No právě, že jsem to vyblikával při kontrolce v poruše/stále svítí/.teď jsem jí přes navigaci zase vynuloval.
Hele, dá se s tou kancl. svorkou i jezdit nebo ji musím vyndat?
Takže teda mám v poruše i ABS, když to vybliká 52?
Na nissan foru popisujou vyblikání chyby ABS a mají startovací kod12, který jen ukazuje ,že jsi spustil dig.abs. Není možný, že my máme taky takový kod a to právě 52?
.......Blikací kód je dvoumístný - dlouhé bliknutí žárovky značí desítkovou řadu,krátké pak jednotkovou - například jedno dlouhé a dvě krátká bliknutí žárovky značí kód 12,tj.startovací sekvenci samodiagnostického módu.Tato sekvence se objeví vždy a označuje zahájení výpisu chyb - pokud je systém ABS v pořádku a bez vad,je tato sekvence jediným,co se po spuštění samodiagnózy objeví.
Nebo, jak píšou u hondy vymazání chyby ABS, to taky máme jinak?...........vypnes zapalovani, zmacknes pedal , das zapalovani na 2.polohu , abs prestane svitit za cca 2s, potom co zhasnesuvolnis ten pedal brzdy , pak by se melo po cca 4s rozsvitit zase ABSo - jakmile se zase rozsviti tak zase zmacknes pedal a ono kvuli tomu zase zhasne..ty ho pak uvolnis a pak uz to jen zablika jako potvrzeni,ze to je odmazane.
Teď jsem to zase zkoušel, návod na hondu nefunguje a opět se mi rozsvítila kontrolka motoru a po spojení 1a4 bliká zase abs, jako na mém videu a kontrolka motoru prostě jenom svítí.
tak asi tohle bude můj případ.
http://www.galantweb.com/index.php/topic,3079.msg36829.html#msg36829¨.....je ňáká extra pojistka na vyhřívání lambd?