GalantWeb

Co se podělalo ?

Pepe · 135 · 31928

Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Pepe

 :mellow: Jsou i okamžiky že nemůžeš věřit ani sám sobě .  :angel:   Že to vydržím , vydržím ---a  nakonec se prali i jeans . :angel:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

Čekám na kabely od Matějčka  a těsnění vstřiků od Mychaka .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

Kabely ke svícím vyměněny a  ](-: ](-: ](-:   problém zůstal stejný . Nic mě nenapadá .
Nastartuje normálně a jak se zahřívá , začíná čím víc koktat , nereagovat na pedál plynu, při prvním šlápnutí na něj se dusí ...................... ](-:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Drak

že by ti vlez silikon někam do kanálku v klapce?
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

 Neeee, tam jsem silikon nedával , ale dnes jsem měl v garáži servismana Mitsu od Domanského a ani MUTll a MUTlll nic nenalezli . Tak jsem se rozhodl celé to znovu rozhodit a projít kudy si může přisávaz luft . Vzpomínám si , že při přetětěsňování jsem sací potrubí zevnitř vypral průmyslovým odmasťovačem aby vše zmizelo  .  A v tomto budu zítra hledat závadu - porézní hliníkové sací potrubí . Jak se ohřívá motor , sání taktéž a tím se otvírají póry v materiálu . Přinesu červený sprej na indikaci vad svárů a materiálů a uvidím . ](-:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline petr.kadl

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 6
Tenhle problém sme spolu nedávno řešili motor se mi choval stejně jako tobě a dělali to přicpaný vstřiky


Offline Pepe

Kdyby to neběbalo jen benzin , tak bych to bral . Ale problém je se směsí i na LPG . Proto jsem tak dlouho laboroval - co s tím . Včera jsem nastříkal komplet sací potrubí - hliník- plastovou ochranou motoru . Dnes jsem vyzvedl těsnění vstřiků  3x 6 kusů - 1970 i s poštovným - nasadil na vstřiky , utěsnil dosedací plochy potrubí a motor běžív klidu .Ještě diag LPG  a snad bude klid . Řídký hliník je věc , nevyplachovat úsady ze sacího potrubí .  ](-:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
To jako, že ti to už maká?Jestli jo, tak gratuluju. :mellow:


Offline Pepe

Pořád to není to pravé ořechové, zítra LPG diag a pak se snad hnou ledy . Protože na LPG to chcípá  na volnoběh . Tohle asi bude zablokováno softem .  ](-:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

LPG no problem- jdu kouknout na rozvody . :mellow: ](-:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

Rozvody O.K. ----------- :undecided: fakt nevim co se podělalo .   Ráno, 27.8. vymontuji vstřiky , dojedu na Harfu -Neptuj je vyčistí a pak třeba půjde na náhradní díly .
« Poslední změna: 26.08.2012 - 19:52:35 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

Vstzřiky bez čistění  - jsou na 70 jednotkách a nemá cenu je čistit . To je E 85, ale nevím co bude dál . Jdu to dát dohromady .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

Tak opět vyhořel kat - svítil jak pomeranč , až jsem měl strach že blafne celý vůz . Že by vačky neotvírali sací ventily ?? jinak se to dusit nebude a nespálený palivo nepude do katu . ](-:   Ráno si půjčím tlakoměr a změřím tlaky .
Nemá někdo z Vás doma zašité vačkové hřídele pro 6A13???
« Poslední změna: 27.08.2012 - 20:13:49 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Ty v tom autě necháš všechny svoje ůspory, kurna to máš teda pech.


Offline Pepe

Hledám vačky místo abych byl kolem Třeboně na kolách s mamčou . ](-:   Však to taky doma schytávám . :roll:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

no myslím, že už hledáš mouchy všude možně. Vačky se ti přetěsněním ani připojením invertoru rázem sami neobrousily. Hledal bych v dílech citlivých na přepětí jako je ecu a nebo rozdělovač když už jsi sání zastříkal lakem.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Možná že ti ten převodník na 220voltů naku.vil auto i notas.


Offline Pepe

no myslím, že už hledáš mouchy všude možně. Vačky se ti přetěsněním ani připojením invertoru rázem sami neobrousily. Hledal bych v dílech citlivých na přepětí jako je ecu a nebo rozdělovač když už jsi sání zastříkal lakem.
Draku , ECU jsme vyměnili vše zůstalo při starém, váha vzduchu též, ale protože to přišlo po přetěsnění vík - není část kanálků ucpaná a hydra nemaj olej? To by znamenalo že ventily se v nízkých otáčkách neotevřou úplně a motor nemá dost luftu . O obroušených vačkách mluvil servisák z CARCA a já to bohužel přenesl do fora . Vaška je kalená a jen tak se neojede - ale proto mě teď napadli ucpané kanálky -že to bylo po výměně těsnění .
« Poslední změna: 27.08.2012 - 21:16:04 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001