Přesný návod nemám a samotnou převodovku jsem nikdy z galanta netahal, ale v podstatě je dobré umístit si auto na nějaké stojny aby předek trčel nahoru. Odpojíš baterii. Musíš povolit homo klouby, pak vyrazit vhodné čepy a vytáhnout poloosy. Dál odpojíš hydrauliku spojky, táhla řazení, startér a veškerou elektriku nebo náhon tachometru. Pak si podepřeš motor, nebo ho nadlehčíš tím zvedákem, ale zvedák může zavazet. Pak můžeš odšroubavat silenblok, někdy se hodí odšroubovat i držák silenbloku na převodovce, ale nešroubuj zbytečně na převodovce něco, co nevíš od čeho je. Když se ujistíš, že máš dost místa, abys vysunul hřídel převodovky ze spojky, musíš jít kolmo, tak povolíš spojení motor převodovka, někdy bývá ještě kryt setrvačníku. Převodovku si můžeš na něco zavěsit a nadlehčit si ji. U osobáků to ale nedělám, bývá lehká, i když u galanta bych to zvážil, přecejen je tam převodovka trošku větší. Je to obecnej návod, někdy je potřeba toho demontovat víc, ale pokud je to rozborka, můžeš i řezat, pokud seš si jistej, že to nebudeš potřebovat, ale při montáži tě to stejně čeká..