GalantWeb

4d68 tecie olej

Offline m4cros

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 11
tecie olej z pravej (spolujazdcovej strany) auto ide uplne normalne (podla mojho nazoru ) viete mi povedat v com bude problem ? a este by som chcel poradit niekoho kto to bude vediet opravit za rozumnu cenu a cas v Plzni (jeden ma tu presviedcal ze tam je motor z vw takeho odbornika nechcem .) btw olej vyteka takou rychlostou ze ho pomaly nebudem stacit dolievat (vcera som dolial 1 liter dnes je zase malo ) ... prosim pomozte

mitsubishi galant combi 2.0 td rv.1998


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Pepe

Snad by bylo lepší to místo mobilem vyfotit a ne popisovat tímto způsobem . Možné též že by mechanik od VW pomohl .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline m4cros

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 11
Snad by bylo lepší to místo mobilem vyfotit a ne popisovat tímto způsobem . Možné též že by mechanik od VW pomohl .

ja netusim vobec odkial to tecie ... na zemi ostavaju flaky ...teda mlacky ...a ked sme isli po dialnici tak to tieklo tak ze bolo zaplieskane cele auto z pravej strany aj zadne sklo je cele mastne od toho a cely blatnik pravy je vymasteny ...pri ceste spat cca 500 km bolo doliate 2 litre oleja a cestou som musel kupit 1 liter ...


Offline m4cros

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 11
 a je tam motor mitsubishi ...nie vw ...


Offline BlackJack

Myslím si, že ti nikdo neřekne, odkud teče olej. Prostě se budeš muset podívat na zdroj příčiny a ten nedostatek odstranit. Nemáme zde možnost tvé auto vidět, abychom ti pomohli. Pokud je únik oleje velký, nemělo by být složité najít, odkud se olej ztrácí. Nastartuj auto, ujistit se, že nedojde k samovolnému rozjezdu auta a podívej se pod auto a prostě hledej. Lze však říct, že motory na Galantech netrpí podobným problémem takového velkého úniku oleje.

Pokud budeš mít všude oleje tolik, že příčinu nenajdeš, tak se pokus zaolejované místa očisit a hledej znova. Pokud už hovoříme o pravé straně automobilu, může olej téct přes gufero klikové hřídele.

U dieselových turbo-motorů je i možné, že olej teče z přívodu oleje do turbodmýchadla. Pokud se tedy podíváš na turbo, povedou do něj dvě hadice na oleje. Zkontroluj jejich stav.
Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63


Offline m4cros

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 11
Myslím si, že ti nikdo neřekne, odkud teče olej. Prostě se budeš muset podívat na zdroj příčiny a ten nedostatek odstranit. Nemáme zde možnost tvé auto vidět, abychom ti pomohli. Pokud je únik oleje velký, nemělo by být složité najít, odkud se olej ztrácí. Nastartuj auto, ujistit se, že nedojde k samovolnému rozjezdu auta a podívej se pod auto a prostě hledej. Lze však říct, že motory na Galantech netrpí podobným problémem takového velkého úniku oleje.

Pokud budeš mít všude oleje tolik, že příčinu nenajdeš, tak se pokus zaolejované místa očisit a hledej znova. Pokud už hovoříme o pravé straně automobilu, může olej téct přes gufero klikové hřídele.

U dieselových turbo-motorů je i možné, že olej teče z přívodu oleje do turbodmýchadla. Pokud se tedy podíváš na turbo, povedou do něj dvě hadice na oleje. Zkontroluj jejich stav.
konecne prispevok ktory ma neaku cenu ...DAKUJEM ...ja viem ze mi nikto auto neopravi cez internet ale ked niekto vie ako to funguje tak moze povedat zhruba kde moze byt problem vid tvoj prispevok  dakujem este raz a este by som chcel vediet kolko by mohla stat takato oprava diely aj s pracou a kolko casu by to mohlo zhruba trvat ...


Offline LivArt

Záleží, co odešlo. Jestli nějaký gufero, tak kolem stokoruny, ale práce je na tom jak na kostele...


Offline trucker

  • Hero Member
  • *****
  • japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....
    • mogulracingteam.ic.cz
hele zkusím přispět i já svou zkušeností ale asi to nebude ta příčina, mě olej teče ven taky celkem hojně ale že bych měl zaprskané zadní okno to ne......takže popíšu to tak jak to mám já a co mi bylo řečeno....

když čumím na motor tak vlevo je rozdělovač a pak začíná hlava motoru. V tomto místě sem to měl a mám zaliskané od oleja. Schopný a rozumný člověk mechanik to zkoumal kudy že nám uniká. Dospěl k tomu že (při pohledu na motor) v levé straně u dolního rohu (rohu k rozdělovači) to dost teče. Povídal, že tam je celkem namáhané místo pro těsnění že tam v tom rohu má být snad jakýsi odtokový či přítokový kanálek pro olej a že jak to tam tlačí tak holt těsnění se prošoupe. Prý se s tím už párkrát setkal.

Takže jak budou love, koupím těsnění i s kovovými částmi které výjde stejně jako klasické (cena skoro všude kolem 800kč ) a vyměním to a bude klid. Takže zkus se podívat do tohoto místa. Jak říkám zas takový masový unik to není jak popisuješ, ale 1l oleje tam můžu dolívat co cca 5 dní....no a co mám od toho na cestě před barákem....by mě ekologové ukamenovali.....

Hlavní je že to olej nežere protože si myslím že by to byla horší a dražší oprava.....
IRSKO - toť nyní domov můj :D
japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....


Offline Pepe

Záleží, co odešlo. Jestli nějaký gufero, tak kolem stokoruny, ale práce je na tom jak na kostele...
Konečně se někdo odhodlal - ne nebudu radi : gufero na klice nevyměníš na parkovišti a nutno udělat rozvody .Takže garáž nebo dílna  a je to na 2 dny  ](-: .  Těsnění u turba - to turbo nemam - ale též ho na ulici neuděláš .  No a těsnění hlavy je totéž .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline m4cros

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 11
no vidite ze viete ked chcete presne taketo info som potreboval ...hmmm takze vlastne prideme k tomu ze sa to ani neoplati opravovat ked si to neviem urobit sam ? ci ?


Offline LivArt

Vyplatí se to opravovat, ale určitě to neuděláš na parkovišti a jestli jsi nikdy nic takovýho nedělal, tak to určitě neuděláš sám.


Offline m4cros

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 11
dobre takze este jedna snad posledna otazka ...kolko to bude stat v najlepsom pripade ked bude to najlacnejsie co moze byt pokazene a kolko ked to bude trebars prasknuta hlava na motore ? samozrejme v servise ...a oplati sa to dat opravit do mitsubishi servisu alebo do neakeho ineho ? to su vlastne dve otazky :)


Offline LivArt

Kdyby byla prasklá hlava, tak by netekl olej ven po litrech. Výměna gufer na klice a vačce je o tom, že musí dolů rozvody. Sežeň si nějakýho šikovnýho garážníka.


Offline Jindřišák

Zjisti odkud ti to přesně teče a hod sem kdyžtak foto. V takovém množství uniku ale tipuju někde z tlakového obvodu nebo někde kolem vany, ale to jsou pořád dohady. Nejlíp, když koupíš nějaký čistič na motory, odpojíš baterku a zakryješ elektriku a trochu ten motor spláchneš. Když zjistíš odkud ti to teče, může ti někdo říct odhadní cenu. Oprava tě ale stejně nemine, protože s takovým unikem oleje jezdit je více než nerentabilní.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Drak

Taky to může být třeba ucpaný PCV ventil z odvětrání motoru a tím vyražená hadice a pak olej stříká všude možně. A to opravíš sám na chodníku pomocí kleští a sklenice s benzínem :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline trucker

  • Hero Member
  • *****
  • japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....
    • mogulracingteam.ic.cz
m4cros

jak se tu píše omčisti a omrkni místa největšího zašpinění od oleje.....

jinak za mě a můj tip, těsnění pod palicu cca 800kč práce u rozumnýho fachmana třebas cca 500 no a další věcí je, jesi chceš nechat stáhnout hlavu, počítej pokud nemáš známé, tak kolem 2500kč ale nemusí to být podmínkou, já to dělat asi taky nebudu....

a jinak pokud by byla prasklá hlava, tak za to většinou může problém s vodou a špatným chlazením bo ne??? no nevím přesně :/ nicméně si myslím že by pak šel olej do válců...asi...a pak bys čudil jak tatra....

(nejsem si jist svým tvrzením o té prasklé hlavě, proto to ber s rezervou jo? díky :) )
IRSKO - toť nyní domov můj :D
japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....


Offline m4cros

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 11
no takze bol som na rampe ...tam som to pozrel lenze som nemohol mat spusteny motor lebo dedulo mi povedal ze mu to zaserem olejom takze som to len tak kukol a olejovy filter je zdeformovany ako keby som ho niekde chytil co nechapem lebo jazdim iba ja na tom aute a nikde som nic nechytil len ked som siel po dialnici tak nieco vystrelilo asi s pod kolesa alebo je mozne ze mi nieco odpadlo z auta ??? takze moze to byt tym filtrom  ??? a este mi uz prestava vladat tahat ledva to vyslo na tu rampu ...ale zase kupil som neaky lacny olej v kauflande (koli tomu ze na vytecenie mi bude stacit aj taky ) je mozne ze ten vykon siel dole koli oleju ? lebo kym som tam lieval drahy olej tak to slo uplne ok ...a mimochodom skoro by som zabudol DAKUJEM VSETKYM KTORI SI NASLI CAS NA ODPOVED DAKUJEM !!!
« Poslední změna: 11.06.2012 - 20:00:30 od m4cros »


Offline m4cros

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 11
a este nieco pod tou rampou ako som siel na nu to bolo zastriekane ako ked rozprasovacom striekas tak to vyzeralo ze to odniekial strieka pod tlakom von aj  priamo na zem aj niekam do vnutra auta ... auto bolo mastne az po... vlastne cele po pravej strane ...


Offline Pepe

Je možné že všechen olej jde od filtru , jiná cesta mazání kolem motoru není . Co se týče výkonu - začíná se ti zadírat motor , bude chtít GO. :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001