GalantWeb

Kontrolka

Offline George

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 79
Přestala mi svítit kontrolka u vyhřívání zadního skla. Vyhřívání funguje, tak věřím  že buď odešla dioda někam pryč  :confused: , nebo vypadl drátek :angry: ale potřebuju se tam dostat, už jste někdo vyndaval tyhle tlačítka? Jsou tam tři stejný, vyhřívání, klimatizace a vnitřní okruh. Díky za rady
MITSUBISHI GALANT - kombi 98 2.0i Karlovy Vary


Offline Alik

cuuz tak ted sem byl v garazi na to juknout a podle me budes muset rozebrat ten celej prostredni panel.... :mellow:  
Mitsubishi Galant V6 Wagon
Mitsubishi Lancer EVO VI


Cesky Krumlov


Offline George

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 79
Jsem doufal, že Ty tlačítka jsou vyndavací a zas tam dací. Je složitý rozebrat ten panel (stupnice od 1 do 5)  :confused:  
MITSUBISHI GALANT - kombi 98 2.0i Karlovy Vary


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
Já mám teda starší model, ale stačí ten panel "vydloubnout" U mě tam pak zezadu je panýlek na dvou šroubech na kterým jsou ty tlačítka nasazený. Jinak pokud vím, tak MMC používá malý žárovičky a né ledky.
Já jsem ty žárovičky těma ledkama nahrazoval. Je to na věčný časy, ale příšerná práce.  


Offline Rampa89

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 327
Takze ten novejsi model to ma slozitejsi... da se to zvladnout, kdyz sem to udelal ja..., takze navod:
Nejprve odstrante radio, i s rameckem (kovovym v palubce), potom odsroubujte radici paku, a nyni odstrante spodni cast. Je uchycena 3 uchyty (takove plasto-kovove = krehke), jeden uprostred co nejvic vzadu, 2 na kazde strane uprostred.
Zacnete odzadu, v predu je to pod tim vrchem zasunuty. Dalsi postup chce opatrnost, aby ste si neposkrabali plasty. Pro jednodussi praci vyndejte kastlik na bryle, v obou vrchnich rozich zasunte sroubovak do pripraveneho mista a vypacte to. Nyni opatrne (potreba dvou plochych sroubovaku), ty se zasunou nahore a pacte, opatrne, ale ucine. Takto postupujte az dolu, az budete mit cely stred venku. Dole to odpojte (zarovky na popelnik, zapalovac a privod zapalovace, mimochodem ty zarovky tady jsou ty nejmensi obycejny), a mel by ste mit zapojeny akorat panel klimatizace. Takze ted odpojte takovou cernou hadici, co vede v pravo (vypada, ze je dulezita, ale nic moc, jenom ji stahnete), a odpojte konektory panelu (2, a jsou pekne blby...). Jakmile mate panel odpojeny, odsroubujte jej od stredoveho krytu (4 srouby), a je venku. Ted jeste 4 male sroubky v rozich panelu, a staci znovu pouzit sroubovak a nezne odpacit tu posledni cast (kryci plast panelu). Branit vam v tom bude ovladac teploty, ten silou stahnete, stejne jako u starych plynovych sporaku... Ted jej mate rozdelany kompletne (teda ne kompletne, ale "kompletne").
Problem je, ze to nejsou obyc zarovky, ty nejmensi, ale maji vlastni patici. Svara mi poradil, ze se to da taky prohodit, ale v mitsubishi chcou za jednu 70,- Kc. Postup slozeni je pozpatku stejny.... Bohuzel nemel sem fotak, kdyz sem to delal.


Offline svavra

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 565
    • http://www.sweb.cz/svavra/
něco je taky vidět v sekci "Jak na to".....oprava panelu klimatizace,....
Galant 4WD 4WS 93 a Galant 4WD 4WS 95
 
Standa - Praha, Cheb, Kozomín - a taky Lancer EVO VII by China


Offline Rampa89

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 327
No jo, neco sem napsat musel... pochlubit se ne? ;)