GalantWeb

6A13 - co s ním

Offline Jindřišák

no stála asi 60k.. tak by mohla, její čínská kopie se prodává kolem 2k.. kdyby bylo na čem zkusit, tak zkusim :D
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Jindřišák

Je to dost.. ale už se brzo zaplatí.. mame autodopravu, dřív jsme měli všechny auta od jedny značky, tak jsme měli jednu origo diag., ale ted už mame každy auto jiny a ještě dojížděj známí co chcou něco napíchnout, tak se to vyplatilo.. umí chyby, aktivní členy, programování a spojila se zatím se všema jednotkama v autě.. jen u chyb to u některejch jednotek (např airbagy, immo) napíše jen číslo a nezná chybu, pak pomůže google :) proto by mě zajímalo, jak by zkousla galanta. Kdyby chtěl někdo z okolí OL vyzkoušet, tak se bránit nebudu.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Jindřišák

Tak jsem koukal do nabídky delphiny co podporuje a co ne.
U ročníku galant 1988-1996 mi to nabízí pouze manuální diagnostiku, kterou asi každej zná, ala vyblikání chyby. Přikládám návod.. je to v češtině, třeba se to bude hodit..

A teď další ročníky, vypíšu jaké jednotky mi to nabízí diagnostikovat..
1999 - motor 4G64, immobilizér
2000 - motor 4G64, immobilizér, převodovka AT
2001 - benzín všechny motory, immobilizér, převodovka AT
2002 - benzín všechny motory
2003 - benzín všechny motory
2004 - benzín i nafta všechny motory
2005 - benzín i nafta všechny motory
2006 - benzín i nafta všechny motory

U všech jednotek to nabízí čtení a výmaz chyb. kodů a live data. U všech motorů jsou pak live data a aktivace akčních členů. Víc bohužel nic..

Kdyby se to teda někomu hodilo, můžeme vyzkoušet, tak Olomouc, popřípadě po domluvě Brno..
« Poslední změna: 11.11.2014 - 16:18:14 od Jindřišák »
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Pepe

Delší dobu řešíme Fildovo auto . Motor nastartuje a běží klidně . Po přidání plynu si zakašle a jde do otáček až po 3500 kde se jakoby zadrhuje a pomalu chcípá . Po uvolnění pedálu plynu se vrátí do normálu . To vše bez zátěže . Při zátěži se podle slov Fildy dusí dříve . Je to vůz po Truckerovi a problémů jsme řešili víc . Zarezlá nádrž, ucpaný palfiltr , silně přicpané vstřiky . Než se vyměnila nádrž , vyměnili jsme vstřiky za mé - funkčnost na ASNU 70% -, vyměnil též sítkona čerpadle a palfiltr .  Filda nějaké ty kilometry ujel a pak jsme vyměnili nádrž - ale už sme neměnili palfiltr ani nečistili vstřiky . Tak babo raď , co s tím dělat . -----------Když zrekapituluju to , co jsem napsal , vyměnit palfiltr , vyndat vstřiky a vyčistit  (palpumpu jsme vyměnili ) A snad se zadaří .  Dnes jsme měli afto na nájezdech a zkoušeli účinnost katu - výměnou za prázdnou plechovku v potrubí . Juknul jsem na převodovku a nejraději nakopal předešlého majitele . Jedna prachovka na vnitřním kloubu spadlá (levá- krátká) a na pravém vnitřním nic , jen z kloubu leze rez . ](-: ](-: ](-: ](-:  Tak za takhle zdevastovaný vůz by měl majitel připlatit tomu , kdo si ho vezme . :mad: :mad: :mad:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

Kouknul bych na rozvody, případně na rozdělovač.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline grafik

co váha vzduchu ? zkusil bych jí odpojit jak se auto bude chovat, nebo lambda


Offline Pepe

Kouknul bych na rozvody, případně na rozdělovač.
Rozvody nevim , ale rozdělovač to není , pod druhým se to chová stejně .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

co váha vzduchu ? zkusil bych jí odpojit jak se auto bude chovat, nebo lambda
Nic z toho, check engine nehlásí chybu a po odpojení váhy se motor rozhodí . 
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Filda223

ok tak ja vam udelam malej "recap" :-) ... auto se koupilo a jezdilo, akorat obcas za jizdi hebnul (viz par mesicu stare video, byly vyhnile kabeli k rozdelovaci, opraveno v usti nad labem) ja stihl provest par zakladnich udrzbovejch veci, vymena oleje a olej filtru, vzduch filtru, a rozvody jsem taky delal sam uznavam byly poprve takze je mozny ze jsem je pokonil nicmene po rozvodech auto jezdili furt v normalu cca 200 km po techto opravach, pak uplne jak kdyz prasknes naprosto z niceho nic kdyz sem se rozjizdel na krizovatce motor proste nesel do otacek, v nizkech byl uplne pridusenej a k 3000 sem se musel bolestive proslapavat ... a od te doby to resime s Pepem (ten prubeh se nam akorat tedka obratil ... pro zmenu nejde ve vysokejch)  ](-: na volnobeh se jakz takz prkouse vysoko ale pri zarazeny rychlosti je strop 3-3,5k otacek, ale postupne se to lepsi, po dnesni vymene palivove pumy a regulatoru tlaku baliva se uz dostanu skoro ke 4 tisicum  :-D no a o tech polosach katyku atp je asi zbytcne se tedka bavit :-)
I´m way to exhausted.


Offline Jindřišák

Z toho co píšeš bych o to víc nejdříve zkouknul ty rozvody.. takový závady z minuty na minutu nebejvaj jen tak.. asi ta palivová soustava nebyla a možná ještě není ok, ale že by tak zničeho nic? S tím, že ste vyměnili tolik věcí by to muselo být aspon chvíli výrazně lepší.. rozvody můžou poskočit raz dva, od toho bych se odpíchl a navíc to nic nestojí -_-
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Filda223

no rozvody vypadaji ze sedi, moc netusim co tam overit,strzeny to neni a ani to nevypada poskocene  ](-:
I´m way to exhausted.


Offline Jindřišák

No tak jestli sedí na ryskách, tak je to ok. Koukali jste na svíčky? Nejsou třeba černý, jestli byla přicpaná pal. soustava? Nebo maj správnej odtrh?
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Filda223

no svicky vypadali takto, a co se tyce odtrhu ten nevim jak se pozna, ale davali se origo NGK pfr6g-115555 takze si myslim ze tam by vse mnelo sedet. tohle jsou veci kde se striktne snazim drzet manualu
I´m way to exhausted.


Offline Jindřišák

Jestli jsi dával nový, tak ok. Na ty svíčky jste asi koukali až když to haprovalo že? Kdyby to na V6 nebylo tak složity, tak ti řeknu, at je vytáhneš ještě jednou. Na svíčce by mělo bejt poznat, zda je problém se směsí... Napadlo mě, jestli se tam něco nepropálilo, když to jezdilo možná na chudou směs.. ale to by zase byli ty problémy větší a spíš nepravidelnej chod.. Co přesně ti opravovali v tom ustí? Jen ti vyměnili kable ke svícím? Diagnostika předpokládám nic neukazuje. Asi bych teda zkontroloval ještě zapalování. Zřejmě to bude něco, co má vliv na všechny válce, jinak by to chodilo nepravidelně.. Pak jedině rozdělat palivovej systém a znovu pročistit..
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline trucker

  • Hero Member
  • *****
  • japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....
    • mogulracingteam.ic.cz
Delší dobu řešíme Fildovo auto . Motor nastartuje a běží klidně . Po přidání plynu si zakašle a jde do otáček až po 3500 kde se jakoby zadrhuje a pomalu chcípá . Po uvolnění pedálu plynu se vrátí do normálu . To vše bez zátěže . Při zátěži se podle slov Fildy dusí dříve . Je to vůz po Truckerovi a problémů jsme řešili víc . Zarezlá nádrž, ucpaný palfiltr , silně přicpané vstřiky . Než se vyměnila nádrž , vyměnili jsme vstřiky za mé - funkčnost na ASNU 70% -, vyměnil též sítkona čerpadle a palfiltr .  Filda nějaké ty kilometry ujel a pak jsme vyměnili nádrž - ale už sme neměnili palfiltr ani nečistili vstřiky . Tak babo raď , co s tím dělat . -----------Když zrekapituluju to , co jsem napsal , vyměnit palfiltr , vyndat vstřiky a vyčistit  (palpumpu jsme vyměnili ) A snad se zadaří .  Dnes jsme měli afto na nájezdech a zkoušeli účinnost katu - výměnou za prázdnou plechovku v potrubí . Juknul jsem na převodovku a nejraději nakopal předešlého majitele . Jedna prachovka na vnitřním kloubu spadlá (levá- krátká) a na pravém vnitřním nic , jen z kloubu leze rez . ](-: ](-: ](-: ](-:  Tak za takhle zdevastovaný vůz by měl majitel připlatit tomu , kdo si ho vezme . :mad: :mad: :mad:

noo Pepe...hlavně mě moc prosím z toho neobviňuj  :angel: když jsem ho měl prvně (a bohužel krátce z fin důvodů :( ) tak bylo ok...pak bylo přes rok pryč a pak jsem si ho koupil zpátky už s problémama a měl jsem ho cca 10 dní protože jsem to prostě nebyl schopný stihnout spravit po dobu dovolené (a aj tak mě to štrachání kolem něj vyšlo skoro na 5000kč :(...zbytečně :( :( ) a jak čtu tento příběh galanta tak by se mi to aj tak nepodařilo....prodal jsem to týpkovi z brna či kde že tomu rozumí atd (a vrcholem všeho bylo že mi během těch 10 dní odešla spojka :( :( ) no prostě....tak nějak to auto se někde zrujnovalo od roku 2013....

a vrcholem bylo že kloub na poloose praskl neboť ho nějaký dobrák svařil ale vůbec ne kvalitně....mě ho pak taky svařily ale ,,trojitě" a nějakou extra spešl fungl novou a drahou mašinou.(jo a gumy na polosách byly všude ;) )...a za ty prachy co jsem slyšel že to filda koupil by jste pořádně měly nakopat toho od koho to auto vzal .....
IRSKO - toť nyní domov můj :D
japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....


Offline Filda223

jo ale tak tim se neda stresovat, vem si kolik za ne chteji jini magori, tenhle aspon ze zacatku vypadal docela pekne, a vemu li v potaz kolik pece jeste dostane tak se z nej stane opet jeden z tech lepsich kousku, pokud teda novej filtr s kontrolou vstriku pomuze, jinac uz taky moc nevim, a jeste teda vyndam a skouknu svicky aspon na predni rade valcu kdyz uz nic, poloosa se obednala nova a katyk bude taky novej rama predni jsou doma tlumice jse tvari v pohode a bzrdy taky slapou, tak zjistit co se mu nelibi po te motrove strance a pak se mozna pustit do kasle, v tuhle chvili je v aute uz cca 80 s nakupkouno, ale tak mit garaz a vedet jak na to tak tyhle auta davam do kupy porad pac si proste nezaslouzej vymrit jako posrana 120 !!!!
I´m way to exhausted.


Offline trucker

  • Hero Member
  • *****
  • japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....
    • mogulracingteam.ic.cz
tak to souhlasím....ale zase víš co...ono to pro mě byla trochu rána když jsem skoro všechny své peníze na dovolenou dal za auto jakožto dárek pro mamku že bude mít s čím jezdit atd a ono to dopadne takhle  :'( :'(
IRSKO - toť nyní domov můj :D
japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....


Offline Pepe

Já jsem v pohodě , jen lituji Fildu co všechno kolem toho vozu dělá aby mu to jelo pořádně . Kluci a holky , ten motor - jak jsem popsal se dusí z nedostatku paliva , protože -vyměnili jsme všo co mám v garáži , včetně zkoušky rozdělovače , jiné víčko bylo dáno , bo nebyl tam uhlík atd .... pomalu posouvá hranici výkonu a otáček - z 2500 a kuckání na 4500 a kuckání . Přidáš plyn a skoro chcípne , jak má luft a nemá benzin .  Truckere , já nadával na předešlého majitele a nemyslel jsem konkrétně tebe , protože nevim kdo to Filipovi prodal . :mellow:

Dodatek - Fildo , svíce nech jak jsou těma to není , máš na ně najeto kolik - 200 km ?
S tím filtrem a vstřikama se domluvíme .
« Poslední změna: 19.11.2014 - 21:38:44 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline trucker

  • Hero Member
  • *****
  • japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....
    • mogulracingteam.ic.cz
nemůže být někde dojebaný blbý drátek co třeba špatně dává napětí třeba k čerpadlu??

PS: jsem rád že to ,,nehážete" na mě :) ...při prodeji jsem se vždy snažil dát co nejvíc informací o autu (i za cenu že jsem párkrát na to doplatil....)
IRSKO - toť nyní domov můj :D
japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....