguje, tak to bude někde přerušený. Tipuju, že je někde napíchlý to immo a rozpojuje to. Rozdělat a hledat.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline tribes

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 18
měl jsem špatný drát , už jsem našel ten pravý , čerpadlo běží , přeipojil jsem ho na baterku ale stále motor chcípá


Offline Jindřišák

V tom případě bych doporučil rozdělat středový panel a najít co ti tam cvaká. Nejspíš to bude relé řj. Nevím jak na tvým modelu, ale mělo by být asi mosazný.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline tribes

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 18
tak jsem to rozdělal a opravdu cvaká rele řj


Offline Drak

tak ted ještě zjistit jestli je to relé od pumpy a nebo od jednotky. V tom plechu jsou dvě vedle sebe.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline tribes

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 18
cvaká rele pumpy , nejdříve auto začne chcípat a jak chcipne tak cvaká rele pumpy , rele od jednotky drži zapnuté