Já ti taky nic převratnýho nepovim.
Prostě si to projeď jestli to jede rovně, když brzdíš tak jestli se nestáčí, projdi si pečlivě čumák - výztuhy za nárazníkem..jestli to nebylo bouraný, zadek to samý. Pohlídej si aby nebylo auto před tvym příjezdem ohřátý...klasická finta v bazarech aby to hned nastartovalo a necvakalo atd.(hlavně tedy hydroštely) Koroze zadních lemů neni takovej problém a dá se vyvařit ale prahy ať jsou čistý. Přejezdi si rukou po"rámu" jestli neni zvněnej...někdy to ani neni vidět. Ozkoušej si všechny funkce co to má..zrcátka, větrání/klima, posun sedaček. Jestli je rezerva a nářadí + zvedák, světla atd atd... A jestli to má psaný kola co na tom má ve velkym TP. + zaplacený EKO, do kdy STK a emise (já mam do 2/2015
)
Taky záleží jestli chceš koupit ajezdit nebo jako mě ti nevadí se vtom hrabat a cpát do toho vejplatu za vejplatou
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4