GalantWeb

Servis

Offline Severín

Zdravím,

koupil jsem si Galanta 2.5 V6 r.99. Mám ho čtrnáct dní a nejdřív to vypadalo, že všechno šlape - motor, brzdy tlumiče, nikde žádná koroze (zavařeno), ale začal mi cvakat motor (asi ty pověstný hydroštely) a teď i cuká v nižších otáčkách, což nedělal. Ještě jsem si liboval, jak neuvěřitelně hladce jezdí. Je tam novej olej a nový filtry, mimo palivovýho.

A tak se chci zeptat, jestli tady někdo nezná někoho (člověk, servis), kdo tomu rozumí, projede a vyhodnotí (pokud možno správně) a zároveň nesedře z peněz. Chci toho moc?
Je to parádní auto a chtěl bych mu dát, co potřebuje, protože to stojí za to, ale to asi každej ví...
A důležitá věc, jsem z Rudný u Prahy, tak aby to případně nebylo třeba v Brně:D

Dík za každou odpověď.


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Jestli jsi koupil ňáký levný benzín, kde je to ředěný s více E85, tak se ti mohl začít rozpouštět sajrajt v pal. filtru a začlo to cukat. Vvměň filtr, je u PZ kola a uvidíš,jestli bude změna.Jestli filtr nebyl měněný před měsícem, tak tim nic nezkazíš.Benzín bereš za šraňkama nebo v Globusu? :undecided:


Offline Severín

Olej je tam...ehm...Mogul. A benál beru na obou místech. Každopádně do toho filtru půjdu, tak snad to pomůže.


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
No Mogulu moc nevěř, patří tam Valvoline Durablend 10w-40. :'(


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Jestli jsi koupil ňáký levný benzín, kde je to ředěný s více E85, tak se ti mohl začít rozpouštět sajrajt v pal. filtru a začlo to cukat. Vvměň filtr, je u PZ kola a uvidíš,jestli bude změna.Jestli filtr nebyl měněný před měsícem, tak tim nic nezkazíš.Benzín bereš za šraňkama nebo v Globusu? :undecided:
A bacha, nekdy jde povolit tak blbě, že ho utrhneš. :(


Offline Severín

Ono je to s tím cvakáním různý. Každopádně to šije jako šicí stroj a po delší jízdě to cvaká. Další výměnu mám psanou asi za 15000km, tak mě zajímá, jestli mi do tý doby nebouchne motor, jestli je to jen olejem. A taky brutálně hučí kola. Původně jsem si myslel, že to je od sedmnáctek kol, ale mám obavu, že teď to hučí nějak víc. Nejvíc kolem padesátky.


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Hele, v dobrým, ten Mogul vyměň, co nejdřív/zítra/ a dej ho třeba ňákýmu škodovkářovi nebo ti tam může způsobit ještě větší paseku, hydroštely, když cvakaj, tak po zahřátí většinou přestanou, no a když ti před výměnou oleje necvakaly, tak to fakt může být olejem.
To hučení...taková zkouška na 50-50, zvedni kolo na hever, roztoč ho a šáhni na tlumič.Jestli v ruce ucejtíš vibrace, bude to ložisko, jestli ne začni vyvážením gum, pneuservis tam u vás taky býval. :mellow:


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
A poslední věc, jestli teda nemáš automat, ale manuál a fungujou stupně řazení v pohodě, tak vůbec nepřemýšlej, že bys dopřál převodovce "nový" olej. :'(


Offline Severín

To auto celou zimu stálo, tak jsem myslel, že to je tím. Ono to totiž paradoxně nejdřív necvakalo, pak začalo, pak jsem vyměnil olej a teď to cvaká míň, ale pořád. Ty kola zkusím. A tu převodovku jsem úplně nepochopil. Myslím, že mi celkem běhá, občas se tam nechce jedničce, ale žádný drama se nekoná. Takže stejně olej vyměnit?
Existuje aspoň teoretická možnost, že to auto bude v pohodě? Zatím mám dojem, že s tím má každej nějakej problém...?


Offline Pepe

Zajímavé, Galant sežral i 70% E85 ale nemá rád naftu a jiné sajrajty . Neměnils svíce ? Olej Mogul leda tak 2 decky na dolití a na výměnu . Fakt, tenhle olej tam nepatří . ](-:   Nejdříve natankuj něco kvalitní, třeba VERVA100 -stačí 10 litrů a pak se rozepiš znovu . Na výměnu oleje v převodovce zapomeň , o té se budem bavit nabudúce .
« Poslední změna: 09.05.2013 - 21:49:11 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Ten olej v převodovce jsem mysle pokud možno neměnit nikdy!
To cvakání....buď dej olej, co tam patří/+-800kč/ nebo jeď k mechošovi ať ti zkontroluje hydroštely/min. za litr/.Ale neber mě za automechanika, to jsou jen vzpomínky na mýho 1. žraloka, snad napíše i někdo jiný i s jinou radou a uděláš si to, jak uznáš potom podle více názorů. :mellow:


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Zajímavé, Galant sežral i 70% E85 ale nemá rád naftu a jiné sajrajty . Neměnils svíce ? Olej Mogul leda tak 2 decky na dolití a na výměnu . Fakt, tenhle olej tam nepatří . ](-:   Nejdříve natankuj něco kvalitní, třeba VERVA100 -stačí 10 litrů a pak se rozepiš znovu .
Galant sežral....,ale měl asi čistý filtr???? :undecided:


Offline Pepe

Prosím, ten můj má snad palfiltr ještě původní . :( :angry:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

mě to třeba cvakalo na castrol edge, tak šel hned ven do felicie a do leguana millersoil a je klid.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Á kovářova kobyla chodí bosa, skoro každýmu tady, co ho ňák zlobí motor, doporučuješ vyměnit pal. filtr a sám po 250t. km tam máš původní? :o


Offline Pepe

Nikdy netankuji vodu a naftu , E85 by to mělo vyčistit . U severína bude problém kolem zapalování - min. víko rozdělovače . Ale problém s natankovaným bordelem bych začal řešit ředěním .  Jo, nový filtr je v garáži už 3 roky a ještě jsem se nedostal k tomu , abych upravil očkový klíč a navlékl jej na trubku a matici . Zatím filtruje . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Severín

Tak já tam natočím nějakej driják, seženu olej a protočím kola. Chtěl bych to dát do kupy.
Nechci poslouchat každej zvuk, co z toho vyleze s obavou... :undecided:


Offline Severín

To jako, že tam mám natočit E85?


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206