GalantWeb

Homoklb

Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
Tady je přesně ten který potřebuješ http://rsautodily.cz/detail/homokineticky-kloub-pred-l-p-nipparts/194224    Nipparts je dobrá značka a ten HERTH+BUSS JAKOPARTS je taky dobrej pač je to japonec a je tam cenovej rozdíl cca 450 kč  :D
toto čo si našiel by bolo super , ale nikde nevidím kolko má čo zubov  :undecided:
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji


Offline Pepe

Stačí poznámka pod čarou ? ABS- 43 zubů .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

musí mít 24 drážek na poloosu a 25 drážek do náboje. Poloosy k automatu mají právě jiný počet drážek. 43 zubů je jen na kroužek k ABS a tam počet +- 1 zub není podstatný

HERTH+BUSS JAKOPARTS - Ref: J2825131
(OEM CODES)- MITSUBISHI : MN156271 - MN156275 - MN156277
« Poslední změna: 02.11.2012 - 23:08:24 od Drak »
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
Takže po dlhom zháňaní a permanentných odpovediach "momentálne nedostupný" , cenovej kalkulácii MMC (klb s poloosou cca 480 €) :undecided:  ](-:  . Som to vzdal . Našiel firmu na repasovanie poloosí a kĺbov , poslal to a čakám  :D  na repasovaný diel mám 12 mes. záruku poloos bude repasnutá a vyvážená , klb nový, to celé má stáť cca 160 eur  :lipsread: neni o čom   -_- Dakujem za rady a pomoc všetkým. Prajem pekný večer  ^_^
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji


Offline bobe

takže keď to klepe (a riadne) pri plnom v pravo aj v ľavo, dopredu aj dozadu, tak je to homo...
tak fajn no.. ](-:


Offline Werewolf66

tak trosku oprasime tema. Dneska jsme vymenili jedno predni rameno. Tak jsme zahejbali i s homokinetakem a kdyz se s nim zahejba od a k prevodovce tak je v nem mala vule a jsou slyset rany, ale pri plnym rejdu v nem nelupe,ale kdyz prejed prez nerovnost tak jsou slyset rany. Byli jsme i na technicky na hejbaci stolici a nic jinyho tam vuli nema....je to trochu zmatecny popis ale jinat to nedokazu vysvetlit, napada vas neco?
« Poslední změna: 15.09.2015 - 18:12:40 od Werewolf66 »
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Pepe

Po mých zkušenostech - vůli v kulových čepech zjistíš jejich dmontáží na 1000% , jinak se jen dohaduješ . Když si prohlédneš homokloub vnitřní a vnější - vůle tam musí být už kvůli pohybu kol do zatáček , neboli prodloužení hřídele . Tam bych klepání nehledal , ale jen lupání v zatáčkách při pomalém otáčení kola . Takže hledej jiný kulový čep a též čepy tyček stbilizátoru . Ještě jedna možnost  a tu jsem dělal Padlovi- tyčky řízení , můžou mít vůli . Zvedni auto na předním prahu a zahýbej kolem do stran . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline zero_level

Taky ti to trast volantem pri urcity rychlosti. Alespon tak se to zacalo projevovat mne
Galant kombi 97 2.0i 4g63


Offline Werewolf66

Pepe: čepy kontrolovali na technický, nám s tím zacukali. Jeden čep byl nacatej a ten se vymenil. Tyčky stabilizátoru jsou taky v pořádku a čepy řízen taky. Fakt když vemu za poloosu,tak je slyset kovovej zvuk,kterej je slyset i v kabině a když vemu nějakou díru, tak se ty rány prenasej i do podlahy.
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Drak

Nejspíš to budeš muset na straně, kde to cvaká rozebrat a zkontrolovat kloub, Bud vypadnul nebo se zdeformoval pojistnej kroužek na konsi tisícihranu poloosy, a ta ted nedrží pevně v kloubu a cestuje sem a tam, Pak to cvakne, když narazí na náboj a pak opačně když tripod narazi u převodovky do unašeče kloubu. Pokud zde vůle nebude, tak pak už jen zkontrolovat homokloub. Ten je ale dost na těsno a kdyby povolilkroužek držící kuličky a tím obě části kloubu pohromadě, tak ti bude v rejdu cvakat o 106.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Drak

i když ten první případ poznáš i když lehneš pod auto bez rozebíraní. Jednou rukou držíš homokloub a druhuhou tahaš za poloosu. Jestli se navzájem pohybují, tak je po pojistném kroužku. Vnější kloub a poloosa by neměli mít žádnou vůli
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Werewolf66

Jasný, a tě pojistnej kroužek je z čeho? Nebo kde se dá koupit?

Kazdopadne,dekuji za rady :)
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Drak

to je kus ohnutého drátu :) Stačí v autodílech koupit kroužek se stejným průměrem drátu a stejným průěrem nebo třeba i menším celeho kroužku. Je to díl do 5 koruny

https://www.google.com/search?q=pojistn%C3%BD+krou%C5%BEek+poloosy&espv=2&biw=1358&bih=712&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMI78zZgOn7xwIVR4UsCh221wWA
« Poslední změna: 16.09.2015 - 17:05:16 od Drak »
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Werewolf66

Ježíš to je tady, to se musí sundat vnější kloub?
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Drak

jestli tam budeš mít vůli, tak musíš sundat kloub a zase zpět narazit.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Werewolf66

Dekuju moc z poznatky poznatky rady :)
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!