GalantWeb

problem s klimov

Offline Pepe

Spojka kdyz neni tlak, tak nesepne. Cidlo na tlak je v odlucovaci za pravym svetle.
Tojsem ten manuál špatně četl - a zapoměl na toto tlakové čidlo , pako . sorry Nabudúce sa polepším . ](-:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Doma si asi tlak náplně nezměřím nebo je nákej fígl-samo domo?


Offline Pepe

Někde jsem četl i číselné hodnoty tlaků - jedno potrubí má mít asi 2,5 bar (high)  0,5 bar (low)
. Ty plastové krytky kryjí podobné ventilky jako ventil pneu - zmáčkneš středový kolík a lehce si ventilek odfoukne .  Ještě juknu do workman.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
ventilky jsou jeden jak na auto a druhej je větší, ale ty čudlíky na odfuk jsou asi 2 cm utopený.


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Ted jsem to byl zkusit, dal jsem tam 18 na eko a maká to, seděl jsem v autě 20 minut a skoro jsem umrzl, ale asi po tom mým včerejším hrubším poklepu se spojka pustila ,ale už  nevypíná ,takže eko makalo jako na auto-vůbec nevyplo/20 minut/, ale chladilo to. Když jsem to dal na 30 ,tak to hřálo a když jsem to dal zpět na 18, tak to zas chladilo, takže momentálně je to lepší, ale chyba tam náká bude.Jo a udělalo  mi to , že se to asi po 15cti minutách na displeji samo přeplo z eko na auto.Může jít klima taky na nouzový režim?


Offline Pepe

 :mellow: nemáš po ruce něco jako hřebík, šroubek  ?  :angel:   ](-:    Já o nouzovém režimu nevim , proč jako . Její volné přepínání je normál .
« Poslední změna: 28.05.2012 - 20:57:28 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

Tlaky jsou v kPa - kilopackalech    workman   strana 55-35
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
mě se ted nepřepíná-nevypíná vůbec,prostě větráky jedou na max imrvére, zkusil jsem místo hřebíku sroubováček a vypadá to, že je tam tlaku až až.


Offline Pepe

Jakmile zapneš klimu , větráky jedou ----chladí chladivo  ^_^ . Je dost možné že problém byla elmag spojka , taktéž chce servis - a i v zimě  zapínat klimu - pro ten servis . Teď jen dawey bacha ať nenastydneš . :-D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Jak už jsem psal, asi jsem to podělal, že auto v zimě 3 měsíce stálo. -_-


Offline Pepe

Chtělo by to čas , rampu a pár rukou    ](-: - no jo , ale kde to najednou sebrat .  ](-: Teď už bys problémy neměl mít , si myslím . Chytlo se to a než to zase orezne  bude zima .
« Poslední změna: 29.05.2012 - 18:57:02 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Jj, ted jsem to zas zkoušel a chladí to, sice v kompresoru místo cvaknutí něco zachrastí a eko jede pořád/žádný zap-vyp/.


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Asi to silnější poklepání pomohlo, už to maká i na eko, ještě aby klima nebyla náladová. :evil:


Offline Pepe

Tak jsem dnes procházel vše kolem klimy - ze spojky jsem poklepem a vzduchem dostal rez v prášku . Pak jsem nastartoval a zapnul klimu na AUTO provoz . Začínala na teplotě 22°C a po ustálení teploty uvnitř vozu jsem regulátorem snižoval až na 17°C a pak pomalu zpět . Vše funguje jak má - zapínala a vypínala kompresor i ventilátor . Tak jsem zvědav kdy jí uletěj fčely .  ](-:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
congratulations!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ^_^  už dostala rozum mrcha!!!!!!!!!!!!  na ní se fakt asi musí drze a hrubě :mellow:


Offline Werewolf66

Ja bych mel jen dotaz, dneska rano jsme byl ve spindlu. Rano napadano tak jsme nastartoval auto a zapnul jsem na klime ofuk predniho skla na odmlzeni. Klasicky sepnul kompresor poklesli otacky motoru, ale kdyz sem doskrabal, tak kompresor nebezel. Doma jsem po tom chvilku lez a klima se chova tak, ze kdyz ji na panelu zapnu, sepne rele,sepne kompresor a rozjedou se sahary, ale po chvilce kompresor rozepne a sahary se vypnou. A za chvili se znovu zapnou a po chvilce vypnou. Asi ze sebe delam vola protoze galant je moje prvni auto s klimatizaci ale je to normalni?
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Drak

A nemáš zapnutý eko mód na klime? Přesně takto se zapíná a vypíná.



Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Werewolf66

no prave ze ECO rezim zaplej neni
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Werewolf66

ja mam podezrejni na panel od klimatizace. Relatko je dobry, pojistky taky, draty se zdaj taky dobry. Zkusil ty dva ventilky jestli je tlak, tlak ocividne je, pod UVckej jsem zadnej unik chladiciho media nenasel. Jeste zkusim odpojit baterku jestli se ten panel nedostal do nejakyho nerozhodnyho stavu kde se chova podivne. Ale jinak reguluje jak ma, klapky to ovlada jak ma.
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!