Ahoj, dlouho jsem tu nebyl, jinak bych ti poradil. Prošel jsem si vším co ty, kromě toho ulomeného vahadla, ale to potkalo asi někoho předemnou, protože pár jich mělo jiné číslo.
Plastový hrníček, součást šroubu na vymez. ventil. vůlí origo Mitsu, myslím kolem 200Kč kus.
Tekoucí nafta- hliníkové těsnění pod přepadovou trubkou.
Turbo jsem měl taky v háji a tu baňku taky plnou oleje atd...
Vůle mám 0,35 sání a 0,45 výfuk, děláno na zahřátém motoru a nemám žádný problém... chytá na brnk, jede pěkně a na TD i celkem tiše.
Jo, ještě k tomu vahadlu- jak jsou nasazena na té ose, tak ta osa musí být uložena přesně v takových malých červících, sedělo ti to?
Mě jede po opravě celkem pěkně... dostalo nové rozvody, repas turba, repas vstřiků, zavařenou hlavu, těsnění, šrouby atd... akorát mám jeden problém...
Když jedu svižně, je vše O.K., ale dojedu nějakého loudala, kterého nemůžu předjet, jdu na brzdy, brzdím motorem, chvíli se za ním vleču a jak ho můžu předjet, auto nemá výkon..
jakoby netlačilo turbo... Stačí vymáčknout spojku, nechat padnout otáčky na volnoběh a pak zase jede jak raketa. Dělalo to i před opravou.
A teď čím to je... turbo je po repasu... nevím zda i ta baňka regulace turba, ale podtlak drží.
Pak mě napadlo, jestlii to nemůže dělat ta sestava el.mag. ventilů nebo co to je. do které vedou podtlakové hadice z turba, egr a škrtící klapy viz foto (to je jen ilustrační)... no a nebo to může být tou regulační baňkou na škrtící klapce???
Dělá to jen někdy, jinak auto jede hezky, ale už mě to sere...
Poraďte mi kuci
