GalantWeb

problém s motorem

Offline Drak

kouknul bych ja vypada jednotka motru uvnitř. Jestli třeba nejsou vyteklé kondenzátory nebo přerušená nějaká cesta. případně si od někoho pujčit jinou jednotku.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline tribes

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 18
tak jsem se kouknul , a uvnitř jednotka vypadá jak nová , nic vybouleny nebo vyteklý  ani spálený nebo přerušený


Offline Drak

potom proměřit výstup z jednotky do relatka jestli se třeba po nějakem čese nezahřeje cívka relé a nezačne blbnout. Jestli po zahřátí začne přerušovat jednotka relé, zkusil bych si někde pujčit jinou na otestování. Pak se uvidí jestli hledat závadu někde dál.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline tribes

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 18
je zajímavé, že ted už to nepotřebuje ani zahrát , asi za 30 sek po nastartováni to chcípne, dnes otestuji s jinou jednotkou tak uvidíme


Offline tribes

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 18
i s jinou řj je to stále stejné  :(  opravdu nevím kde dále hledat


Offline tribes

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 18
znovu jsem pořádně vyčistil klapku a obtoky, prohlédl jsem každý kontakt vyčistil co se dalo , zahřál jsem motor bez problému restartoval jsem dle návodu rj , nastartoval ale řekl bych jaky by se nic nestalo auto drželo 1000 otáček a asi za 20 sek začalo koktat a a chcíp žádná změna


Offline Pepe

 Nevim jestli to někdo psal , ale vyměnil jsi palivový filtr aby motor dostal palivo ?? ](-:
 Nic jiné mě nenapadá . :angry:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

jestě by to mohla dělat uplně rozštelovaná klapka. bud máš na doraz dotaženej BISS šroub a nejspíš asi i snimáč volnoběhu nebude pracovat tak jak má.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

Připojil bych k tomu kontrolu všech podtlakových hadiček od a ke klapce .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
pokud ti chcípne až se ohřeje,koukni na svíce,jestli se to zalije,může být špatný nějaký čidlo které snímá teplotu toho motoru pro ECU. Pokud jsou svíce suché a chcípne ti to ,pak máš problém s něčím jiným.. mi se po ohřátí znefunkčnilo na žraloku fuel pump relay.. ale možnotí je více,ten krokový motorek pro volnoběh je taky asi možností.. ale vycházel bych z toho,co najdeš na těch svících


Offline tribes

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 18
auto jsem zahřál a jak chciplo tak jsem vytahl všechny svíčky a všechny byly suché, podtlakové hadičky jsem prohlédl, ale není na nich vidět neco špatného ...  , palivový filtr se myslím měnil jen jednou, ale to už bude tak 10 let zpět


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
pokud máš suchý svíce,můžeš mít problém s těma relay.. pohlídej si palivovou pumpu v době,kdy to chcípá..


Offline tribes

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 18
skoušel jsem zapojit pumpu přímo na baterku když to chcípá ,ale nepomáhá to


Offline Jindřišák

Zkoušel jsi teda, jestli ti na teplým motoru jde jiskra a palivo ze vstřiků? A co zkusit vyblikat chyby?
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Pepe

auto jsem zahřál a jak chciplo tak jsem vytahl všechny svíčky a všechny byly suché, podtlakové hadičky jsem prohlédl, ale není na nich vidět neco špatného ...  , palivový filtr se myslím měnil jen jednou, ale to už bude tak 10 let zpět
Co tak se nejdřív věnovat tomu filtru ? A pak se můžem bavit o jiných problémech .
« Poslední změna: 09.05.2012 - 09:09:50 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
pumpa jet může po prázdnu.. teda,alespon některá.. u mitsu netuším..chce to měřák tlaku paliva strčit do palivovýho okruhu a mrknout co to v době chcípání dělá. pak jít dál..samo ,filtr po 10letech hned zahod a dej novej


Offline tribes

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 18
dnes mi přišel palivový filtr , dalo mi to dost zabrat , protože ten starý se nechtěl pustit , nakonec jsem ho povolil , našroubyl jsem nový , pomocí čerpadla jsem ho zaplnil benzínem , vše dal dohramady , nastaruji ... vše v pohodě , parkrát cuknulo asi zbytky vzduchu a normálně běželo , vypnu , dám si kafe a jdu to projet jestli to pomohlo  a ejhle auto už mi nechce nestartovat , nevím co by se mohlo pokazit , také jsem si všimnul , že se mi nerosvěcuje kontrolka check engine , v poloze zapalování ... 


Offline Pepe

Asi budeš muset prolézt vše co jsi měl odpojeno a zkontrolovat .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline tribes

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 18
zkontroloval jsem pojistky a byla jedna prasklá, tak jsem ji vyměnil, ale ihned praskla znovu, bohužel nevím od čeho je a kde hledat problém , předpokládám, že zkrat ...  nevím proč, ale nejde mi sem dát obrázek... je v boxu u motoru na baterkou a je na ni napsáno CMH(MPI) 20Amper


Offline Jindřišák

Jen sem tak narychlo googlil a CMH by mohla být zkratka "cold mixture heater". Takže nějakej ohřívač paliva nebo směsy?
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.