GalantWeb

problém s motorem

Offline Jindřišák

Asi jsem tě špatně pochopil, to "CMH" je napsané přímo na pojistce nebo na popisku k pojistce? Dej sem foto tý skříně a deklu té skříně, kde je popis. Jestli ti to sem nejde vložit, tak použij nějaké externí uložiště a hoď sem jen odkaz.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.



Offline Jindřišák

Nevím, jestli ti poradím, možná bude vědět někdo líp, ale když porovnám tu skřínku se skřínkou od novějšího galanta, tak já tam mám tuším 20A nebo 30A pojistku nejspíš od ŘJ. Zkus se podívat, jestli nemáš někde prodřený, nebo utržený dráty od elektriky v motoru, pravděpodobně na místech, kde si se toho mohl dotkout, nebo se to někde prodřelo na kostru.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline tribes

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 18
tak už jsem našel závadu byl padlej jeden drátek , už zase startuje , dokonce běželo tak 10 min , tak jsem si myslel že by mohlo být po problémech , projel jsem se , pak nechal běžet na volnoběh , dokonce se mi sepnul i ventilátor na chladiči , to už se dlouho nestalo , ale za dalších 5 min už auto opět začalo chcípat , a vrátilo se tam , jak ukazují videa na začátku


Offline LivArt

A není jich třeba někde upadlých víc, případně není tenhle nějak víc porušený, zlámaný...?
Kostření všude v pořádku?


Offline Pepe

Kdysi jsem psal o Galantu svého syna - byl po bouračce a kabelový svazek , který vede pod chladičem od pojistek na pravou stranu (z pohledu řidiče) byl seklý a kde byla seklá izolace , tak vše se změnilo v oxid měďnatý - a ten je vodivý jen když to namočíš do vody . Takže když přišlo teplo a voda v kabelech vyschla , Galant stávkoval . Tak jsem to překabeloval a fertig .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001