GalantWeb

2.0TD 4D68 SOHC

Offline Daneczek

to mám v plánu jí vzít nechat natlakovat  -_- jinak dodávám fotky toho těsnění


Offline Daneczek

Tak hlavu vezu zitra natlakovat a uvidi se jak je na tom. ještě mi zbrousi ventily. šrouby na seřízení vůle ventilů jsem sehnal na internetu od Mitsubishi Sýkora Pardubice. Těsnění pod hlavu objednám až podle toho jak na tom bude hlava, jestli ji budou nějak moc zarovnávat nebo ne. ještě mě i napadlo vyzkoušet termostat jestli otvírá a taky funguje..No zatim jde vše bez nějakých problémů  ^_^ Máte někdo nějakej nápad co ještě případně preventivně zkontrolovat když už to mám rozebraný?  :D


Offline Daneczek

Dotaz ohledně těsnění pod hlavu  :D měl jsem tam těsnění s tlouštkou 1,45mm..hlavu mam zkřivenou takže jí budu nechávat srovnat a chci se zeptat jestli tam mam dát zase to 1,45mm a nebo tam už dat 1,50mm? asi už to 1,50mm že?  ^_^


Offline Drak

to je uplně jedno, 5 desetim mm je zanedbatelný rozdíl
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)



Offline Pepe

Dotaz ohledně těsnění pod hlavu  :D měl jsem tam těsnění s tlouštkou 1,45mm..hlavu mam zkřivenou takže jí budu nechávat srovnat a chci se zeptat jestli tam mam dát zase to 1,45mm a nebo tam už dat 1,50mm? asi už to 1,50mm že?  ^_^
0,05 - neboli pět setin nepozná ani šroub hlavy . Počkej o kolik sjede rovinu hlavy .   :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Daneczek

Tak jesště čekám než bude hlava hotová, byla prasklá tak to trvá dýl  :mad: a tak dělám udržbu a očistu všeho ostatního a dneseka jsem se dostal k turbu. jak má turbo regulaci ( na obrazku v kroužku) tak to je celý zatuhlý a vyteklo mi z toho trochu oleje, v tom by olej asi být moc nemel ne?  ^_^ celkove mam hadice od sani zapraseny uvnitř olejem, šlo mi to hodně od víka ventilu zpatky do sani(asi kvuli ty prasklý hlavě) tak je možný že by se ta regulace turba tim mohla takhle zaprasit?


Offline Pepe

Od víka ventilů ti nejde přetlak přes turbo . Hadici od turba do intercooleru a sání ti zaprasí netěsné turbo . Bude potřebovat repas - utěsnit .     How to Rebuild a Turbo - Part 1 of 2
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Daneczek

já to asi špatně vysvětlit  :D  jak je od víka ventilu to odvetravani zpatky do sani, jde to hned do hadice za vzduchovym filtrem, tak tam už to bylo celý takový od oleje taky, tak mě napadlo že když už by tam ten olej nějakej šel do turba takhle z toho sání tak jestli by to nemohlo bejt tím. ale díy za tip  -_-


Offline Daneczek

Tak hlava je doma... no moc se doma neohřála už je posazená v autě a šrouby hlavy lehce natočený. a chci se zeptat na kolik se mají utahovat a jak to je s těma úhlama dotahovvaní a tak? koukal jsem do manualu a nějak mi to moje hlava nepobrala  :D :D


Offline Drak

podle manualu
krok1 - utáhnout na 88 Nm podle pořadí na obrázku
krok2 - povolit v pořadí jak byly utaženy
krok3 - utáhnout 39Nm
krok4 - šroub otočit o 90°
krok5 - otočit opět 90°

když se nepodaří šroub utáhnout 2x po 90°, tak máš malou sílu a šroub není dotažený
když se šroub podaří utáhnou víc, než 2x 90°, tak šroub je natažený a musí se koupit nový
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)



michal95

  • Host
Takže : Stupeň 1 - Utáhnou na 90 Nm
           Stupeň 2 - Uvolnit 360°
           Stupeň 3 - Utáhnout 40 Nm
           Stupeň 4 - Utáhnout 90°
           Stupeň 5 - Utáhnout 90°
Všimni si kde jsou Nm a kde stupně ! Utahuj podle pořadí na fotce !


michal95

  • Host
Jéjda  :D Drak byl rychlejší ... já čerpal info z programu Bosch ESI tronic  -_-


Offline Daneczek


michal95

  • Host
Tak jsem viděl že pacient se zotavil ... už mu naskočil puls ?  :-D


Offline Daneczek

ještě se uplně nevyléčil  :D chybí už jenom dát hadice a intercooler,nalejt kapalinu, zapojit baterku a pak by měl pulz naskočit, zítra by jsem to měl dodělat  -_-


Offline Daneczek

tak pacient se nejspíš uzdravil  -_- zůstalo mu jenom pár následků. prosakuje nafta u trubičky, to snad nějak pořeším bez problému. A ještě budu muset seřídit ventilové vůle nejspíš, trochu rachtá a je línej. když sešlápnu lehce plyn tak jde jako dřív bez kuckaní a když plyn pustím tak se jen tak tak drží při životě a klepe z posledních sil... je možný že to je tím že nejsou pořádně seřízený ty vůle ventilů? a nebo se prostě potřebuje pořádně pomalu probrat z toho měsíc trvajícího umělýho spánku co měl ?  :D


Offline Daneczek

ještě fotka toho jak mu prosakuje ta nafta  :(


michal95

  • Host
To rachtání dělá to že je tam velká ventilová vůle a válce jsou naplňovány chudou zápalnou směsí a to ovlivňuje výkon motoru. Jinak seřizovací vůle pro tvůj motor : Sání - 0,35 mm - teplý
                                                                                      Výfuk - 0,45 mm - teplý
Měříme spárovou měrkou. Kompresní tlak 25-35 Bar. A s tou naftou máš to pořádně utáhlé ? Pač si mi nezdá že by tam ten holendr neseděl když tam byl už před tím .