GalantWeb

rele

Offline Ricardo

Koupim obe rele ze středoveho panelu.Je to na jednotku motoru a benzinovou pumpu.Mam galant 2.5 1994 .Diky


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
mitsu relé je krám,z nějakého důvodu se kazí. Pokud ti můžu poradit,dej tam jiné relé. Pokud bys chtěl,můžu ti prodat rele z 200Sx,které se nekazí a nepokazí ,má stejné piny,takže do patice relé zastrčíš nastrčíš konektory z mitsu a pak zacvakneš relé.. Schema zapojeni je vyraženo na tom 200sx rele přímo na obalu. Já to opravoval taky tak.


Offline Ricardo

ok tal to beru a zakolik ho prodas?


Offline Drak

ty relé jsou u modelu 93-96 uplně jiné, než jsi měl ty.

vypada jako na obrázku a když ho chceš nahradit jiným, musí se předělat konektor ve svazku a rozdělit ho na dvě relé

Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Ricardo

jj to je presne ono a jakym jinym se da nahradit?


Offline Drak

přímá náhrada není, ale dají se nahradit dvěma jakýmikoliv jinými relé se spínacím kontaktem 30A. Potom bude potřeba konektor relé rozebrat a jednotlivé piny zapojit podle schématu a dodat jednu diodu u cívky pro napájení jednotky.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Ricardo

Ty jo to je na mě moc složité,radši byh sehnal originál :mellow:


Offline Drak

asi bych si ještě předem proměřil proč to rele po čese cvakne. Jestli není chyba v jeho napajení a nebo v ovládání civek jednotkou
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Ricardo

to ale fakt nevim jak to promeřit a kde to napajeni najít,včem muže byt chyba?


Offline Drak

podle toho schematu, který máš v jiným tématu měříš napětí v konektoru relé. Jestli jsi to nikdy neměřil, tak to svěř někomu, kdo aspon trochu rozumí elektrice :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Ricardo

to jsem ještě nedělal,ale ze to cvaka jen někdy ,může byt měkde skrat?jak se mi dotkla baterka kasle?


Offline Drak

spíš než skrat se mohla prorazit nějaká ochraná dioda a nebo jiná elektrosoučastka citlivá na změnu polarity.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Ricardo

no jo ale jak ji najit,je mozne ze by to dělali ty pojistky v motoru?protože když to vše vyndám tak se nic nezmění a motor na volnoběh slape,fakt to dělá jen kdyz jedu


Offline Drak

nejspiš to je citlivé na otřesy a jiné vibrace. Pojistkami v motoru to nebude. Tam je jen jedna pojistka, která má co dělat s motorem.  Ještě je možnost přemostit relé palivové pumpy připojením konektoru přímo na + pól baterky. Konektor najdeš zaizolovaný ve svazku poblíž motorku stěraču a vede do něj černý kabel s modrým pruhem. Pro jistotu že je to on bys měl po nastartování na něm naměřit + 12V.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Ricardo

Chlapi radost velká opraveno.Byl to přepálenej kabel kostry motoru na příčce.Asi to udělal ten skrat.Diky moc všem za ochotu ,hlavně Drakovi.Díky díky mooc


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
no vidíš..nicméně toto relé by šlo nahradit mými jednoduše taky..  ^_^