Určitě mrknout na oba válečky, kapaliny jsi tam měl určitě dost.. Ono je někdy lepší, ty válečky kupovat v celku, ale ta cena.. Začal bych asi tím vrchním hlavním, ten pomocnej jsi psal, že už jste rozdělávali. Nevím jestli se dělaj nějaký opravný sady a jak to půjde no..
Ještě přidám, už se mi taky na jinym autě stalo, že ta spojka chodila jen na podlaze a šlo blbě řadit, když jsem ji rukou vytáhl, chvíli chodila a pak zase nanovo, vyměnili jsme celej hlavní válec a bylo to, prace na 10 minut, ale válec byl na bajonet a hadice na rychlospojky, pedál jen nacvaknutej a celej byl z plastu, takže stál par kaček, ale pak to bylo luxus.
« Poslední změna: 11.05.2013 - 16:57:38 od Jindřišák »
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.