GalantWeb

Co se podělalo ?

Pepe · 135 · 31810

Offline Pepe

Po napojení měniče napětí  220V/300W na zdířku zapalovače a připojení notebooku v autě , začal motor po 5 minutách chcípat, dusit se , neudrží volnoběh . Po přidání plynu se pomalu roztočí a nad 2500 ot. maká do sundání nohy z pedálu .Pro špatné spalování a naplnění katu palivem tento kolem 17 hod.---po 8 hodinách přetěsňování vík a sání , katalyzátor vyhořel. Check engine nesvítí , DTC ukazuje jen čidlo klepání a jedna z lambd neukazuje data . ](-: Má někdo radu ?
« Poslední změna: 06.08.2012 - 08:22:55 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

Může tohle udělat alternátor ? Přebíjení ? ECU  normálně zkontroluje vše , pozhasíná kontrolky a nastartuju --- ale je hrůza poslouchat co ten motor dělá .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
To, jak jsi to přetěsnoval, nemohl jsi tam něco třeba zapomenout napojit zpět?


Offline Pepe

Za sobotu 1x a v neděli 4x zdemontované a namontované luft sání . Dnes zkouška dobíjení - 14,4V , O.K. , výměna jednotky ECU -po startu a logu stejné .  Teď úpojedu pro váhu luftu a uvidim . Pak už zbývá čidlo na klice ale ráno se to rozběhlo na 1500 ot. zcela v normě . Až po minutě se to začalo dusit a koktat . ](-:   Je možné též že jsem váhu luftu oddělal olejem z K&N filtru . ](-: ](-: ](-:   Pako
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

Tak jsem váhu - novou - namontoval a zase nic . Vše při starém . Bavím se s Drakem po founu a že zkusím odpojit čidlo na klice , jestli neodešlo někam jinam. Odpojil a ani škrt . Takže čidlo maká ale motor se dusí v nízkých točkách furt . Taktéž jsem pročistil odvětrání vík, aby se to netlakovalo , vše o.k.   . Teď ještě vyčistím volnoběžné kanálky a už jsem v koncích - co s tím je . Protože když přidám , motor jde do otáček .  ](-: ](-: K&N filtrem to též není , naštěstí . Tak mě napadá že nejdou regulovat volnoběžné otáčky šroubem - nepřidá ani neubere . Zanesené kanály ?  Juknu . ](-:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Nepřisává si to někde vzduch navíc?


Offline Pepe

  4x jsem celé přetěsňoval a pod sáním je silikon, ale jdu se juknout na klapku - proč to padá tak nízko -pod 500 ot.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

Podle scanu neni závada v elektrice . Jestli se něco přicpalo silikonem , budu muset zjistit . Nebo  co ce vlastně stalo . Měl jsem sundané víko rozdělovače - při demontáži mě zarazila spleť kabelů od víka ke svíčkám . Pořadí zapalování je u 6-ti válce 1_2_3_4_5_6    na mém motoru se nachází tato spleť  1_4_2_5_3_6  . ](-: ](-: ](-: Raději se nebudu pídit kdo co s tím udělal . ](-:    Když tak budu muset přehodit kabely ke vstřikům podle pořadí a pak víko rozdělovače . :mad: ](-:  No mě z toho je.ne.  Ato jsem přetěsnil víka ventilů .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Tím to přece nebude, když jsem byl u tebe, tak motor jen ševelil,neprožrala ti kuna někde hadičku?


Offline Pepe

Kuny tam nebyli , ale jdu to rozdělat .  :mad:   Motor šel  jak hodinky , ševelil, ale co dělá teď , to je věc . Už nebudu nic skenovat ale jdu po mechanice .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

Tak po páté nebo šesté rozborce a sborce  se motor roztočil jak víno, jako jindy ,ale po 30 sekundách opět cukání , dušení ........ Takže zítra jde kat ven a výměna . :mad:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
To je moc krátká doba na kat/30 sec./, co nákej bimetal?
« Poslední změna: 07.08.2012 - 22:17:28 od Rob »


Offline Pepe

Dle obsahu potrubí ho motor naplní a natlakuje do 20-ti sekund .  A 750°c je slušná teplota pláště  katalyzátoru . Vyhořel, stejně musí z kola ven . Scan je pořád stejný , závada není v elektrice .
« Poslední změna: 07.08.2012 - 22:21:26 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
A chybu P0420 to hlásí? Jestli ne, tak to kat vůbec nemusí být.


Offline Drak

ještě při ucpaným katu ti z výfuku skoro nic nefouká.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

Chybu P0420 nehlásí , jen 25 - a to je barometr . EvoScan nemá přímo kontrolu katu . To ti dávají hodnoty lambda sond v rozdílu před a za katem . Uvidím zítra . brou noc .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

Draku , uvidím zítra , dnes už na to nechci myslet , potřebuji se vyspat , to byl dluhý maraton kolem motoru .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

Po včerejším zajetí do garáže , kdy se motor rozběhl jak hodinky a po 30 sekundách zase kašlal , dnes nenaskočil . Odpoledne před kontrolou vík jsem měl dole víko rozdělovače a snad jediné vodivé spojení  byli oxidy na kontaktech a uhlík uprostřed skoro žádný . ](-:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

Nové víčko 2300,- Haspa :'(
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206