GalantWeb

2.0TD 4D68 SOHC

Offline Jindřišák

Sakra, na těch fotkách vypadaj všechny ty TDčkovy motory, jako by vyjely z fabriky :D Škoda, že neprodává celý, bych možná do žraloka v naftě šel ](-:
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Jindřišák

Neměli by.. jsou to myslím jen obyčejný TDčka.. ale jak se v kelly v katalogu objevilo, že u žraloka už je TDi, tak jsem se chtěl vykašlat na vento a vzít micinu, je to ale jenom chyba..
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Daneczek

jednou jsem se pro zajímavost jenom ptal emailem v jedný firmě jestli to taky jde načipovat tenhle motor a prej to jde ale je to složitej proces takže leda u nich na hlavni pobočce v praze. ale už nevim která firma to byla.


Offline Drak

ABC :D  ta načipuje i šlapací tříkolku :D
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Daneczek

ABC :D  ta načipuje i šlapací tříkolku :D
třeba tříkolku  nějak líp zpřevodujou ať lítá  :D :D


Offline Daneczek

Tak dneska jsem mel radost a hned ji vystřídala nasranost  ](-: ](-: poštěloval jsem ten předvstřik takže auto docela dobře šlo, nechal jsem to ohřát, seřídil ještě jednou ventilový vůle když to bylo ohřátý, a pak už auto šlo jako dřív, šlo hezky, i hned za plynem, tak jsem to trochu projel a při návratu k baraku to začlo kuckat a nechtelo jet.. tak si rikam co to zase je... sundam ventylový víko a co nevidím...už ani nevim jakejma slovama to posat jak jsem nasranej tak sem dam fotku... :laugh: začínam ted ještě víc uvažovat že si seženu penize a koupim si galanta v benzinu...


Offline ondraseek

Tak dneska jsem mel radost a hned ji vystřídala nasranost  ](-: ](-: poštěloval jsem ten předvstřik takže auto docela dobře šlo, nechal jsem to ohřát, seřídil ještě jednou ventilový vůle když to bylo ohřátý, a pak už auto šlo jako dřív, šlo hezky, i hned za plynem, tak jsem to trochu projel a při návratu k baraku to začlo kuckat a nechtelo jet.. tak si rikam co to zase je... sundam ventylový víko a co nevidím...už ani nevim jakejma slovama to posat jak jsem nasranej tak sem dam fotku... :laugh: začínam ted ještě víc uvažovat že si seženu penize a koupim si galanta v benzinu...tak to fakt nasere tak v benzinu bys sehnal do tech 30t na bazosi jich je dost
Mitsubishi galant 2.0 16v 100kw +chip na 110kw sport.výfuk,sportovní filtr vložka pipercroos


Offline Daneczek

koukam na ně zrovna no  :D nejhorsi ze nemam praci ted tak by jsem musel zkusit nekoho v rodine jestli by mi pujcil na jiny, a tohle by jsem dal casem treba pak poradne dohromady


Offline ondraseek

koukam na ně zrovna no  :D nejhorsi ze nemam praci ted tak by jsem musel zkusit nekoho v rodine jestli by mi pujcil na jiny, a tohle by jsem dal casem treba pak poradne dohromady
 



no jedine tak nebo pockat no koupit dily a narvat je do tohohle  zalezi jak to mas v kupe po dalsi strance podvozek,brzdy a tak zda se to vyplati
Mitsubishi galant 2.0 16v 100kw +chip na 110kw sport.výfuk,sportovní filtr vložka pipercroos


Offline LivArt

Se stává. Prostě to vyměň, jestli to neudělalo někde nějakou paseku. Těchhle motorů musí na díly bejt hodně, když jim tak praskaly hlavy.


Offline ondraseek

Se stává. Prostě to vyměň, jestli to neudělalo někde nějakou paseku. Těchhle motorů musí na díly bejt hodně, když jim tak praskaly hlavy.
tak stane se vse me po koupi auta druhej den zaklepal motor po rozebrani nejspise praskl ojnicni cep takze sem shanel jinej motor a to mam 2.0 benal
Mitsubishi galant 2.0 16v 100kw +chip na 110kw sport.výfuk,sportovní filtr vložka pipercroos


Offline Daneczek

na díly jich je docela dost, ale zase taky by jsem potreboval udělat brzdy, ložiska, zadní lemy. taky mi trochu rachlalo spojkový ložisko, nevim ono když se to nasčíta všechno tak to je docela dost  :mad:


Offline Jindřišák

Měl jsi dobře seřízený ty ventilový vůle? To mě říkej, že to hned prasklo
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Daneczek

seřízený jsem je mel. to auto slo dobre jako driv, ještě jsem ho i projel... bylo nastartovany 10 minut v kuse a jeste jsem to projel, pak to prdlo... taky to nemuzu pochopit že to prdlo  :mad:


Offline Jindřišák

A co ventil? ten se zdá OK?
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Daneczek

A co ventil? ten se zdá OK?

Vypadá ok. je normálně rovnej nahoru jako ostatní, nevypadá že by byl ohnutej


Offline Jindřišák

Všiml jsem si, že jsi ty ventilový vůle seřizoval hned několikrát. Po ohřátí jsi je musel zvětšit a nebo zmenšit? Asi to prostě vyměň a doufej, ale pro jistotu bych zkouknul i ostatní vahadla. Mohlo to být jen únavou.. jen mi to příjde jako velká náhoda.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline miraD

Ahoj, dlouho jsem tu nebyl, jinak bych ti poradil. Prošel jsem si vším co ty, kromě toho ulomeného vahadla, ale to potkalo asi někoho předemnou, protože pár jich mělo jiné číslo.
Plastový hrníček, součást šroubu na vymez. ventil. vůlí origo Mitsu, myslím kolem 200Kč kus.
Tekoucí nafta- hliníkové těsnění pod přepadovou trubkou.
Turbo jsem měl taky v háji a tu baňku taky plnou oleje atd...

Vůle mám 0,35 sání a 0,45 výfuk, děláno na zahřátém motoru a nemám žádný problém... chytá na brnk, jede pěkně a na TD i celkem tiše.

Jo, ještě k tomu vahadlu- jak jsou nasazena na té ose, tak ta osa musí být uložena přesně v takových malých červících, sedělo ti to?

Mě jede po opravě celkem pěkně... dostalo nové rozvody, repas turba, repas vstřiků, zavařenou hlavu, těsnění, šrouby atd... akorát mám jeden problém...
Když jedu svižně, je vše O.K., ale dojedu nějakého loudala, kterého nemůžu předjet, jdu na brzdy, brzdím motorem, chvíli se za ním vleču a jak ho můžu předjet, auto nemá výkon..
jakoby netlačilo turbo... Stačí vymáčknout spojku, nechat padnout otáčky na volnoběh a pak zase jede jak raketa. Dělalo to i před opravou.
A teď čím to je... turbo je po repasu... nevím zda i ta baňka regulace turba, ale podtlak drží.
Pak mě napadlo, jestlii to nemůže dělat ta sestava el.mag. ventilů nebo co to je. do které vedou podtlakové hadice z turba, egr a škrtící klapy viz foto (to je jen ilustrační)... no a nebo to může být tou regulační baňkou na škrtící klapce???
Dělá to jen někdy, jinak auto jede hezky, ale už mě to sere...
Poraďte mi kuci  :'(
Baví mě dělat z vraků auta =D


Offline Trewor

Typoval bych to na to co jsi popisoval nějakej ventli nebo klapka....ale která?
Co některej z ventilů kolem turba?...že by to někde v otevřený poloze drhlo a při delší jízdě se tam ten ventyl šprajcnul, že ho podtlak/pružina nepřitáhne dokud nesjede na nižší otáčky a táhne to tedy víc. Ale tenhle motor vůbec neznám takže to jen střílim naslepo.

A co se předtim mluvilo o čipování...tak tohle snad nemá jednotku co by se dalana načipovat...tady se dá "přidat na čerpadle"..což je mechanická forma toho co dělá čipování u nafťáků...prostě to vstříkne víc nafty. Víc to pak hulí ale krouťák jde nahoru. No ekologie hadr až lítaj saze :P
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4