takže když uzemním 14 pin a jednotka se ozve tak víme, že je chyba v groundu po cestě pod palubkou. Ok rozumím.
Když jsem autí kupoval tak na budíkách byla naférovku kobercovka, když jsem jí odloupl tak jsem viděl svítit kontrolku ABS. Třetí brzdové světlo je z normálních žároviček, časem jsem ho odpojil. Mám ho totiž v křídle. Žárovky ve sloupkách jsem neštudoval...
Draku, ještě technická. Mám tu druhou jednotku abs. Myslíš si, že je dobrý nápad vysunout konektor z jednotky která je na autě a lípnout ho do druhé "testovací" aniž by byla upevněna k vozidlu. Nechci zase aby na ní umřelo čerpadýlko kapaliny nebo co to tam je. Pak propojit piny 1-4 a zjistit zda nastala změna..?
« Poslední změna: 14.01.2016 - 12:59:14 od Sir Dag »
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue