Menu
Domů
Forum
Garáž
Vyhledávání
Kalendář
TinyPortal
Stahování
Galerie
Články
GalantWeb
»
Forum
»
Problémy & závady
»
Elektrika
»
Co se podělalo ?
Co se podělalo ?
Pepe
·
135 ·
31844
« předchozí
další »
Poslat téma
Tisk
Stran:
1
2
3
...
7
Dolů
Pepe
VIP Group
Příspěvků:
6137
Vůz:
2001 Mitsubishi Galant 2.5 V6 24v
VU 2503/2 PRAHA 1971 - 1973
Co se podělalo ?
kdy:
06.08.2012 - 08:15:10
Po napojení měniče napětí 220V/300W na zdířku zapalovače a připojení notebooku v autě , začal motor po 5 minutách chcípat, dusit se , neudrží volnoběh . Po přidání plynu se pomalu roztočí a nad 2500 ot. maká do sundání nohy z pedálu .Pro špatné spalování a naplnění katu palivem tento kolem 17 hod.---po 8 hodinách přetěsňování vík a sání , katalyzátor vyhořel. Check engine nesvítí , DTC ukazuje jen čidlo klepání a jedna z lambd neukazuje data .
Má někdo radu ?
«
Poslední změna: 06.08.2012 - 08:22:55 od pepe
»
三菱ギャラン 2,5l V6 24V Hamilton Silver reg.2001
Pepe
VIP Group
Příspěvků:
6137
Vůz:
2001 Mitsubishi Galant 2.5 V6 24v
VU 2503/2 PRAHA 1971 - 1973
Re:Co se podělalo ?
Odpověď #1 kdy:
06.08.2012 - 08:20:20
Může tohle udělat alternátor ? Přebíjení ? ECU normálně zkontroluje vše , pozhasíná kontrolky a nastartuju --- ale je hrůza poslouchat co ten motor dělá .
三菱ギャラン 2,5l V6 24V Hamilton Silver reg.2001
Rob
Hero Member
Příspěvků:
5206
Re:Co se podělalo ?
Odpověď #2 kdy:
06.08.2012 - 09:46:44
To, jak jsi to přetěsnoval, nemohl jsi tam něco třeba zapomenout napojit zpět?
Pepe
VIP Group
Příspěvků:
6137
Vůz:
2001 Mitsubishi Galant 2.5 V6 24v
VU 2503/2 PRAHA 1971 - 1973
Re:Co se podělalo ?
Odpověď #3 kdy:
06.08.2012 - 15:37:38
Za sobotu 1x a v neděli 4x zdemontované a namontované luft sání . Dnes zkouška dobíjení - 14,4V , O.K. , výměna jednotky ECU -po startu a logu stejné . Teď úpojedu pro váhu luftu a uvidim . Pak už zbývá čidlo na klice ale ráno se to rozběhlo na 1500 ot. zcela v normě . Až po minutě se to začalo dusit a koktat .
Je možné též že jsem váhu luftu oddělal olejem z K&N filtru .
Pako
三菱ギャラン 2,5l V6 24V Hamilton Silver reg.2001
Pepe
VIP Group
Příspěvků:
6137
Vůz:
2001 Mitsubishi Galant 2.5 V6 24v
VU 2503/2 PRAHA 1971 - 1973
Re:Co se podělalo ?
Odpověď #4 kdy:
06.08.2012 - 21:41:30
Tak jsem váhu - novou - namontoval a zase nic . Vše při starém . Bavím se s Drakem po founu a že zkusím odpojit čidlo na klice , jestli neodešlo někam jinam. Odpojil a ani škrt . Takže čidlo maká ale motor se dusí v nízkých točkách furt . Taktéž jsem pročistil odvětrání vík, aby se to netlakovalo , vše o.k. . Teď ještě vyčistím volnoběžné kanálky a už jsem v koncích - co s tím je . Protože když přidám , motor jde do otáček .
K&N filtrem to též není , naštěstí . Tak mě napadá že nejdou regulovat volnoběžné otáčky šroubem - nepřidá ani neubere . Zanesené kanály ? Juknu .
三菱ギャラン 2,5l V6 24V Hamilton Silver reg.2001
Rob
Hero Member
Příspěvků:
5206
Re:Co se podělalo ?
Odpověď #5 kdy:
06.08.2012 - 22:08:35
Nepřisává si to někde vzduch navíc?
Pepe
VIP Group
Příspěvků:
6137
Vůz:
2001 Mitsubishi Galant 2.5 V6 24v
VU 2503/2 PRAHA 1971 - 1973
Re:Co se podělalo ?
Odpověď #6 kdy:
07.08.2012 - 08:30:31
4x jsem celé přetěsňoval a pod sáním je silikon, ale jdu se juknout na klapku - proč to padá tak nízko -pod 500 ot.
三菱ギャラン 2,5l V6 24V Hamilton Silver reg.2001
Pepe
VIP Group
Příspěvků:
6137
Vůz:
2001 Mitsubishi Galant 2.5 V6 24v
VU 2503/2 PRAHA 1971 - 1973
Re:Co se podělalo ?
Odpověď #7 kdy:
07.08.2012 - 14:30:19
Podle scanu neni závada v elektrice . Jestli se něco přicpalo silikonem , budu muset zjistit . Nebo co ce vlastně stalo . Měl jsem sundané víko rozdělovače - při demontáži mě zarazila spleť kabelů od víka ke svíčkám . Pořadí zapalování je u 6-ti válce 1_2_3_4_5_6 na mém motoru se nachází tato spleť 1_4_2_5_3_6 .
Raději se nebudu pídit kdo co s tím udělal .
Když tak budu muset přehodit kabely ke vstřikům podle pořadí a pak víko rozdělovače .
No mě z toho je.ne. Ato jsem přetěsnil víka ventilů .
三菱ギャラン 2,5l V6 24V Hamilton Silver reg.2001
Rob
Hero Member
Příspěvků:
5206
Re:Co se podělalo ?
Odpověď #8 kdy:
07.08.2012 - 14:56:36
Tím to přece nebude, když jsem byl u tebe, tak motor jen ševelil,neprožrala ti kuna někde hadičku?
Pepe
VIP Group
Příspěvků:
6137
Vůz:
2001 Mitsubishi Galant 2.5 V6 24v
VU 2503/2 PRAHA 1971 - 1973
Re:Co se podělalo ?
Odpověď #9 kdy:
07.08.2012 - 15:05:53
Kuny tam nebyli , ale jdu to rozdělat .
Motor šel jak hodinky , ševelil, ale co dělá teď , to je věc . Už nebudu nic skenovat ale jdu po mechanice .
三菱ギャラン 2,5l V6 24V Hamilton Silver reg.2001
Pepe
VIP Group
Příspěvků:
6137
Vůz:
2001 Mitsubishi Galant 2.5 V6 24v
VU 2503/2 PRAHA 1971 - 1973
Re:Co se podělalo ?
Odpověď #10 kdy:
07.08.2012 - 22:04:03
Tak po páté nebo šesté rozborce a sborce se motor roztočil jak víno, jako jindy ,ale po 30 sekundách opět cukání , dušení ........ Takže zítra jde kat ven a výměna .
三菱ギャラン 2,5l V6 24V Hamilton Silver reg.2001
Rob
Hero Member
Příspěvků:
5206
Re:Co se podělalo ?
Odpověď #11 kdy:
07.08.2012 - 22:11:19
To je moc krátká doba na kat/30 sec./, co nákej bimetal?
«
Poslední změna: 07.08.2012 - 22:17:28 od Rob
»
Pepe
VIP Group
Příspěvků:
6137
Vůz:
2001 Mitsubishi Galant 2.5 V6 24v
VU 2503/2 PRAHA 1971 - 1973
Re:Co se podělalo ?
Odpověď #12 kdy:
07.08.2012 - 22:19:25
Dle obsahu potrubí ho motor naplní a natlakuje do 20-ti sekund . A 750°c je slušná teplota pláště katalyzátoru . Vyhořel, stejně musí z kola ven . Scan je pořád stejný , závada není v elektrice .
«
Poslední změna: 07.08.2012 - 22:21:26 od pepe
»
三菱ギャラン 2,5l V6 24V Hamilton Silver reg.2001
Rob
Hero Member
Příspěvků:
5206
Re:Co se podělalo ?
Odpověď #13 kdy:
07.08.2012 - 22:24:07
A chybu P0420 to hlásí? Jestli ne, tak to kat vůbec nemusí být.
Drak
Administrator
Příspěvků:
5243
Vůz:
1998 Mitsubishi Legnum
The Ultimate Resource
Re:Co se podělalo ?
Odpověď #14 kdy:
07.08.2012 - 22:28:02
ještě při ucpaným katu ti z výfuku skoro nic nefouká.
Legnum VR-4 TypeS
Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)
Pepe
VIP Group
Příspěvků:
6137
Vůz:
2001 Mitsubishi Galant 2.5 V6 24v
VU 2503/2 PRAHA 1971 - 1973
Re:Co se podělalo ?
Odpověď #15 kdy:
07.08.2012 - 22:29:59
Chybu P0420 nehlásí , jen 25 - a to je barometr . EvoScan nemá přímo kontrolu katu . To ti dávají hodnoty lambda sond v rozdílu před a za katem . Uvidím zítra . brou noc .
三菱ギャラン 2,5l V6 24V Hamilton Silver reg.2001
Pepe
VIP Group
Příspěvků:
6137
Vůz:
2001 Mitsubishi Galant 2.5 V6 24v
VU 2503/2 PRAHA 1971 - 1973
Re:Co se podělalo ?
Odpověď #16 kdy:
07.08.2012 - 22:33:05
Draku , uvidím zítra , dnes už na to nechci myslet , potřebuji se vyspat , to byl dluhý maraton kolem motoru .
三菱ギャラン 2,5l V6 24V Hamilton Silver reg.2001
Pepe
VIP Group
Příspěvků:
6137
Vůz:
2001 Mitsubishi Galant 2.5 V6 24v
VU 2503/2 PRAHA 1971 - 1973
Re:Co se podělalo ?
Odpověď #17 kdy:
08.08.2012 - 20:38:21
Po včerejším zajetí do garáže , kdy se motor rozběhl jak hodinky a po 30 sekundách zase kašlal , dnes nenaskočil . Odpoledne před kontrolou vík jsem měl dole víko rozdělovače a snad jediné vodivé spojení byli oxidy na kontaktech a uhlík uprostřed skoro žádný .
三菱ギャラン 2,5l V6 24V Hamilton Silver reg.2001
Pepe
VIP Group
Příspěvků:
6137
Vůz:
2001 Mitsubishi Galant 2.5 V6 24v
VU 2503/2 PRAHA 1971 - 1973
Re:Co se podělalo ?
Odpověď #18 kdy:
08.08.2012 - 21:04:07
Nové víčko 2300,- Haspa
三菱ギャラン 2,5l V6 24V Hamilton Silver reg.2001
Rob
Hero Member
Příspěvků:
5206
Re:Co se podělalo ?
Odpověď #19 kdy:
08.08.2012 - 21:10:19
A??? už to teda maká?
Poslat téma
Tisk
Stran:
1
2
3
...
7
Nahoru
GalantWeb
»
Forum
»
Problémy & závady
»
Elektrika
»
Co se podělalo ?
Search