GalantWeb

Nejde ABS

Offline Sir Dag

na tom videu svíti trvale motor a abs vyblikává....U mě trvale svítí ABS a motor dělá: blik blik blik blik - donekonečna
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Já si nejsem jistej,že jsem propojil 1+4 od té správné strany konektoru.


Offline Sir Dag

tu je to nakreslené, takže já jsem si udělal na papír náčrt. Tudíž vím, že jsem propojil správně.
http://www.galantweb.com/index.php?action=articles;sa=view;article=38
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

Drakůůůůůůůůůůůůů , platí stejné propojení 1-4 i pro diag. ABS ? :undecided:
Díval jsem se na propojení ABS jednotky a diagkonektoru- nevím co udělá propojení 4+7 ke spuštění ABS ECU. Přes kabel Openport  to svítilo stejně pořád  a k jednotce se pc nepřipojil .
« Poslední změna: 13.01.2016 - 18:22:54 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

ano, tímto propojením 1 a 4 se všechny jednotky v autě dostanou do stavu, aby začaly komunikovat a posílat data, tím zároveň začnou kontrolky systémů blikat a nebo zobrazovat chybové kódy (motor, ABS, TCL pokud je.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

Co se mohlo stát , že ABS ECU nekomunikuje ? Holt, asi budeme muset vyměnit komplet ABS u Daga.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

Bud uplně umřelo ABS a nebo bych to ještě projel třeba evoscanem jestli se spojí
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

No právě, přes evoscan je mrtvo . S motorem není problém se spojit , ale ABS nic . Zůstává výměna .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

pak ještě kontrola svazku a hlavně konektorů pod radiem, kde jsou různé propoje
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

Takže Dagu - palubka ven a makat. ](-: ](-: ](-: ^_^
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

palubka byla venku třikrát...Draku, v oblasti rádia říkáš konektory. Myslíš na nějaké jednotce?
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Drak

jsou tam propojovací bloky konektorů v takovém plastovém rámečku. Jako jen konektory proti sobě.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Sir Dag

Juknu na to a uvidíme. Ovšem nějaké konektory jsem rozpínal a zase zapínal do sebe když šla palubka ven. Jednalo se o konektory které vedou na palubku. Což předpokládám, že ty s tím moc nesouvisí.
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Werewolf66

oni se muzou utahat piny v konektorech, je to tam spojeny od roku 98, a pak kdyz je rozpojis/spojis tak nemusej mit dobrej kontakt. Taky se do toho mohla dat vlhkost, nemyslim ze by to bylo uplne schnili...ale muze se na pinech udelat takovej povlak a pak to prestane vodit. A nebo proste jen chcipla jednotka, nekde se nafouknul kondik a prestane to fungovat.
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Drak

tady máš schéma včetně propojovacích kostek J/C 49 a J/C 66. Připadně by stačilo uzemnit pin 14 v konektoru u ABS pumpy
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Sir Dag

podle schéma je pin 14 v konektoru abs zem. ovšem vede tam i druhý vodič a ten už jde přes konektorové spoje. Každopádně mám zkusit uzemnit pin 14 a uvidíme co se stane?
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

Když by to byla zem , nemůže končit na diag konektoru na pinu 1.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

když uzemníš pin 14 v ABS, tak je to jako bys spojil 1 a 4 v OBD zásuvce. Ted je ještě jedna věc, a to jestli nemáš v brzdových světlech někde LED žárovku :) Ta uděla v jednotce ABS slušnou paseku
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Sir Dag

takže když uzemním 14 pin a jednotka se ozve tak víme, že je chyba v groundu po cestě pod palubkou. Ok rozumím.
Když jsem autí kupoval tak na budíkách byla naférovku kobercovka, když jsem jí odloupl tak jsem viděl svítit kontrolku ABS. Třetí brzdové světlo je z normálních žároviček, časem jsem ho odpojil. Mám ho totiž v křídle. Žárovky ve sloupkách jsem neštudoval...

Draku, ještě technická. Mám tu druhou jednotku abs. Myslíš si, že je dobrý nápad vysunout konektor z jednotky která je na autě a lípnout ho do druhé "testovací" aniž by byla upevněna k vozidlu. Nechci zase aby na ní umřelo čerpadýlko kapaliny nebo co to tam je. Pak propojit piny 1-4 a zjistit zda nastala změna..?
« Poslední změna: 14.01.2016 - 12:59:14 od Sir Dag »
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Drak

můžeš ji takto otestovat. Normalně jsou stejně mezi ABS a držákem gumové silenbloky.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)