GalantWeb

Co se podělalo ?

Pepe · 135 · 31874

Offline Pepe

Možná že ti ten převodník na 220voltů naku.vil auto i notas.
Noťas naku.vily Wokna7, ne přepětí . A kabel Openport 1,3U funguje normálně , ten by odešel jako první při přenosu přepětí z afta do noťasu .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

vačky se otvírají pořád stejně nezávisle na otáčkách. Nemáš naštěstí proměnlivé nastavení. Spíš ve vysokých otáčkách může nastat problém vlivem pružiny zavírající ventil. A vůle, kterou hydroštel vymezuje není přímo úměrná jeho zdvihu. I úplně mrtvej hydroštel nezpůsobí neotevření ventilu.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

Jak si logicky zdůvodnit nespálené palivo ve výfuku? Při volnoběžných otáčkách se motor dusí a při šešlápnutí plyn. pedálu je to ještě horší - než se chytne průvan v sání .Poslední data z mého auta máš uloženy u Evoscanu 2.9 , tam vidíš dobu vstřiku i odezvu lambdasondy . Z noťasem se mi odporoučely všechny data nahrané při poruše . Diagnostika MUTlll od Domanského též nenašla nic o co bychom se opřeli . Proto jen hledám mechanickou závadu v systemu .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

nespálené palivo může být tím, že ti to špatně pálí a pak se nespálené dostane do výfuku. Můžeš mít třeba špatný regulator tlaku paliva, ucpanou hadičku od podtlaku, která regulátor ovládá.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

Špatně pálilo chvilku , pak se odporoučel uhlík ve víku rozdělovače . Teď je vše s elektrikou při starém - nové víčko MITSU, kabely modré NGK ,ještě koupit nové svíce .  Jeden nápad je od kluka z Mišiklubu - Slavo- že jednotka LPG vstřikuje zároveň s benzinem . Že by něco zasáhlo do jednotky LPG a ta stratila schopnost vypnout benzin? Ale jednotka EFI benzin dotčena není , Drakova ECU na tom makala stejně .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Co když náhodou je Drakova jednotka taky nák načatá??


Offline Drak

tak to by stačilo zavřít kohout s plynem.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline tashi

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 34
Pepe asi ťa nepoteším, mne sa tento istý problém vyskytol bez akéhokoľvek zásahu do motora, začalo to miernym pošklbávaním motora a postupne sa to zhoršilo tak že sa stým už nedalo jazdiť. Prešlo to diagnostikou mitsu a ešte ďalšími troma ale nič nenašli. Vyskúšali sme tri riadiace jednotky, tri klapky a váhy vzduchu, palivové čerpadlá, dal som tam nové sviečky, káble, hlavu a palec rozdeľovača, nové lambdy, nový palivový filter, vymenil som tam všetky snímače ktoré sú na motore z iného auta kde nebol problém, vymenil som aj celý rozdeľovač, dokonca som potom vymenil aj tesnenia pod hlavami a dal drubé hlavy a stále nič  ](-: Momentálne je to u jedného známeho ktorý robí v mitsu už 2 mesiace a ani on zatiaľ nič nevyriešil.  Ak sa to nepodarí opraviť tak pôjde na diely   :'( , ale stále dúfam že raz pôjde zase ako hodinky.  Má najazdených len 170000km a bolo v perfektnom stave.
Mitsubishi Galant 2,5 V6 24V r.v. 1997


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Tashi, to je fakt smůla, to je jako kdyby si auto řeklo o euthanásii.Už jste s Pepem 2, to přeci není možný!


Offline BlackJack

To by do toho hrom prásknul, aby to nešlo přece ! Nechce se mi věřit, že se objeví závada a nikdo ji nedokáže identifikovat.
Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63


Offline Werewolf66

kdyb v tom nebyl ten notas a ten prastenej 220 voltovej menic tak bych to hadal na nejakej uspanej kanalek v klapce....ale takle bych taky tapal
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Pepe

Noťas a měnič vynech, to by poškodilo ECU - ale v elektronice závada není , to dokázal EvoScan i origo MUTlll.  Jediné co zbývá projet okem jsou kanály pod klapkou kolem Hallova snímače polohy krok-motoru . Uvidim , změřím tlaky ve válcích, prohlédnu klapku - už po sté a zkusim se domluvit s klukem co dělá motory Mitsu  ze Strašnic .  ](-:   Jinak kvůli komárům na jihu čech jsme dorazili domů , žena má z nich depku . ](-:
Že by něco s kabeláží ? Nastartuje a do doby než se zahřeje klapka a začne snižovat otáčky , začne se dusit - ale palivo dávkuje dál , až se naplní kat a chytne flame .
« Poslední změna: 04.09.2012 - 21:32:01 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Werewolf66

jo, to jsou ty blbi shody nahod...
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Pepe

Po týdenní přestávce - měření tlaků =12 bar na 4 zdvihy pístu -všech 6 válců .
Odčerpání směsy E85 a Nat95 30 litrů  přelito do AUDIny - to pro místo na Nat95.  Třeba tam toho lihu bylo příliš . K večeru jsem to složil a ani škrt - nenastartoval . ](-:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Pepe

A relé je v poho?
Které relé ? Myslíš čerpadlo ? Čerpadlo bylo napojeno napřímo do konektoru - vydatnost  10litrů do 5 minut .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Jj, relé čerpadla, kdysi mě pěkně pozlobilo u sierry, co byla na plyn-benzín, někdy to jelo e jindy to chcíplo na křižovatce a konec.


Offline Pepe

S čerpadlem problém nebyl - alespoň svíce byly zalité a lišta plná benzinu . Ale juknu tam - vyzkouším jestli maká čerpadlo při startu .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206