GalantWeb

6A13 - co s ním

Offline Pepe

tashi píše o problémec s motorem :

takže budem to písať v poradí v akom som približne jednotlivé diely menil. Sviečky a káble - nové, kontrola rozvodov, zablentovanie EGR, lambda pred katalizátorom - nová, lambda za katalyzátorom - nová ale potom sme vrátili pôvodnú, škrtiaca klapka a váha vzduchu, riadiaca jednotka, ďalšia škrtiaca klapka, dašia riadiaca jednotka, hlava a palec rozdeľovača - nové, senzor polohy kľuky pri rozvodoch, telo rozdeľovača z iného auta v kombinácii s novou hlavou a palcom, čidlo teploty, relé na vývodoch obtokov klapky, alternátor, dal som aj iné hlavy a komplet nové tesnenia, palivový filter, palivové čerpadlá použité aj nové. Nemenil som hádam už len kabeláž.

Tu je také krátke video ako sa to dusí po pridaní plynu a až potom sa to nejako rozbehne. Na videu to nie je až tak zlé ale v skutočnosti to je ešte horšie.
 http://youtu.be/HojKVcii_Kg
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

 Lambdasonda - výrobce jen DENSO , napadá mě - sensor polohy klapky  TPS - jak je funkční . Jo kamoš ho může diag. MUTIII změřit .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline trucker

  • Hero Member
  • *****
  • japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....
    • mogulracingteam.ic.cz
no mě to dělalo na 4g63 něco podobného akorát že když sem přidržel plyn tak auto zdechlo, musel sem po plynu brnkat abych to dostal do otáček...pak se motor uklidnil a stejně chcípl.....nakonec to bylo takovou kostkou co je hned u řídící jednotky, ta prý dává dostatečné napětí jednotce a taky snad i palivovému čerpadlu.......
IRSKO - toť nyní domov můj :D
japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....


Offline Drak

TPS je součástí klapky a jak čtu, tak je zkoušeli dohromady 3 a bez uspěchu. Tohle bude chtít datalog všech čidel a selenoiůd. jinak se nevím, protože vyměnil už celej motor. Leda že by byl někde zlomenej a nebo vyhřátej svazek. Nebo na zkoušku natahnout napajení k benz. čerpadlu přímo od baterky.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline BlackJack

Nechci dělat chytráka, ale podle mě může být chyba ve vstřikování paliva. Hádal bych na nedostatečný tlak nebo i třeba špatný rozptyl benzínu ze vstřikovače. Jako další mě napadá zapálení směsy ve špatnou dobu (ale asi už řešeno, bez výsledku).

Podobný zdechy umí dělat třeba motorka, když ji nastartuju za studena. Tady je to ale dáno tepelnou hodnotou zapalovací svíčky, protože motor se točí až do 15.000ot. Než se motor ohřeje, při prudkém plynu se motor zapotácí, pak teprve chytne dech.

Jelikož nelze soudit z videa a textu, může být chyba třeba i v průchodnosti výfuku (ale tohlu variantu bych moc nepřisuzoval).

Všechno to bude spíše o pořádné kontrole jednotlivých zapojení a komponentů. Můžeš se v tom například hrabat celé týdny, než zjistíš, že máš špatně zapojené pořadí zapalování nebo jinou prkotinu. Pokud vyloučíš chybu v zapojení a nepořádnost, pak se teprve jedná o závadu. Těžko říct nebo poradit ...
Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63


Offline tashi

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 34
Drak: benzínové čerpadlo som už takto skúšal, napojil som to aj cez inú hadičku a nič.

BlackJack: boli vymenené aj komplet vstrekovacie rampy aj s pretlakovým ventilm a nepomohlo. Skúšal som to aj s odpojeným výfukom a vyhodilo len poruchu od Lambdy.

Tento problém vznikol len tak z ničoho nič, a postupne sa to zhoršovalo. Tieto zásahy sa robili až keď už nebola iná možnosť.
Nastáva situácia že stlačím plný plyn a len ho dusí, kašle a kým plyn nepustím tak sa ani neukľudní. Robí to do 3000 otáčok, nad 3000 ide ako raketa.
Momentálne je u jedného známeho v garáži ktorý robí v Mitsubishi a má k dispozícii originálnu diagnostiku a zatiaľ na nič neprišiel a to kontroloval už naozaj všetko.


Mitsubishi Galant 2,5 V6 24V r.v. 1997


Offline Pepe

Ten chcíplej motor mi připomíná chvíli kdy mi odešla cívka rozdělovače . Ale podle rad bych se podíval na ty relé . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

Presně to samý napadlo i mě pepe. Ke mě se dostala 4G63 co dělala něco takřka podobnýho. Byli teda přeskočený rozvody, ale po otočení rozdělovačem to jelo na 80-90% i na ty poskočený rozvody. Když už nic, tak na ten rozdělovač bych mrknul. Ten tuším zdiagnostikovat nijak nejde.
EDIT: sem si nevšim, že ten rozdělovač asi taky měnili
« Poslední změna: 25.02.2013 - 21:57:47 od Jindřišák »
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline tashi

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 34
No len kde zohnať niekoho v Bratislave kto by požičal na vyskúšanie dobrý rozdeľovač. Nový sa mi kupovať nechce, kým som si nie istý že to pomôže.
Mitsubishi Galant 2,5 V6 24V r.v. 1997


Offline Pepe

No jeden by byl někde v Praze - možná že se neprodal - a je za 1000,- kč-
http://www.sbazar.cz/Autoservis24/detail/332201-rozdelovac-na-mitsubishi-galant-25-v6-prodam
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline tashi

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 34
tak som si konečne našiel pár dní čas a venoval sa Galantu, urobil som rôzne merania a pokusy a nakoniec som dal iný rozdeľovač už tretí v poradí a zázrak mišák funguje ako hodinky.
Mitsubishi Galant 2,5 V6 24V r.v. 1997


Offline Pepe

Trvalo to dlho ale --- gratulácia . Užívaj dobrého povozu . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001



Offline Majk MG

nechci zakládat nové vlákno tak to tu oživím.
prosím dneska jsem byl na STK a na emisích mi řekli že to má vysoké hodnoty a že do motoru jde zbytečně moc vzduchu. že mám nějákou hodnotu přes limit. nevím jakou ale uhlovodíky určitě ne. asi obsah CO2 či co. motor se zdá být klidný, trochu se klepe ale to je asi v pořádku ne ? tak se ptám jestli by pomohla vyčistit klapka nebo jestli se  stím už někdo někdy setkal na emisích ...výfuk je těsný. díky za rady


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Jeď pro zkoušku jinam.Kamaráda u nás na Jarově vyhodili z emisí,....prý špatná lambda,jel teda jinam/ke známýmu/,tam byla,ale doopravdy lambda zcela v pořádku a emise taky. :-D


Offline Pepe

Zkusit jinou zkušebnu emisí nebo diagnostiku Mitsubishi . S tímhle motorem snad ani potíže nemůžou být , když tam jde více vzduchu . Že by si ECU neuměla poradit ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Majk MG

chtěl to napíchnout na OBD tak jsem mu řekl že stejnak nepochodí ...no blbec mi nevěřil tak se opravdu sám přesvědčil že se do ECU nedostane....tak mu říkám že to jedině přes MUT nebo ELM 327. taky si myslím že s tímhle motorem se stát nic nemůže ...soused už na něm má nalítáno pes 350 tisíc a neměl problém s motorem či elektronikou :)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Jindřišák

By mě zajímalo, jestli by náhodou nechodila diag. od Delphi. Koupil jsem, nevěřil jsem, ale zatím jsem se připojil na kde co.. ale zatím to byli jen evropsky vozy.. ale mam tam tuším v nabídce i galanta.. tak by ho přece nedávali do softu pokud by nejela..
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Asi záleží na roku,chtělo by to testnout.