GalantWeb

2.0TD 4D68 SOHC

Offline Daneczek

Ahoj, dlouho jsem tu nebyl, jinak bych ti poradil. Prošel jsem si vším co ty, kromě toho ulomeného vahadla, ale to potkalo asi někoho předemnou, protože pár jich mělo jiné číslo.
Plastový hrníček, součást šroubu na vymez. ventil. vůlí origo Mitsu, myslím kolem 200Kč kus.
Tekoucí nafta- hliníkové těsnění pod přepadovou trubkou.
Turbo jsem měl taky v háji a tu baňku taky plnou oleje atd...


Vůle mám 0,35 sání a 0,45 výfuk, děláno na zahřátém motoru a nemám žádný problém... chytá na brnk, jede pěkně a na TD i celkem tiše.

Jo, ještě k tomu vahadlu- jak jsou nasazena na té ose, tak ta osa musí být uložena přesně v takových malých červících, sedělo ti to?

Mě jede po opravě celkem pěkně... dostalo nové rozvody, repas turba, repas vstřiků, zavařenou hlavu, těsnění, šrouby atd... akorát mám jeden problém...
Když jedu svižně, je vše O.K., ale dojedu nějakého loudala, kterého nemůžu předjet, jdu na brzdy, brzdím motorem, chvíli se za ním vleču a jak ho můžu předjet, auto nemá výkon..
jakoby netlačilo turbo... Stačí vymáčknout spojku, nechat padnout otáčky na volnoběh a pak zase jede jak raketa. Dělalo to i před opravou.
A teď čím to je... turbo je po repasu... nevím zda i ta baňka regulace turba, ale podtlak drží.
Pak mě napadlo, jestlii to nemůže dělat ta sestava el.mag. ventilů nebo co to je. do které vedou podtlakové hadice z turba, egr a škrtící klapy viz foto (to je jen ilustrační)... no a nebo to může být tou regulační baňkou na škrtící klapce???
Dělá to jen někdy, jinak auto jede hezky, ale už mě to sere...
Poraďte mi kuci  :'(

ahoj, no šrouby na seřízení tech ventilovych vůlí jsem sehnal origo 3kusy i s poštovným za 480kč, .. jinak to vahadlo, ta osa mi tam seděla dobře, ale asi to bylo nějakou blbou náhodou a ůnavou materiálu  :mad: Zítra se jdu zeptat do mitsubishi co by tak asi stálo nový.
Myslím si že by ti to mohla dělat ta regulce turba. jak jedeš svižně tak se ti turbo roztočí a pak se otevře ta klapka aby to turbo nepřefouklo, a tím že pak brzdíš motorem se asi ta klapka nepřivře zase, až pak jak sešlápneš spojku a padnou otáčky tak turbo už nefouká skoro nic tak se ta klapka zase zavře a všechny vyfukovy plyny ho zase vesele roztáčej... já by jsem hledal asi chybu možná v tý baňce u turba. jestli třeba není to vodítko od tý baňky k tý klapce špatně seřízený, nebo to může bejt nějaký zatuhlý. to je můj tip  -_- ty el.mag. ventily jsou na egr a škrtící klapku, tak v těch by jsem asi problém nehledal, spíš ta regulace turba  -_-


Offline miraD

to mě taky napadlo, ale chodit to chodilo pěkně... leda, že by to bylo špatně seštelované, jestli to na to může mít vliv nevím...
Jo a čeho jsem si všimnul, tak že to skoro nedělalo když byly teploty  pod -5°C.
Jednou jsem zkoušel tu hadičku k baňce odpojit nebo zaškrtit, teď už přesně nevím, ale motor se rozjel a kolem 3000ot./min jakoby vypl...
 Jo a jak jsi psal, že ti auto po opravě jelo nějak málo, tak mě to dělalo taky...
Bylo to divné, vůbec nešlo za plynem a vím, že jsem z toho byl celkem v pytli... pak jsem zaslepil EGR a do týdne se to nějak rozjezdilo do původního stavu.
Baví mě dělat z vraků auta =D


Offline Daneczek

Tak vahadýlka jsem sehnal na bazosi. jestli si pamatujete ten bilej galant s nárazníkama sport tak od toho :) 1ks za 200kč, myslím si že dobrá cena :) má jich dobrejch 6 tak si jich vezmu jistotu o pár kousku víc ať mám do zásoby, člověk nikdy neví  :D


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Daneczek

ty jo nevim hale, až mu pak později budu psat kolik jich teda chci, tak se ho zeptám co tam tak ještě má orientačně z toho auta  -_-


michal95

  • Host
Takže i já se přidám a budu tady řešit galanta 2.0 td 66kw. Při koupi - olej v chladící soustavě . Měl jsem podezdření na prasklou hlavu ale nechci jí dávat dolů protože si nejsem jistej. Napadá někoho něco jak by se tam mohl jinak dostat olej ? Dělali tam těsnění pod hlavou ... je možné že by něco přepojily jinak ?  :undecided:


Offline Drak

olej do vody se dostane bud těsněním nebo prasklou hlavou. Ještě je možnost i blokem motoru, ale ta je hodně nepravděpodobná.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


michal95

  • Host
jo jo... kdybych tak měl tlakovku to už bych věděl co mu je ...ale za pár hadiček a redukcí chtějí 4 tisíce  ](-:  jinak díky -_- 


Offline Daneczek

Ještě je možnost že nějakej inteligent dolejval olej tam kam neměl :D do chladiče ale to je taky asi nepravděpodobný :D  :D


Offline Jindřišák

Jestli to má chladič oleje chlazenej vodou, tak jak prohnije přepážka, dostane se olej do vody a naopak, ale spíš asi ta hlava nebo těsnění no.

EDIT: ještě sou myslím některý turba chlazený vodou, ale to asi není tenhle případ
« Poslední změna: 14.04.2013 - 21:57:13 od Jindřišák »
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Daneczek

Chladič oleje to ma vzduchem chlazenej, bude to buď hlava nebo těsnění, a já si vsadim na to těsnění :D


Offline miraD

Jestli to má chladič oleje chlazenej vodou, tak jak prohnije přepážka, dostane se olej do vody a naopak, ale spíš asi ta hlava nebo těsnění no.

EDIT: ještě sou myslím některý turba chlazený vodou, ale to asi není tenhle případ

Kamaráde, 2.0TD je supermoderní motor  :laugh:...
Turbíčko je chlazené vodou...
 Olejový chladič je chlazený vzduchem a je umístěn v př. nárazníku na pravé straně.
Baví mě dělat z vraků auta =D


Offline Daneczek


Offline Jindřišák

Tak to musí říct zkušenější co to měli rozebraný, jestli se to může míchat v turbu.. Ale aspon za zkouknutí vůlí to stojí, než se shodí hlava.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Pepe

Jojo moderní technika :) turbo chlazený vodou :)
A kde jako by se měla voda v turbu míchat s olejem ?   Místo intercooleru je okolí turbinky ztlačovaného vzduchu užíván jako chladič vzduchu . Ale dle mne to není kapalina ze stejného okruhu jako chlazení motoru . To by se ten air spíše ohříval než chladil .Jedině že by to byl též chladič motoru .   ](-: ](-: ](-:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

některý turba mají hřídel mazanou olejem a ještě chlazenou vodou z okruhu chlazení.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Daneczek

Turbo má přívod a odvod oleje. a pak přívod a odvod vody, voda je normálně z okruhu chlazení motoru. v turbu se nic nemíchá, a jak píše drak, normálně se hřídelka maže olejem a ještě je ochlazována vodou.


Offline Pepe

Jo , buďto je to chlazení turba nebo z jiného okruhu chladič vzduchu . Ale jako chladič málo účinný . :D
« Poslední změna: 15.04.2013 - 22:28:42 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

Myslel jsem to tak, že kdyby v tom turbu něco odešlo a ten olej co maže tu hřídelku by se dostal do tý vody.. čet jsem o tom na nějakým foru, nevím jak je to u galanta.. Se vzduchem to samozdřejmě nesouvisí...
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Daneczek

Tak mam galiho složenýho :) napred jsem pred nastartováním chtel jenom tak dvakrat trochu protočit motor starterem at se to rozhejbe když to stálo takovou dobu zase, a ono mi to naskočilo hned na první cvrknutí což mě překvapilo  -_- ventilové vůle mam seřízený za studena zatím jenom a zdá se mi že motor jde docela dobře, měl jsem to 5 minut nastartovaný a do otáček šel taky dobře :) sice nemá ještě úplně ideální zvuk, ale možná až se to trochu zajede tak se to zlepší, pak ještě možná udělám ty ventilový vůle za tepla. a ještě se potřebuju zeptat, asi po 3 minutach se mi rosvitila kontrolka motoru ale ten motor nekuckal, proste sel drzel otacky porad hezky, nemuze to byt nejaky zapomenutý rozpojeny konektor na nejaky cidlo nekde a nebo to je tím že není ještě dokonale seřízenej predvstrik na hodinkách nebo jak se ta masinka na to jmenuje?  :D